ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою
Кабінету Міністрів України
від 3 серпня 2006 р. № 1090
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
покращення умов тримання засуджених та осіб,
взятих під варту, на 2006—2010 роки
Загальні положення
Протягом останніх років
діяльність установ виконання покарань та слідчих ізоляторів Державної
кримінально-виконавчої служби, в яких тримається майже 180 тис. осіб,
фінансується у розмірі не більше 40 відсотків мінімально необхідної потреби.
Внаслідок цього матеріально-технічна база установ виконання покарань та слідчих
ізоляторів і умови тримання засуджених та осіб, взятих під варту, не повною
мірою відповідають вимогам Кримінально-виконавчого кодексу України, Закону
України “Про попереднє ув’язнення”, Загальної декларації прав людини, Конвенції
про захист прав людини і основоположних свобод, Європейської конвенції про
запобігання катуванням чи нелюдському або такому, що принижує гідність,
поводженню чи покаранню, мінімальним стандартним правилам поводження з
ув’язненими та Європейським в’язничним правилам, про що неодноразово відзначали
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, представники Європейського
комітету з питань запобігання катуванням чи нелюдському або такому, що принижує
гідність, поводженню чи покаранню, експерти Ради Європи, громадські правозахисні
організації.
Для забезпечення жилою площею
згідно із нормами, визначеними Кримінально-виконавчим кодексом України,
необхідно реконструювати приміщення установ виконання покарань, облаштувати
додаткові місця, переобладнати гуртожитки казарменого типу установ виконання
покарань для блочного розміщення засуджених. Потребує вирішення питання
розміщення осіб, засуджених до довічного позбавлення волі, кількість яких
зростає щороку в середньому на 110—125 осіб.
Більшість режимних корпусів
слідчих ізоляторів, які збудовано понад 100 років тому, перебуває у
незадовільному технічному або аварійному стані і малопридатна для подальшого
тримання осіб, взятих під варту. Кількість осіб, що тримаються в слідчих
ізоляторах, у деяких регіонах перевищує кількість місць на 4 тис., що
суперечить вимогам Закону України “Про попереднє ув’язнення”.
Актуальною залишається проблема
приведення у відповідність з вимогами санітарного та кримінально-виконавчого
законодавства закладів охорони здоров’я Державної кримінально-виконавчої
служби, в яких кількість хворих засуджених перевищує кількість місць на 2,5
тисячі. Порушення норм жилої площі та санітарно-епідемічних нормативів у деяких
випадках призводить, зокрема, до поширення внутрішньолікарняної інфекції,
хіміорезистентного туберкульозу, виникнення професійних захворювань серед
персоналу.
Значна частина медичної техніки
та виробів медичного призначення у закладах охорони здоров’я, стаціонарного
обладнання їдалень та банно-пральних комбінатів, транспортних засобів, а також
технологічного устатковання Державної кримінально-виконавчої служби перебувають
у незадовільному технічному стані внаслідок тривалої експлуатації, морально
застарілі і підлягають списанню.
Забезпечення загальноосвітнього
та професійно-технічного навчання в установах виконання покарань потребує
створення належної матеріально-технічної бази.
Досяг критичної межі технічний
стан та знизився експлуатаційний рівень безпеки переважної більшості об’єктів
інженерного та побутового призначення, збудованих понад 50 років тому, що може
становити загрозу здоров’ю і життю людей, спричинити виникнення аварій та
надзвичайних ситуацій. Крім того, витрати, пов’язані з проведенням
аварійно-відбудовних робіт на зазначених об’єктах, перевищують у 2—3 рази
витрати з проведення профілактичного ремонту.
На розв’язання
перелічених та інших
проблем спрямована ця Програма.
Мета Програми
Основною метою Програми є
приведення умов тримання засуджених та осіб, взятих під варту, у відповідність
з вимогами законодавства та європейськими нормами і стандартами, забезпечення
безумовного дотримання прав людини і громадянина в місцях позбавлення волі,
стабільного функціонування органів, установ виконання покарань, слідчих
ізоляторів, підприємств, закладів охорони здоров’я і навчальних закладів
Державної кримінально-виконавчої служби.
