ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 27 липня
2006 р. № 436-р
ПЛАН
заходів на 2006—2010 роки щодо реалізації
Енергетичної стратегії України на період до 2030 року
I.
Показники енергетичного балансу
№ п/п |
Найменування
заходу |
Строк виконання,
роки |
Відповідальні
за виконання |
Очікувані
результати |
|||
Електроенергетична
галузь |
|||||||
1. |
Забезпечення виробництва
електроенергії (у тому числі атомними електростанціями), млрд. кВт×г: у 2006 році – 185,7 (91) у 2007 році – 192 (98,6) у 2008 році – 196,5 (99,7) у 2009 році – 202,4 (100,3) у 2010 році – 210,2 (101,2) |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
задоволення потреби економіки
та населення в електричній енергії, підвищення експортного потенціалу держави |
|||
|
Разом |
— 986,8 млрд. кВт×г
(490,8 млрд. кВт×г)
|
|
||||
Нафтогазовий
комплекс |
|||||||
2. |
Забезпечення задоволення
потреби у природному газі (у тому числі за рахунок власного видобутку), млрд.
кВт×г: у 2006 році – 77,7 (21) у 2007 році – 75,7 (21,5) у 2008 році – 74,4 (22,1) у 2009 році – 72,5 (22,7) у 2010 році – 71,7 (23,2) |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
задоволення потреби економіки
та населення в природному газі |
|||
|
Разом |
— 372,1 млрд. куб.метрів (110,5 млрд. куб.метрів) |
|
||||
3. |
Забезпечення задоволення
потреби в нафті, включаючи газовий конденсат (у тому числі за рахунок
власного видобутку), млн. тонн: у 2006 році – 17 (4,5) у 2007 році – 17,6 (4,5) у 2008 році – 18,5 (4,6) у 2009 році – 19 (4,9) у 2010 році – 19,5 (5,5) |
—“— |
—“— |
задоволення потреби економіки
та населення у нафті |
|||
|
Разом |
— 91,6 млн. тонн (23,4 млн.
тонн) |
|
||||
|
|||||||
Вугільна
галузь |
|||||||
4. |
Забезпечення видобутку вугілля
(у тому числі енергетичного та коксівного), млн. тонн: |
2006—2010 |
Мінвуглепром |
задоволення потреби економіки
та населення у вугіллі |
|||
|
Разом |
— 426,7 млн. тонн (267,475
млн. тонн та 159,225 млн. тонн) |
|
||||
______________
* У тому числі вугілля марок Г,
ДГ в обсязі 5,5 млн. тонн може бути використане
у разі необхідності для потреб коксування.
II. Електроенергетична галузь
№ |
Найменування
заходу |
Строк
виконання, роки |
Відповідальні
за виконання |
Обсяг
та джерела фінансування**,
млн. гривень |
Очікувані
результати |
|
Зменшення
питомих витрат енергоресурсів |
||||||
1. |
Зменшення витрат
електроенергії на її транспортування до нормативних |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
|
зменшення витрат
електроенергії на її транспортування з 14,7 відсотка у 2005 році до 12,2
відсотка у 2010 році, економія електроенергії у 2010 році до |
|
2. |
Зменшення питомих витрат
умовного палива на виробництво електроенергії на теплових електростанціях |
—“— |
Мінпаливенерго |
|
зменшення питомих витрат
умовного палива з 379,3 г/кВт×г
у 2005 році до 375 г/кВт×г
у 2010 році економія органічного палива у
2010 році до 86,6 тис. тонн умовного палива, або 120,3 тис. тонн вугілля економія у 2006 – 2010 роках –
до 342 тис.тонн умовного палива, або 480,6 тис.тонн вугілля |
|
Розвиток
електроенергетики |
||||||
3. |
Реконструкція потужностей
теплових електростанцій: |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
залучені кошти |
продовження строку
експлуатації енергогенеруючих потужностей, поліпшення техніко-економічних,
екологічних, маневрених характеристик, збільшення обсягу потужностей для
забезпечення зростаючого енергоспоживання, зниження техногенного
навантаження, зменшення обсягів використання газомазутного палива |
|
|
енергоблока № 7
Придніпровської ТЕС з використанням технології циркулюючого киплячого шару |
2007—2010 |
—“— |
650 |
використання забалансових
видів палива з метою виробництва тепло- та електроенергії для
