від 14 квітня 2004 р. № 488
Порядок
проведення перевірки екологічних показників нафтопродуктів,
які реалізуються шляхом оптової та роздрібної торгівлі
1. Цей Порядок визначає механізм проведення перевірки
екологічних показників нафтопродуктів (бензину автомобільного та дизельного
палива), які реалізуються шляхом оптової та роздрібної торгівлі суб’єктами
господарювання (далі – перевірка).
2. Екологічні показники нафтопродуктів (бензину
автомобільного та дизельного палива) – це норми якості нафтопродуктів,
дотримання яких запобігає виникненню небезпеки для здоров’я людини та
навколишнього природного середовища під час використання нафтопродуктів як
палива для двигунів будь-якого призначення.
Показники нафтопродуктів, які належать до категорії
екологічних, у державних стандартах визначає Держспоживстандарт разом з
Мінприроди.
3. Перевірка проводиться Держспоживстандартом за участю
Мінприроди, їх територіальними органами
(äàë³ – îðãàíè
äåðæàâíîãî
êîíòðîëþ) шляхом відбору проб
нафтопродуктів, визначення показників òà
ïîð³âíÿííÿ
¿õ ç екологічними показниками і показниками, наведеними у
сертифікаті відповідності або свідоцтві про визнання відповідності.
4. Органи державного контролю під час проведення перевірки
взаємодіють між собою в порядку, що затверджується Держспоживстандартом разом з
Мінприроди.
5. Перевірка може бути плановою або позаплановою і
проводиться за місцем зберігання або реалізації нафтопродуктів.
Планова перевірка проводиться îðãàíàìè
äåðæàâíîãî
êîíòðîëþ відповідно до річного
плану перевірок.
Позапланова перевірка проводиться на
підставі звернення (заяви, скарги) громадянина, юридичної особи про
ðåàë³çàö³þ неякісних íàôòîïðîäóêò³â.
6. Для проведення перевірки керівники органів державного
контролю видають спільний наказ, у якому зазначається дата і завдання її
проведення, прізвище посадових осіб, які будуть проводити перевірку.
7. ϳä ÷àñ
ïðîâåäåííÿ
ïåðåâ³ðêè
ñóá’ºêòè господарювання, що
перевіряються,
çîáîâ’ÿçàí³:
íàäàâàòè
òåõí³÷íó òà
³íøó
äîêóìåíòàö³þ
ïîñàäîâèì
îñîáàì органу державного контролю,
необхідну для виконання покладених на них завдань;
çàáåçïå÷èòè
ïîñàäîâèì
îñîáàì органу державного контролю áåçïå÷í³
óìîâè для проведення перевірки;
ïðèçíà÷àòè
ñâîãî представникà äëÿ
ó÷àñò³ â ïåðåâ³ðö³.
8. Відбір, ïàêóâàííÿ,
òðàíñïîðòóâàííÿ
òà çáåð³ãàííÿ
проб нафтопродуктів здійснюється відповідно до Порядку відбору у суб’єктів
господарської діяльності сфери торгівлі, громадського харчування і послуг
зразків товарів, сировини, матеріалів, напівфабрикатів, комплектуючих виробів
для перевірки їх якості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 2 квітня 1994 р. № 215.
Екологічні показники нафтопродуктів вèçíà÷àþòüñÿ
çã³äíî ç нормативними документами і
методиками виконання вимірювань.
9.
Çà результатами перевірки
складається акт у трьох примірниках за формою, ùî затверджується Держспоживстандартом і Мінприроди. Кожний
примірник акта підписується посадовими особами органів державного контролю, які
провели перевірку, òà керівником суб’єкта
ãîñïîäàðþâàííÿ,
що перевірявся. Один примірник акта передається керівникові суб’єкта
ãîñïîäàðþâàííÿ,
ùî
ïåðåâ³ðÿâñÿ, інші –
керівникам органів державного контролю.
Керівник суб’єкта
ãîñïîäàðþâàííÿ,
ùî
ïåðåâ³ðÿâñÿ, має
право викласти зауваження і пропозиції щодо змісту акта і проведення перевірки,
які додаються до акта і є його невід’ємною частиною.
У разі відмови керівника суб’єкта
ãîñïîäàðþâàííÿ
підписати акт посадові особи îðãàí³â
äåðæàâíîãî
êîíòðîëþ, що провели перевірку,
зазначають про це в акті.
10. Ó ðàç³
íåâ³äïîâ³äíîñò³
визначених показників нафтопродуктів екологічним показникам ïîñàäîâ³
îñîáè
îðãàí³â
äåðæàâíîãî
êîíòðîëþ
âæèâàþòü äî
ñóá’ºêò³â
ãîñïîäàðþâàííÿ
çàõîäè
â³äïîâ³äíî
äî
ïîâíîâàæåíü,
âèçíà÷åíèõ
çàêîíîäàâñòâîì.
11. ij¿
ïîñàäîâèõ
îñ³á îðãàí³â
äåðæàâíîãî
êîíòðîëþ,
ïîâ’ÿçàí³ ç
ïåðåâ³ðêîþ екологічних
показників нафтопродуктів, ìîæóòü
áóòè
îñêàðæåí³
ñóá’ºêòîì господарювання,
що перевірявся, ó ïîðÿäêó,
âèçíà÷åíîìó
çàêîíîäàâñòâîì.
____________________
Файли що додаються:
ПОРЯДОК проведення перевірки екологічних показників нафтопродуктів, які реалізуються шляхом оптової та роздрібної торгівлі