Основні завдання Програми
Основними завданнями Програми є:
удосконалення системи
організаційно-правового забезпечення функціонування Державної
кримінально-виконавчої служби;
приведення умов тримання,
медико-санітарного і побутового забезпечення засуджених та осіб, взятих під
варту, у відповідність з вимогами законодавства;
зміцнення матеріально-технічної
бази навчальних закладів, сприяння діяльності підприємств Державної
кримінально-виконавчої служби;
оновлення і утримання в належному стані об’єктів інженерного забезпечення,
інженерно-технічних засобів охорони та зв’язку.
Для виконання основних завдань
Програми необхідно здійснити заходи згідно з додатком 1.
Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюється
за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел. Орієнтовний обсяг коштів
державного бюджету, необхідний для фінансування Програми, становить 2262471,8
тис. гривень.
Орієнтовний обсяг та джерела
фінансування заходів щодо покращення умов тримання засуджених та осіб, взятих
під варту, на 2006—2010 роки наведено у додатку 2.
Обсяг фінансового забезпечення
Програми підлягає уточненню в процесі складання проекту Державного бюджету
України на відповідний рік.
Очікувані результати
Виконання Програми дасть
можливість:
привести умови тримання
засуджених та осіб, взятих під варту, у відповідність з вимогами законодавства
та виконати міжнародні зобов’язання України з дотримання прав людини і
громадянина;
забезпечити стабільне
функціонування органів, установ виконання покарань, слідчих ізоляторів,
підприємств, закладів охорони здоров’я та навчальних закладів Державної
кримінально-виконавчої служби;
поліпшити медико-санітарне
забезпечення засуджених та осіб, взятих під варту;
забезпечити реалізацію прав засуджених
на гуманне ставлення і повагу їх гідності, охорону здоров’я, особисту безпеку,
освіту, працю.
Координація роботи і контроль за
виконанням Програми
Координацію роботи і контроль за
виконанням Програми здійснює Державний департамент з питань виконання покарань.
Додаток
1
до Програми
ЗАХОДИ
щодо покращення умов тримання засуджених та осіб, взятих під варту,
на 2006—2010 роки
Найменування
заходу |
Відповідальні
за виконання |
Строк
вико-нання, роки |
Джерело фінансу-вання |
Орієнтов-ний
обсяг фінансу-вання, тис. гривень |
У тому
числі за роками |
Очіку-ваний
резуль- |
У тому
числі за роками |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Організаційно-правове
забезпечення діяльності Державної кримінально-виконавчої служби |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Розроблення пропозицій щодо
внесення змін до законодавства з метою розширення переліку альтернативних
видів покарань, не пов`язаних з позбавленням волі |
Державний департамент з питань
виконання покарань (далі — Департамент), Мін’юст |
2006 — |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
2. |
Розроблення норм проектування,
будівництва установ виконання покарань та слідчих ізоляторів |
Департамент, Мінбуд |
2006 — 2007 |
державний бюджет |
280 |
170 |
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Розміщення
засуджених та осіб, взятих під варту |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Облаштування додаткових місць
для тримання засуджених в установах виконання покарань, закладах охорони здоров’я Державної
кримінально-виконавчої служби |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації |
2006 — 2010 |
—“— |
188514,3 |
3110,5 |
46350,9 |
46350,9 |
46351 |
46351 |
22100
місць |
500 |
2000 |
6200 |
6200 |
6200 |
|||||||||||||||||||||||
4. |
Забезпечення переобладнання
гуртожитків казарменого типу для блочного розміщення засуджених |