м. Дніпропетровська, поліпшення екологічних та маневрених характеристик
енергоблока |
|
|
енергоблока № 11
Придніпровської ТЕС |
2009—2010 |
—“— |
250 |
переведення турбіни
К-310-23,5-3 на роботу у теплофікаційному режимі, реконструкція котла,
електрофільтрів та електричної частини енергоблока, підвищення надійності,
поліпшення екологічних та техніко-економічних характеристик |
|
|
енергоблока № 6 |
2008—2010 |
Мінпаливенерго |
120 |
реконструкція котла,
електрофільтрів, використання вугілля марки АШ поліпшення екологічних та
техніко-економічних характеристик енергоблока |
|
|
енергоблока № 1 |
—“— |
—“— |
120 |
заміна електрофільтрів
підвищення надійності, збільшення потужності енергоблоків на 10 МВт |
|
|
енергоблока № 3 |
2008—2009 |
—“— |
120 |
||
|
енергоблока №7 Старобешівської
ТЕС |
2006—2008 |
Мінпаливенерго |
171 |
заміна електрофільтрів,
реконструкція котла, турбіни |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
енергоблока №11 |
2008—2010 |
Мінпаливенерго |
150 |
підвищення надійності,
збільшення потужності енергоблока на 25 МВт |
|
|
першої черги Слов’янської ТЕС
з будівництвом дубль-блока потужністю 125 МВт, оснащеного котлами з
циркулюючим киплячим шаром |
2006—2009 |
—“— |
364 |
використання низькокалорійної
вугільної продукції, поліпшення економічних та екологічних характеристик
енергоблока |
|
|
енергоблока № 7 |
2006—2007 |
—“— |
130 |
поліпшення екологічних
характеристик енергоблока |
|
4. |
Завершення будівництва
маневреного енергоблока № 9 Добротвірської ТЕС-2 потужністю 225 МВт з
установкою сіркоочистки |
2006—2008 |
—“— |
709 |
створення автоматизованого
маневрового енергоблока з високими техніко-економічними характеристиками,
призначеного для заміщення застарілих енергоблоків з потужністю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Реконструкція: |
|
|
|
|
|
|
енергоблока № 8 |
2007—2008 |
Мінпаливенерго |
117 |
реконструкція системи
регулювання турбіни та циліндра низького тиску, заміна млинів, встановлення
електрофільтрів |
|
|
енергоблока № 1 Зміївської ТЕС |
—“— |
—“— |
60 |
реконструкція турбіни,
відновлення поверхонь нагрівання, реконструкція циліндра низького тиску
турбіни |
|
|
енергоблока № 9 Зміївської ТЕС
з будівництвом установки сіркоочистки для енергоблоків № 8 і 9 |
2006—2008 |
—“— |
520 |
забезпечення використання низькокалорійного вугілля без
підсвічування при навантаженні 70 - 100 відсотків, заміна турбін |
|
|
|
|
|
|
поліпшення маневрених,
техніко-економічних і екологічних характеристик енергоблоків, збільшення
потужності на |
|
|
енергоблока № 2 Трипільської
ТЕС з будівництвом установки сіркоочистки для енергоблоків |
2007—2008 |
Мінпаливенерго |
582 |
поліпшення маневрених,
техніко-економічних і екологічних характеристик енергоблоків |
|
|
енергоблока № 3 Трипільської
ТЕС з будівництвом системи сіркоочистки для енергоблоків |
2006—2007 |
—“— |
582 |
||
|
енергоблока № 4 |
2008—2009 |
—“— |
424 залучені
кошти |
||
|
енергоблоків № 5 і 7
Курахівської ТЕС |
2006—2007 2008—2009 |
—“— |
117 117 залучені
кошти |
реконструкція турбіни, заміна
електрофільтра, збільшення потужності енергоблоків на 15 МВт, що дасть змогу
збільшити виробництво електроенергії на 39,4 млн.кВт×г на
рік |
|
|
енергоблоків № 2 і 3 Зуївської
ТЕС |
2006—2007 2009—2010 |
Мінпаливенерго |
94,5 90 залучені
кошти |
поліпшення
техніко-економічних, екологічних та маневрених характеристик енергоблоків,
зменшення обсягів використання газомазутного палива |
|
|
енергоблока № 8 Луганської ТЕС
з використанням технології циркулюючого киплячого шару |
2008—2010 2008—2010 2009—2010 |
—“— |
650 87 91 |
поліпшення техніко-економічних
та екологічних характеристик енергоблоків, використання відходів
вуглезбагачення як палива |
|
6. |
Добудова: |
|
|
|
|
|
|
енергоблока № 1 Миронівської
