• In English

  • ЗАТВЕРДЖЕНО
    розпорядженням Кабінету Міністрів України
    від

    29 листопада 2006 р. № 585-р

     

    ПЛАН
    заходів щодо реалізації Основних напрямів вдосконалення системи
    соціальних виплат населенню

     

     

    Найменування заходу

    Строк виконання

    Відповідальні за виконання

    1.        

    Утворення Міжвідомчої комісії з питань реалізації Основних напрямів вдосконалення системи соціальних виплат населенню

    грудень 2006 р. –
    2007 рік

    Мінпраці
    Мінфін
    Мінекономіки
    Мінсім’ямолодьспорт
    Мінбуд
    МОЗ
    МОН
    Мінтрансзв’язку
    Мінпаливенерго
    Мін’юст
    Держкомстат









    2.        

    Утворення в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі регіональних комісій з питань реалізації Основних напрямів вдосконалення системи соціальних виплат населенню

    –‘‘–

    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

    3.        

    Укладення угод про співробітництво між Мінпраці та Урядом Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями в рамках заходів, що фінансуються за рахунок позики Міжнародного банку реконструкції та розвитку, наданої відповідно до Закону України “Про ратифікацію Угоди про позику (Проект удосконалення системи соціальної допомоги) між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку”

    грудень 2006 р. –
    2007 рік

    Мінпраці
    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

    4.        

    Затвердження методичних рекомендацій щодо організації прийому громадян в органах праці та соціального захисту населення за принципом “єдиного вікна”

    –‘‘–

    Мінпраці

    5.        

    Розроблення проекту нормативно-правового акта з питань забезпечення розвитку інформаційно-аналітичної системи органів праці та соціального захисту населення

    2007 рік

    Мінпраці
    Мінтрансзв’язку

    6.        

    Проведення пілотного модульного опитування домогосподарств з метою визначення ефективності виконання програм соціального захисту населення, в тому числі надання житлових субсидій

    грудень 2006 р. –
    2007 рік

    Мінпраці
    Держкомстат

     

    7.        

    Розроблення нових методологічних засад щодо проведення оцінки рівня бідності домогосподарств

    2007 рік

    Мінпраці
    Держкомстат
    Мінекономіки
    Національна академія наук


    8.        

    Визначення вимог і методологічних підходів до розроблення статистичних моделей з метою підвищення надійності проведення



    оцінки основних показників бідності домогосподарств на регіональному рівні

    –‘‘–

    –‘‘–

    9.        

    Підготовка пропозицій щодо удосконалення системи державних соціальних виплат з урахуванням результатів оцінювання ефективності виконання програм соціального захисту населення

    2007 рік

    Мінпраці

     

    10.    

    Розроблення проекту нормативно-правового акта з питань встановлення економічно обґрунтованих розрахункових норм, на підставі яких призначаються житлові субсидії населенню

    –‘‘–

    Мінпраці
    Мінфін
    Мінекономіки
    Мінбуд
    Мінпаливенерго
    Мін’юст
    Держкомстат





    11.    

    Підготовка пропозицій щодо надання житлових субсидій населенню у готівковій формі на підставі економічно обґрунтованих розрахункових норм

    2008 рік

    Мінпраці
    Мінфін
    обласні, районні держадміністрації, органи місцевого самоврядування

    12.    

    Розроблення рекомендацій щодо консолідації на місцевому рівні програм надання соціальної допомоги соціально вразливим сім’ям

    2007 рік

    Мінпраці
    Мінфін
    Мінсім’ямолодьспорт
    МОН
    МОЗ



    13.    

    Підготовка пропозицій щодо апробації механізму:

    надання соціальної допомоги за єдиними критеріями оцінки майнового стану сім’ї (наявність у власності земельних ділянок, будинків, транспортних засобів, рахунків у банках тощо) у разі визначення її права на призначення всіх видів соціальної допомоги

    запровадження диференційованого підходу до визначення рівня соціальних гарантій для сім’ї, що складається з трьох та більше осіб

    –‘‘–

    Мінпраці
    Мінфін
    Мінекономіки
    Мін’юст
    Мінагрополітики
    Українська академія аграрних наук




    14.    