—“— |
2007— 2010 |
—“— |
154760 |
|
38690 |
38690 |
38690 |
38690 |
487
гурто-житків |
|
121 |
122 |
122 |
122 |
|||||||||||||||||||||||
5. |
Продовження будівництва
слідчих ізоляторів |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, Дніпропетровська, Донецька, Київська, Полтавська
обласні та Севастопольська міська
держадміністрації |
2007 — 2010 |
державний бюджет |
537178,8 |
|
134294,7 |
134294,7 |
134294,7 |
134294,7 |
4900
місць |
|
|
|
2000 |
2900 |
|||||||||||||||||||||||
6. |
Проведення капітального
ремонту режимних корпусів слідчих ізоляторів |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації |
2006 — 2010 |
—“— |
55627,5 |
2596 |
13257,8 |
13257,9 |
13257,9 |
13257,9 |
42 корпуси |
|
2 |
5 |
17 |
18 |
|||||||||||||||||||||||
7. |
Завершення проектування та
будівництва режимних корпусів у Луцькому, Маріупольському, Вільнянському,
Одеському, Харківському та Херсонському слідчих ізоляторах |
Департамент, Волинська,
Донецька, Запорізька, Одеська, Харківська та Херсонська обласні
держадміністрації |
—“— |
—“— |
67694,7 |
3507 |
16046,9 |
16046,9 |
16046,9 |
16047,0 |
2852
місця |
|
|
400 |
1200 |
1252 |
|||||||||||||||||||||||
8. |
Забезпечення здійснення згідно
з протоколом про наміри між Департаментом та Бюро з питань розвитку та
співробітництва Швейцарської Конфедерації від 8 квітня 2005 р. заходів, передбачених українсько-швейцарським
проектом “слідчий ізолятор – модель” |
Департамент, Київська міська
держадміністрація |
2006 — 2007 |
|
7692,5 |
4000 |
3692,5 |
|
|
|
180
місць |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
у тому числі за рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
видатків державного бюджету |
3846,3 |
2000 |
1846,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
коштів інвестора |
3846,2 |
2000 |
1846,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Разом |
|
|
|
1011467,8 |
13213,5 |
252332,8 |
248640,4 |
248640,5 |
248640,6 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Медико-санітарне
забезпечення |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Створення міжобласної
багатопрофільної лікарні для засуджених
|
Департамент, МОЗ, Львівська
обласна держадміністрація |
2007 — 2009 |
державний бюджет |
1731 |
|
577 |
577 |
577 |
|
150
місць |
|
|
150 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
10. |
Проведення капітального
ремонту та технічного переоснащення лікувальних та лікувально-профілактичних
закладів особливого типу |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації |
—“— |
—“— |
12330 |
|
3082,5 |
3082,5 |
3082,5 |
3082,5 |
21
заклад |
|
4 |
4 |
6 |
7 |
|
||||||||||||||||||||||
11. |
Створення спеціалізованих
лікарень для осіб, взятих під варту |
Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, |
2007 — 2010 |
—“— |
247476,8 |
|
61869,2 |
61869,2 |
61869,2 |
61869,2 |
1600
місць |
|
|
500 |
500 |
600 |
|
||||||||||||||||||||||
12. |
Придбання необхідної медичної
техніки та виробів медичного призначення |
Департамент |
2006 — 2010 |
—“— |
307492,5 |
3230 |
76065,6 |
76065,6 |
76065,6 |
76065,7 |
3618
одиниць |
30 |
897 |
897 |
897 |
897 |
|
||||||||||||||||||||||
13. |
Утворення при територіальних
органах управління закладів санітарно-епідеміологічної служби, передбачивши в
їх структурі санітарно-хімічні та бактеріологічні лабораторії, а при органі
центральної виконавчої влади з питань виконання покарань —радіологічну
лабораторію |
Департамент, МОЗ |
2007 — 2010 |
—“— |
9379,4 |
|
2344,8 |
2344,8 |
2344,9 |
2344,9 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Разом |
|
|
|
578409,7 |