ТЕС з котлоагрегатом з циркулюючим киплячим шаром |
2006—2008 |
Мінпаливенерго |
579 залучені
кошти |
підвищення ефективності та
екологічної безпеки енергоблока, використання відходів вуглезбагачення як
палива |
|
|
енергоблока № 3 Київської
ТЕЦ-6 потужністю 250 МВт |
—“— |
—“— |
200 залучені
кошти, власні кошти |
підвищення надійності тепло-
та електропостачання м. Києва |
|
|
котельні житлового масиву
Позняки м. Києва |
2006 |
Мінпаливенерго |
58,35 |
підвищення надійності
теплопостачання м. Києва |
|
7. |
Реконструкція ГЕС |
2006—2010 |
—“— |
1195,7 419 — |
збільшення протягом п’яти років потужностей
гідроелектростанцій на 120 МВт, підвищення надійності та ефективності роботи |
|
8. |
Добудова першої черги
Дністровської ГАЕС у складі трьох гідроагрегатів |
—“— |
—“— |
3440 |
збільшення маневрових
потужностей і стабілізація управління режимами роботи об’єднаної енергетичної
системи України, створення сприятливих умов для її інтеграції з європейською
енергосистемою |
|
9. |
Будівництво Канівської ГАЕС |
2006—2013 |
Мінпаливенерго |
1723 |
|
|
Розвиток
магістральних електричних мереж |
||||||
10. |
Будівництво заходів повітряної
лінії 330 кВ Мелітополь—Сімферополь—Севастополь |
2006—2008 |
Мінпаливенерго |
196,6 |
підвищення надійності
електропостачання Автономної Республіки Крим, збільшення обсягів постачання
електроенергії |
|
11. |
Будівництво підстанції
750 кВ “Київська” |
2006—2007 |
—“— |
150 — 589,4 — |
збільшення пропускної
спроможності міжсистемних ліній електропередачі, забезпечення видачі повної
потужності атомних та гідроелектростанцій, передача надлишкової
електроенергії Західного регіону Центральному і Східному регіонам |
|
12. |
Будівництво повітряної лінії
750 кВ Рівненська АЕС – підстанція “Київська” |
—“— |
—“— |
1650 власні
кошти |
||
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Будівництво повітряної лінії
330 кВ Дністровська ГАЕС—Бар |
2007 |
Мінпаливенерго |
орієнтовно
|
|
|
14. |
Реконструкція підстанції 330
кВ “Північна” |
2006—2009 |
—“— |
орієнтовно
|
підвищення надійності електропостачання
підвищення надійності
електропостачання Західного регіону |
|
15. |
Будівництво підстанції |
2009 |
—“— |
орієнтовно
100 |
||
16. |
Будівництво другої повітряної
лінії 330 кВ для живлення підстанції 330 кВ “Мирна” |
2007—2008 |
—“— |
орієнтовно
12 |
підвищення надійності
електро-постачання Донецької області |
|
17. |
Будівництво повітряної лінії
330 кВ Луцьк—Північна— Тернопіль |
2008—2009 |
—“— |
орієнтовно
|
забезпечення видачі повної
потужності Рівненської та Хмельницької АЕС |
|
18. |
Будівництво підстанції
220 кВ “Хуст” та повітряної лінії 220 кВ Мукачеве— Хуст |
до 2010 |
—“— |
орієнтовно
|
забезпечення надійності
електро-постачання гірських районів Закарпаття |
|
19. |
Будівництво повітряної лінії 330 кВ
Західноукраїнська – Богородчани |
2007—2008 |
Мінпаливенерго |
орієнтовно
|
забезпечення видачі повної
потужності Рівненської та Хмельницької АЕС,
підвищення надійності електропостачання Івано-Франківської області |
|
20. |
Добудова підстанції 330 кВ
“Дорогобич” та повітряної лінії 330 кВ Дорогобич —Західноукраїнська |
до 2010 |
—“— |
орієнтовно
|
підвищення надійності
електропостачання Дрогобицького району |
|
21. |
Будівництво повітряної лінії
750 кВ Запорізька АЕС – Каховська з підстанцією 750/330 кВ “Каховська” |
—“— |
—“— |
орієнтовно
|
забезпечення видачі повної
потужності Запорізької АЕС |
|
22. |
Приєднання підстанції |
—“— |
—“— |
орієнтовно
|
підвищення надійності
електро-постачання Донбасу |
|
23. |
Будівництво другої повітряної
лінії 330 кВ Аджалик — Усатове |
2006—2007 |
—“— |
169,5 |
підвищення надійності
електропостачання Одеської області, збільшення експортних поставок
електроенергії |
|
24. |
Розширення підстанції |
2006 |
—“— |
45 |
|
|
25. |