    Підготовка пропозицій щодо вдосконалення методики обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, у тому числі в частині оцінки доходу від земельних ділянок (паїв)

    2007 рік

    Мінпраці
    Мінфін
    Мінекономіки
    Мінбуд
    Мінпаливенерго
    Мінсім’ямолодьспорт
    Держкомстат
    Мінагрополітики
    Українська академія аграрних наук







    15.    

    Розроблення пропозицій щодо стимулювання громадян, що претендують на призначення державної соціальної допомоги як малозабезпечені, до самостійного підвищення рівня власного добробуту, в тому числі шляхом залучення осіб, що повторно звертаються за соціальною допомогою, до участі у громадських роботах

    –‘‘–

    Мінпраці
    Мінфін
    МОН
    Мін’юст


    16.    

    Розроблення проектів нормативно-правових актів з питань провадження спільної діяльності органами праці та соціального захисту населення і центрами зайнятості з питань обліку, працевлаштування, підвищення кваліфікації працездатних осіб із соціально вразливих сімей

    –‘‘–

    –‘‘–

    17.    

    Розроблення пропозицій щодо внесення змін до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1098 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” (Офіційний вісник України, 2004 р., № 34, ст. 2265), в частині розширення повноважень та функцій щодо здійснення супроводження соціально вразливих сімей з метою поліпшення їх матеріального становища та забезпечення соціальних гарантій

    грудень 2006 р. –
    2007 рік

    Мінпраці
    Мінфін
    Мінекономіки
    Мінсім’ямолодьспорт
    МОЗ
    МОН
    Мін’юст





    18.    

    Затвердження норм часу і нормативів чисельності державних соціальних інспекторів з урахуванням нормативів обслуговування соціально вразливих сімей

    –‘‘–

    Мінпраці
    Мінфін
    Мінекономіки
    Головдержслужба
    Мінсім’ямолодьспорт



    19.    

    Розроблення методичних рекомендацій і запровадження постійно діючих курсів з навчання державних соціальних інспекторів основ психології та роботи із соціально вразливими сім’ями

    2007 рік

     

    Мінпраці
    МОН
    Головдержслужба
    Мінсім’ямолодьспорт


     

    20.    

    Забезпечення поліпшення організаційних і матеріально-технічних умов роботи державних соціальних інспекторів, у тому числі в частині відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням функцій у межах та поза межами території обслуговування

    –‘‘–

    Мінпраці

    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

    21.    

    Здійснення перегляду кваліфікаційних вимог до добору кадрів державних соціальних інспекторів

    грудень 2006 р. –
    2007 рік

    Мінпраці
    Головдержслужба

    22.    

    Розроблення порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із соціально вразливими сім’ями

    –‘‘–

    Мінсім’ямолодьспорт
    Мінпраці
    МОН
    МОЗ
    МВС
    Мінтрансзв’язку
    Державний департамент з питань виконання покарань





    23.    

    Розроблення пропозицій щодо поширення практики залучення осіб, що перебувають на обліку в державній службі зайнятості, до виконання функцій соціальних працівників

    –‘‘–

    –‘‘–

    24.    

    Розроблення порядку здійснення супроводження соціально вразливих сімей із забезпеченням взаємодії державних соціальних інспекторів і соціальних працівників центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

    –‘‘–

    Мінсім’ямолодьспорт
    Мінпраці

     

    25.    

    Розроблення порядку виявлення та ведення обліку соціально вразливих сімей

    –‘‘–

    –‘‘–

    26.    

    Створення бази даних про соціально вразливі сім’ї

    –‘‘–

    –‘‘–

    27.    

    Удосконалення порядку проведення моніторингу системи державних соціальних виплат, спрямованих на подолання бідності серед населення, шляхом:

    запровадження подання щорічних державних звітів про ефективність виконання бюджетних програм соціального
    захисту населення







    2007 рік







    Мінпраці
    Мінфін
    Мінекономіки
    Мінсім’ямолодьспорт
    Держкомстат



     

    розроблення та впровадження методологічних підходів до  визначення основних показників бідності домогосподарств на регіональному рівні на основі оптимізації обстеження умов їх життя

    2008–2009 роки

    Держкомстат
    Національна академія наук
    Мінпраці

     

    проведення оцінки умов життя населення щодо можливостей його доступу до окремих видів товарів та послуг

    2007–2008 роки

    –‘‘–

     

    проведення постійного модульного опитування домогосподарств з метою визначення ефективності виконання програм соціального захисту населення

    –‘‘–

    Держкомстат
    Мінпраці

    28.    