3230 |
143939,1 |
143939,1 |
143939,2 |
143362,3 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Поліпшення
побутового забезпечення засуджених та осіб, взятих під варту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Придбання спеціальних та
спеціалізованих автотранспортних засобів |
Департамент |
2006 — 2010 |
державний бюджет |
126556 |
1400 |
31289 |
31289 |
31289 |
31289 |
1468
одиниць |
13 |
363 |
364 |
364 |
364 |
|
||||||||||||||||||||||
15. |
Придбання стаціонарного
обладнання, меблів та інвентарю для їдалень, гуртожитків, лазень з пральнями |
—“— |
—“— |
—“— |
70169,2 |
3460 |
16677,3 |
16677,3 |
16677,3 |
16677,3 |
191291
одиниця |
4000 |
46822 |
46823 |
46823 |
46823 |
|
||||||||||||||||||||||
16. |
Завершення будівництва клубів,
їдалень, контрольно-пропускних
пунктів, лазень з пральнями, овочесховищ установ виконання покарань |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації |
—“— |
—“— |
32935 |
2776 |
7539,8 |
7539,8 |
7539,7 |
7539,7 |
25
об’єктів |
3 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|
||||||||||||||||||||||
17. |
Проведення капітального
ремонту клубів, їдалень,
контрольно-пропускних пунктів, лазень
з пральнями, інженерних мереж і споруд установ виконання покарань |
—“— |
—“— |
—“— |
25371,7 |
5902,7 |
4867,2 |
4867,2 |
4867,3 |
4867,3 |
300
об’єктів |
50 |
50 |
50 |
75 |
75 |
|
||||||||||||||||||||||
|
Разом |
|
|
|
255031,9 |
13538,7 |
60373,3 |
60373,3 |
60373,3 |
60373,3 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Зміцнення
матеріально-технічної бази навчальних закладів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Придбання необхідного
обладнання, меблів та інвентарю |
Департамент |
2007 — 2010 |
—“— |
53063 |
|
13265,7 |
13265,7 |
13265,8 |
13265,8 |
219 нав-чальних закладів |
29 |
47 |
47 |
48 |
48 |
|
||||||||||||||||||||||
19. |
Проведення реконструкції та
капітального ремонту об’єктів і приміщень навчальних закладів |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації |
2006 — 2010 |
—“— |
26030 |
350 |
6420,0 |
6420,0 |
6420,0 |
6420,0 |
218
об’єктів |
9 |
52 |
52 |
52 |
53 |
|
||||||||||||||||||||||
|
Разом |
|
|
|
79093 |
350 |
19685,7 |
19685,7 |
19685,8 |
19685,8 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Сприяння
діяльності підприємств Державної кримінально-виконавчої служби |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Створення в установах
виконання покарань умов для збільшення кількості робочих місць для осіб,
засуджених до довічного позбавлення волі |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації |
2007 — 2010 |
державний бюджет |
7500 |
|
1875 |
1875 |
1875 |
1875 |
1690
місць |
|
422 |
422 |
423 |
423 |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Разом |
|
|
|
7500 |
|
1875 |
1875 |
1875 |
1875 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Оновлення
та утримання в належному стані об’єктів інженерного забезпечення,
інженерно-технічних засобів охорони та зв’язку |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Завершення обладнання загорож
для попередження втеч вздовж периметрів усіх виправних колоній мінімального
рівня безпеки із загальними умовами тримання засуджених, середнього та
максимального рівня безпеки, а також слідчих ізоляторів |
—“— |
2006 — 2010 |
—“— |
12330 |
|
3082,5 |
3082,5 |
3082,5 |
3082,5 |
300
тис. пог. метрів |
|
75 |
75 |
75 |
75 |
|
||||||||||||||||||||||
22. |
Проведення заміни огорож
суцільного заповнення (залізобетонних та цегляних), що вичерпали свій ресурс
і перебувають в аварійному стані, вздовж периметрів виправних колоній та
слідчих ізоляторів |
—“— |
—“— |