Будівництво повітряної лінії
330 кВ Новоодеська – Арциз з кабельним переходом через Дністровський лиман |
2007 |
Мінпаливенерго |
265 |
підвищення надійності
електропостачання Одеської області, збільшення експортних поставок
електроенергії |
|
Розвиток
розподільних електричних мереж |
||||||
26. |
Реконструкція, модернізація та
будівництво розподільних електричних мереж 0,4-150 кВ |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
власні
кошти |
підвищення надійності
електропостачання регіонів |
|
Підвищення
експортного потенціалу |
||||||
27. |
Реконструкція п’яти
енергоблоків Бурштинської ТЕС загальною потужністю 955 МВт: |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
кошти,
передбачені у складі тарифу на електроенергію |
збільшення потужності Бурштинської ТЕС на 355 МВт збільшення обсягу виробництва
електроенергії |
|
енергоблока № 9 |
2006 |
88 |
підвищення економічності,
надійності та маневреності, поліпшення екологічних показників роботи
енергоблоків |
|||
енергоблока № 7 |
2006—2007 |
160 |
||||
енергоблока № 5 з установкою
системи сіркоочистки |
2007—2008 |
200 |
||||
енергоблока № 1 |
2008—2009 |
Мінпаливенерго |
750 |
збільшення потужності
енергоблока Бурштинської ТЕС до 225 МВт з реконструкцією (заміною) котла,
трактів паливоподачі, заміною циліндрів турбіни, конденсатора, насосного
господарства, генератора, блочних трансформаторів, електрофільтра |
||
енергоблока № 2 |
2008—2010 |
—“— |
750 |
|||
28. |
Реконструкція Теребля-Ріцької
ГЕС потужністю 30 МВт |
2006—2009 |
Мінпаливенерго НКРЕ |
180 |
підвищення надійності
електропостачання Західного регіону, збільшення експертних поставок
електроенергії |
|
29. |
Реконструкція Калуської ТЕЦ |
2008—2010 |
Мінпаливенерго |
70 |
збільшення встановленої
потужності та виробництва електроенергії поліпшення
техніко-економічних, екологічних та маневрених характеристик енергоблоків |
|
30. |
Розроблення плану дій щодо
інтеграції об’єднаної енергетичної системи України з європейською
енергосистемою |
щороку |
Мінпаливенерго НКРЕ |
залучені
кошти кошти, передбачені у складі тарифу на електроенергію |
підготовка об’єднаної
енергетичної системи України до інтеграції з європейською енергосистемою |
|
31. |
Розроблення проекту Кодексу
електричних мереж України |
2007 |
Мінпаливенерго НКРЕ |
|
забезпечення паритету
інтересів суб’єктів енергетики і споживачів паливно-енергетичних ресурсів |
|
Цінова
і тарифна політика |
||||||
32. |
Поетапне приведення роздрібних
тарифів на електричну енергію та природний газ до економічно обґрунтованого
рівня витрат на їх виробництво і транспортування |
кожне півріччя |
НКРЕ |
|
скорочення перехресного
субсидіювання в електроенергетиці, зменшення цінового тиску та підвищення
конкурентоспроможності економіки |
|
III. Ядерна енергетика
№ п/п |
Найменування
заходу |
Строк
виконання, роки |
Відповідальні
за виконання |
Обсяг
та джерела фінансу-вання**, млн. гривень |
Очікувані
результати |
|
|||
Законодавче
та нормативно-правове забезпечення |
|
||||||||
1. |
Удосконалення: системи нормативних
документів, які регламентують діяльність з продовження строку експлуатації
енергоблоків атомних електростанцій |
2007 |
Мінпаливенерго (ВАТ “КІЕП") |
власні кошти, інші джерела |
удосконалення нормативної бази
стосовно продовження строку експлуатації діючих енергоблоків атомних
електростанцій |
|
|||
|
системи нормативних
документів, які регламентують діяльність з проектування та будівництва нових
ядерних установок та об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними
відходами, а також прийняття рішень на всіх рівнях щодо розширення існуючих
ядерних установок та об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними
відходами |
2007 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