    Передбачення під час підготовки проекту Державного бюджету України на відповідний рік підвищення розмірів усіх видів державної соціальної допомоги з урахуванням майнового стану її потенційних отримувачів з метою поетапного наближення розміру соціальних виплат до рівня прожиткового мінімуму, встановленого на одну особу в розрахунку на місяць для відповідних соціальних і демографічних груп населення

    –‘‘–

    Мінпраці
    Мінфін
    Мінекономіки

    29.    

    Удосконалення процедури призначення всіх видів державної соціальної допомоги шляхом:

    розроблення та впровадження в органах праці та соціального захисту населення сучасного інтегрованого програмного забезпечення з питань призначення всіх видів соціальної допомоги за однією заявою





    –‘‘–





    Мінпраці

    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

     

    розроблення механізму впровадження сучасних інформаційних технологій для дистанційного консультування громадян, визначення права особи на призначення державної соціальної допомоги та її одержання

    2008 рік

    Мінпраці

    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

     

    удосконалення процедури подання потенційними отримувачами допомоги відомостей про доходи та майновий стан; посилення відповідальності громадян за достовірність таких відомостей

    –‘‘–

    Мінпраці
    Мінекономіки
    Мінсім’ямолодьспорт
    Держкомстат


    30.    

    Розроблення пропозицій стосовно застосування інтегрованого підходу до визначення складу сім’ї, що претендує на отримання всіх видів соціальної допомоги

    –‘‘–

    Мінпраці
    Мінекономіки
    Мінсім’ямолодьспорт
    Мінпаливенерго
    Мінбуд



    31.    

    Створення інформаційної бази про отримувачів та потенційних отримувачів державної соціальної допомоги

    –‘‘–

    Мінпраці

    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

    32.    

    Опрацювання пропозицій щодо удосконалення методів проведення оцінки ефективності бюджетних витрат, пов’язаних із здійсненням соціальних виплат, з метою підтримки прийняття управлінських рішень щодо встановлення рівня соціальних гарантій

    2007–2008 роки

    Мінпраці
    Мінфін
    Мінекономіки

    33.    

    Забезпечення місцевих органів праці та соціального захисту населення офісним і комунікаційним обладнанням

    –‘‘–

    Мінпраці

    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

    34.    

    Забезпечення навчання спеціалістів органів праці та соціального захисту населення з інформаційних технологій навичок роботи за єдиною технологією прийому громадян

    –‘‘–

    –‘‘–

    35.    

    Підготовка пропозицій стосовно забезпечення обміну інформацією про фінансово-матеріальне становище отримувачів та потенційних отримувачів соціальної допомоги між Державною податковою адміністрацію, Пенсійним фондом України, Державним центром зайнятості, фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, державними органами реєстрації актів цивільного стану

    –‘‘–

    Мінпраці
    Мін’юст
    Мінбуд
    Мінпаливенерго
    МВС
    Мінтрансзв’язку
    Мінсім’ямолодьспорт
    Державна податкова адміністрація

    Державний центр зайнятості
    Пенсійний фонд України
    Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
    Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань









    36.    

    Розроблення зразка електронної соціальної картки та порядку її застосування в системі органів праці та соціального захисту населення

    2007–2008 роки

    Мінпраці
    Мінфін
    Мінекономіки
    Мінтрансзв’язку
    Мінбуд
    Національний банк (за згодою)




    37.    

    Експериментальна апробація електронної соціальної картки в окремих регіонах

    –‘‘–

    Мінпраці
    Мінекономіки
    Мінтрансзв’язку
    Мінбуд
    Національний банк (за згодою)





    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та

    Севастопольська міські держадміністрації

    38.    

    Створення сучасної системи навчання та підвищення кваліфікації працівників органів праці та соціального захисту населення з метою підвищення рівня його обслуговування, посилення контролю за цільовим використанням бюджетних асигнувань і запровадження сучасної системи управління персоналом

    2007–2008 роки

    Мінпраці

    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

    39.    

    Вивчення міжнародного досвіду впровадження сучасних соціальних технологій та методів роботи, у тому числі забезпечення розвитку благодійництва у сфері надання соціальної допомоги соціально вразливим сім’ям

    –‘‘–

    Мінпраці
    Мінфін


    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

     

    _________________________