—“— |
52225 |
1542,5 |
12670,6 |
12670,6 |
12670,6 |
12670,7 |
113,1
тис. пог. метрів |
6,9 |
26,5 |
26,5 |
26,6 |
26,6 |
|
||||||||||||||||||||||
23. |
Будівництво (переобладнання)
спостережних веж |
—“— |
—“— |
—“— |
8855,4 |
135,9 |
2179,8 |
2179,9 |
2179,9 |
2179,9 |
300 веж |
15 |
71 |
71 |
71 |
72 |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
24. |
Придбання нових сучасних
комплексів технічних засобів охорони виправних колоній та слідчих ізоляторів |
Департамент |
2006— 2010 |
державний бюджет |
22605 |
1103,9 |
5375,3 |
5375,3 |
5375,3 |
5375,2 |
150
комп-лексів |
1 |
30 |
35 |
40 |
44 |
|
||||||||||||||||||||||
25. |
Розроблення
проектно-кошторисної документації і здійснення будівництва (реконструкції)
мереж, об’єктів водопостачання |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації |
—“— |
—“— |
2204,2 |
542,1 |
415,5 |
415,5 |
415,5 |
415,6 |
41
об’єкт |
13 |
7 |
7 |
7 |
7 |
|
||||||||||||||||||||||
26. |
Розроблення
проектно-кошторисної документації, здійснення будівництва (реконструкції)
мереж, об’єктів водовідведення та очищення стоків |
Департамент, Мінприроди, Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
обласні держадміністрації |
—“— |
|
12499,2 |
2725,2 |
2443,5 |
2443,5 |
2443,5 |
2443,5 |
36
об’єктів |
9 |
6 |
6 |
7 |
8 |
|
||||||||||||||||||||||
|
у тому числі за рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
державного бюджету |
7589,6 |
2725,2 |
1216,1 |
1216,1 |
1216,1 |
1216,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Державного фонду охорони
навколиш-нього природного середовища |
4909,6 |
|
1227,4 |
1227,4 |
1227,4 |
1227,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
27. |
Реконструкція котелень та
теплових пунктів |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації |
—“— |
державний бюджет |
82615,1 |
2367 |
20062 |
20062 |
20062 |
20062,1 |
142
об’єкти |
7 |
33 |
34 |
34 |
34 |
|
||||||||||||||||||||||
28. |
Технічне діагностування
котельного обладнання |
—“— |
2007 — 2010 |
—“— |
1835,8 |
|
458,9 |
458,9 |
459 |
459 |
391
об’єкт |
|
98 |
98 |
98 |
97 |
|
||||||||||||||||||||||
29. |
Ремонт теплових мереж |
—“— |
2006 — 2010 |
—“— |
45805,8 |
330,1 |
11368,9 |
11368,9 |
11368,9 |
11369 |
182
об’єкти |
3 |
44 |
45 |
45 |
45 |
|
||||||||||||||||||||||
30. |
Газифікація установ |
—“— |
—“— |
—“— |
7548,3 |
742,3 |
1701,5 |
1701,5 |
1701,5 |
1701,5 |
39
об’єктів |
1 |
13 |
14 |
6 |
5 |
|
||||||||||||||||||||||
31. |
Створення надійної системи
електропостачання |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації |
2006 — 2010 |
державний бюджет |
10482,2 |
748,6 |
2433,4 |
2433,4 |
2433,4 |
2433,4 |
35
об’єктів |
3 |
7 |
8 |
8 |
9 |
|
||||||||||||||||||||||
32. |
Забезпечення установ виконання
покарань аварійними джерелами електропостачання |
Департамент |
2007 — 2010 |
—“— |
22440,6 |
|
5610,1 |
5610,1 |
5610,2 |
5610,2 |
182
одиниці |
|
45 |
45 |
45 |
47 |
|
||||||||||||||||||||||
33. |
Встановлення приладів обліку
електроенергії, тепла, природного газу та води |
—“— |
2006 — 2010 |
—“— |
6212,5 |
858,7 |
1784,6 |
1784,6 |
1784,6 |
|
193
комп-лекти |
38 |
51 |
52 |
52 |
|
|
||||||||||||||||||||||
34. |
Придбання спеціальних приладів
для оперативних підрозділів органів, установ виконання покарань та слідчих
ізоляторів |
—“— |
2007— 2010 |
—“— |
2055 |
|
513,7 |
513,7 |
513,8 |
513,8 |
995 |
|
248 |
249 |
249 |
249 |
|
||||||||||||||||||||||
35. |
Виконання робіт з прокладення
кабельних комунікацій зв’язку |
Департамент, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації |
—“— |
—“— |
3151 |
|
787,7 |
787,7 |
787,8 |
787,8 |
78 тис.