удосконалення нормативної бази
стосовно діяльності з проектування та будівництва нових ядерних установок та
об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, прийняття
рішень на всіх рівнях щодо розширення існуючих ядерних установок та об’єктів,
призначених для поводження з радіоактивними відходами |
|
|||
|
нормативних документів щодо
вибору майданчиків для будівництва та визначення процедури ухвалення рішень
про розміщення об’єктів нового будівництва |
2007 |
Держатомрегулювання НАЕК ”Енергоатом” |
кошти державного бюджету,
власні кошти та інші джерела |
удосконалення нормативних
документів щодо вибору майданчиків для будівництва та визначення процедури
ухвалення рішень про розміщення об’єктів нового будівництва |
|
|||
2. |
Підготовка та супроводження у
Верховній Раді України законопроекту щодо віднесення до складу валових витрат
експлуатуючої організації заходів з підвищення безпеки енергоблоків атомних
електростанцій |
—“— |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету |
затвердження Закону “Про
внесення змін до Закону України “Про оподаткування прибутку підприємств”.
Врегулювання розбіжностей між податковим та ядерним законодавством |
|
|||
3. |
Внесення змін до
нормативно-правових актів у частині врегулювання питань
соціально-економічного розвитку територій, на яких розташовані ядерні установки |
—“— |
Мінпаливенерго |
—“— |
забезпечення соціально-економічного
розвитку територій, на яких розташовані ядерні установки |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
4. |
Розроблення та подання
Кабінетові Міністрів України проекту Стратегії поводження з відпрацьованим
ядерним паливом та радіоактивними відходами |
II
квартал, 2007 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
затвердження Стратегії
поводження з відпрацьованим ядерним паливом та радіоактивними відходами до
2030 року та на подальшу перспективу |
|
|||
5. |
Удосконалення нормативних
документів, що регулюють питання, пов’язані з поводженням з радіоактивними
відходами, процедуру підготовки та передачі на захоронення радіоактивних
відходів підприємствами ядерно-енергетичного комплексу |
2006—2007 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету, |
нормативне врегулювання робіт
щодо передачі радіоактивних відходів підприємств, що належать до сфери управління |
|
|||
6. |
Розроблення проекту та
затвердження Концепції Державної програми поводження з радіоактивними
відходами |
2006 |
МНС |
кошти державного бюджету |
затвердження Концепції
Державної програми поводження з радіоактивними відходами |
|
|||
7. |
Розроблення проекту та
затвердження Державної програми поводження з радіоактивними відходами |
2007 |
—“— |
—“— |
затвердження Державної
програми поводження з радіоактивними відходами |
|
|||
8. |
Розроблення і прийняття
нормативних документів щодо утворення та функціонування державного фонду
поводження з радіоактивними відходами |
2006—2007 |
МНС |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
створення механізму
фінансування робіт з поводження з радіоактивними відходами. Забезпечення
реального джерела фінансування робіт |
|
|||
9. |
Розроблення проекту Ядерного
кодексу України |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету,
власні кошти та інші джерела |
розроблення узагальнюючого
нормативного документа, який регламентує діяльність, пов’язану з
використанням ядерної енергії |
|
|||
10. |
Розроблення та затвердження
методики кодифікації ядерного законодавства |
2006—2007 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету |
створення методики кодифікації
ядерного законодавства |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
11. |
Розроблення та прийняття
нормативно-правового акта щодо визначення критеріїв безпеки нових ядерних
установок |
