ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від
4 лютого 2004 р. № 58-р
ПЛАН
заходів
щодо запобігання виготовленню
та обігу
фальсифікованих алкогольних напоїв
і марок
акцизного збору
1. Розробити:
проект
Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про ліцензування певних
видів господарської діяльності” щодо запровадження ліцензування діяльності з
виготовлення, ввезення в Україну та вивезення з України матеріалів і
напівфабрикатів, які використовуються для виготовлення бланків цінних паперів
та документів суворого обліку.
Мінфін,
Держпідприємництво, Держмитслужба, Мінекономіки, Мін’юст. Лютий –
березень 2004 р.; |
проект закону про внесення змін до статті 7 Закону
України „Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби” щодо
застосування для лікеро-горілчаних виробів з великою різницею (понад 10
відсотків) вмісту спирту етилового марок акцизного збору різних зразків.
Державна
податкова адміністрація, Мінагрополітики, Мінекономіки, Мін’юст. Березень
2004 р.; |
проект постанови Кабінету Міністрів України про
внесення змін до Номенклатури бланків цінних паперів та бланків суворого
обліку, що виготовляються за ліцензією Міністерства фінансів, передбачивши
включення до неї бланків товарно-транспортних накладних на переміщення спирту
етилового, високооктанових кисневмісних домішок та алкогольних напоїв, а також
накладних на відпуск цієї продукції.
Мінфін,
Державна податкова адміністрація, Держкомстат, Мінтранс. Лютий –
березень 2004 р. |
2. Запровадити акцизні
склади на державних підприємствах, що виробляють спирт етиловий.
Державна
податкова адміністрація, Держспоживстандарт, Мінфін, Мінагрополітики. Після прийняття Закону
України „Про внесення змін до деяких
законів України з питань оподаткування у зв’язку із прийняттям Закону України
„Про Державний бюджет України на 2004 рік”. |
3. Розробити пропозиції:
щодо вдосконалення правил роздрібної торгівлі
алкогольними напоями.
Мінекономіки,
Держспоживстандарт. Лютий
2004 р.; |
щодо використання додаткових захисних елементів,
які б відрізнялися візуально на марках акцизного збору.
Мінфін, СБУ, МВС, Державна податкова
адміністрація. Лютий 2004 р. |
4. Запровадити контроль за зберіганням, відпуском і
транспортуванням високооктанових кисневмісних домішок до бензинів.
Державна податкова адміністрація, Мінагрополітики,
Держспоживстандарт. Березень
2004 р. |
5. Впровадити у технологічний цикл виробництва
денатурованого спирту та високооктанових кисневмісних домішок до бензинів
технічні пристрої, які унеможливлюють виробництво неденатурованого спирту.
Мінагрополітики, Мінпромполітики, Державна
податкова адміністрація, Держспоживстандарт. Березень
2004 р. |
6. Провести оперативно-профілактичну операцію
„Акциз” з метою захисту вітчизняних виробників алкогольних напоїв від
недобросовісної конкуренції, запобігання фактам підробки алкогольних напоїв з
незаконним використанням знаків для товарів і послуг відомих виробників.
Державна податкова адміністрація, МВС,
Держспоживстандарт, Антимонопольний комітет. Лютий
2004 р. |
7. Проводити
перевірки складських приміщень, сховищ у морських і річкових портах,
аеропортах, на залізничних станціях, підприємствах, оптових базах, в інших
місцях концентрації товарно-матеріальних цінностей та каналів їх ввезення з
метою виявлення фальсифікованих алкогольних напоїв.
Державна податкова адміністрація, МВС,
Держспоживстандарт. Постійно.
|
8. Проводити спільні перевірки суб’єктів
зовнішньоекономічної діяльності, що здійснюють експорт спирту та алкогольних
напоїв, з метою виявлення і припинення фактів „уявного експорту” зазначених
товарів та недопущення незаконного відшкодування таким суб’єктам податку на
додану вартість.
Державна податкова адміністрація, СБУ,
Держмитслужба, МВС. Постійно. |
9. Продовжити роботу з виявлення фактів корупції серед
посадових осіб, які сприяють незаконному переміщенню алкогольних напоїв через
митний кордон та ухиленню від внесення до бюджету обов’язкових платежів.
СБУ,
МВС, Державна податкова адміністрація, Держмитслужба. Постійно. |
10. Забезпечити
взаємодію територіальних органів внутрішніх справ, державної податкової служби, СБУ, Держспоживстандарту,
Дермитслужби та інших органів виконавчої влади під час здійснення заходів щодо
протидії нелегальному виробництву і реалізації фальсифікованих алкогольних
напоїв, зокрема у здійсненні контролю за рухом спиртованих напівфабрикатів,
харчових есенцій, лікарських та ветеринарних засобів, продукції побутової
хімії, парфумерної та іншої продукції, з метою недопущення їх переведення в
тіньовий обіг та використання для виготовлення фальсифікованих алкогольних
напоїв, узгодивши програми взаємодії на спільних нарадах.
МВС,
Державна податкова адміністрація, СБУ, Держспоживстандарт, Держмитслужба. Постійно. |
11.
Провести перевірки підприємств-виробників спирту та алкогольних напоїв щодо
наявності у них необхідного технологічного обладнання, лабораторій та дієвих
систем контролю якості і безпеки продукції.
Держспоживстандарт,
Державна податкова адміністрація, СБУ, МВС. Лютий – травень 2004 р. |
12.
Затвердити порядок знищення вилучених неякісних та небезпечних алкогольних
напоїв.
Держспоживстандарт, Мінекономіки,
Мінагрополітики, МВС, СБУ,
Держпідприємництво, Державна податкова
адміністрація. Травень 2004 р. |
13.
Розробити техніко-економічні обгрунтування створення системи взаємного
оповіщення та інформування споживачів про неякісні та небезпечні алкогольні
напої, а також проектів дооснащення регіональних центрів контролю за якістю
харчових продуктів системи Держспоживстандарту спеціальним обладнанням для
перевірки якості алкогольних напоїв.
Держспоживстандарт,
Мінфін. Березень 2004 р. |
14.
Розробити та затвердити технічні регламенти на спирт етиловий та алкогольні
напої.
Держспоживстандарт,
Державна податкова адміністрація, Мінагрополітики. Протягом 2004 р. |
15. Прискорити вирішення питання про реформування
системи державного нагляду за якістю харчових продуктів.
Держспоживстандарт,
Мінфін. Березень
2004 р. |
___________________
Файли що додаються:
ПЛАН заходів щодо запобігання виготовленню та обігу фальсифікованих алкогольних напоїв і марок акцизного збору