пог. метрів |
|
19,5 |
19,5 |
19,5 |
19,5 |
|
||||||||||||||||||||||
36. |
Здійснення заходів щодо
утримання в належному стані кабельних комунікацій зв’язку |
—“— |
—“— |
—“— |
411 |
|
102,7 |
102,7 |
102,8 |
102,8 |
8350
комп-лектів |
|
2087 |
2087 |
2088 |
2088 |
|
||||||||||||||||||||||
37. |
Придбання та встановлення
цифрових автоматичних телефонних та радіорелейних станцій |
Департамент |
—“— |
—“— |
5985 |
|
1496 |
1496 |
1496 |
1497 |
39
комп-лектів |
|
10 |
10 |
9 |
10 |
|
||||||||||||||||||||||
38. |
Оновлення та забезпечення
утримання в належному стані засобів зв’язку |
—“— |
2006 — 2010 |
—“— |
4721,5 |
200 |
1130,4 |
1130,4 |
1130,4 |
1130,3 |
2000
комп-лектів |
|
500 |
500 |
500 |
500 |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
39. |
Придбання персональних
комп’ютерів та впровадження програмного забезпечення |
Департамент |
2006 — |
державний
бюджет |
30553 |
1686,2 |
7216,7 |
7216,7 |
7216,7 |
7216,7 |
3348
комп-лектів |
27 |
830 |
830 |
830 |
831 |
|
||||||||||||||||||||||
|
Разом |
|
|
|
334535,6 |
12982,5 |
80833,8 |
80833,9 |
80834,4 |
79051 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
Усього |
|
2266318 |
43484,7 |
559149,7 |
555347,4 |
555348,2 |
552988 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
У тому числі за рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
видатків державного бюджету |
|
2262471,8 |
41484,7 |
557303,5 |
555347,4 |
555348,2 |
552988 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
зокрема коштів Державного
фонду охорони навколишнього природного середовища |
|
4909,6 |
|
1227,4 |
1227,4 |
1227,4 |
1227,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
коштів інвестора |
|
3846,2 |
2000 |
1846,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Додаток 2
до Програми
ОРІЄНТОВНИЙ ОБСЯГ
та джерела фінансування заходів щодо покращення умов тримання
засуджених та осіб, взятих під варту, на 2006 — 2010 роки
Відповідальні
за виконання |
Джерело
фінансування |
Орієнтовний
обсяг фінан-сування, тис. гривень |
У тому
числі за роками |
||||
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
|||
Державний департамент з питань
виконання покарань |
державний бюджет |
2010085,4 |
41484,7 |
494206,9 |
492250,8 |
492251,6 |
489891,4 |
кошти інвестора |
3846,2 |
2000 |
1846,2 |
|
|
|
|
Мінприроди |
кошти Державного фонду охорони
навколишнього природного середовища |
4909,6 |
|
1227,4 |
1227,4 |
1227,4 |
1227,4 |
Рада міністрів Автономної
Республіки Крим |
державний
бюджет |
15467,2 |
|
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
Обласні держадміністрації: |
|
|
|
|
|
|
|
Дніпропетровська |
—
"— |
23201,2 |
|
5800,3 |
5800,3 |
5800,3 |
5800,3 |
Донецька |
—
"— |
46402 |
|
11600,5 |
11600,5 |
11600,5 |
11600,5 |
Запорізька |
—
"— |
15467,2 |
|
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
Київська |
—
"— |
7733,6 |
|
1933,4 |
1933,4 |
1933,4 |
1933,4 |
Луганська |
—
"— |
15467,2 |
|
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
Миколаївська |
—
"— |
7733,6 |
|
1933,4 |
1933,4 |
1933,4 |
1933,4 |
Одеська |
—
"— |
15467,2 |
|
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
Харківська |
—
"— |
38668,4 |
|
9667,1 |
9667,1 |
9667,1 |
9667,1 |
Херсонська |
—
"— |
15467,2 |
|
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
Міські держадміністрації: |
|
|
|
|
|
|
|
Київська |
—
"— |
15467,2 |
|
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
3866,8 |
Севастопольська |
—
"— |
30934,8 |
|
7733,7 |
7733,7 |
7733,7 |
7733,7 |
|
Усього |
2266318 |
43484,7
|
559149,7 |
555347,4 |
555348,2 |
552988 |
|
У тому числі за призначенням: |
|
|
|
|
|
|
|
капітальне будівництво |
966630,4 |
18532,4
|
239876,2 |
236073,8 |
236073,9 |
236074,1 |
|
реконструкція |
515767,3 |
7000 |
127781,8 |
127781,8 |
127782 |
125421,7 |
|
капітальний ремонт |
143763,6 |
6371,3 |
34347,9 |
34348 |
34348,2 |
34348,2 |
|
придбання обладнання |
640156,7 |
11581 |
157143,8 |
157143,8 |
157144,1 |
157144 |
Файли що додаються:
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА покращення умов тримання засуджених та осіб, взятих під варту, на 2006-2010 роки