2006—2008 |
Держатомрегулювання |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
нормативно-правове визначення
критеріїв безпеки нових ядерних установок |
|
|||
Експлуатація
діючих енергоблоків атомних електростанцій |
|
||||||||
12. |
Реалізація Концепції
підвищення безпеки діючих енергоблоків атомних електростанцій |
2006—2010 |
НАЕК "Енергоатом" |
власні кошти та залучені кошти
(3822) |
підвищення рівня безпеки енергоблоків
атомних електростанцій. Створення можливості продовження експлуатації
енергоблоків атомних електростанцій, виконання взятих Україною міжнародних
зобов'язань згідно з Конвенцією про ядерну безпеку |
|
|||
13. |
Виконання Комплексної програми
робіт з продовження строку експлуатації діючих енергоблоків атомних
електростанцій |
—“— |
НАЕК „Енергоатом” |
власні кошти та залучені кошти
(3281) |
збереження досягнутого у |
|
|||
14. |
Дослідження питань щодо
можливості роботи у маневровому режимі енергоблока № 2 Хмельницької АЕС |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
власні кошти |
забезпечення сталого функціонування
об’єднаної енергетичної системи України |
|
|||
Диверсифікація
джерел постачання ядерного палива |
|
||||||||
15. |
Реалізація
українсько-американського проекту кваліфікації ядерного палива для атомних
електростанцій України |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
міжнародна технічна допомога,
власні кошти |
постачання та експлуатація на
енергоблоці № 3 Южно-Української АЕС партії перевантаження ядерного палива
виробництва компанії “Вестінгауз” |
|
|||
16. |
Підготовка та проведення
тендеру на постачання ядерного палива |
—“— |
Мінпаливенерго |
власні кошти |
забезпечення диверсифікації
джерел постачання ядерного палива |
|
|||
17. |
Опрацювання питання стосовно
кваліфікації третього постачальника ядерного палива для атомних електростанцій
|
—“— |
—“— |
власні кошти, міжнародна технічна допомога |
кваліфікація третього постачальника
ядерного палива |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
Розвиток
нових енергетичних потужностей |
|
||||||||
18. |
Розроблення та виконання плану
підготовчих заходів до початку будівництва енергоблоків № 3 і 4 Хмельницької
АЕС: |
2006—2008 |
Мінпаливенерго |
власні кошти та залучені кошти
(519) |
створення умов для будівництва
енергоблоків № 3 і 4 Хмельницької атомної електростанції |
|
|||
|
підготовка та проведення
тендерів на визначення постачальника, типу реакторної установки для енергоблоків
|
III квартал, 2007 |
Мінпаливенерго |
|
визначення типу ядерної
установки та її постачальника |
|
|||
|
підготовка та проведення
тендерів на визначення постачальника (постачальників) турбінного та
допоміжного обладнання |
—“— |
Мінпаливенерго |
|
визначення постачальника турбінного
та допоміжного обладнання |
|
|||
|
розроблення, проведення
експертизи та затвердження техніко-економічного обґрунтування будівництва
енергоблоків (у тому числі оцінки їх впливу на навколишнє середовище) |
II квартал, 2008 |
Мінпаливенерго |
|
підготовка
техніко-економічного обгрунтування будівництва енергоблоків |
|
|||
|
проведення дорадчого
опитування громадян (консультативного референдуму) та узгодження питань
розміщення енергоблоків з місцевими органами виконавчої влади та органами
місцевого самоврядування |
III квартал, 2008 |
Мінпаливенерго |
|
прийняття позитивного рішення місцевих
органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування стосовно
розміщення ядерних установок |
|
|||
|
розроблення та супроводження у
Верховній Раді України проекту Закону України “Про розміщення, проектування
та будівництво енергоблоків № 3 і 4 Хмельницької АЕС” |
IV квартал, 2008 |
Мінпаливенерго |
|
прийняття Верховною Радою
України Закону “Про розміщення, проектування та будівництво енергоблоків № 3
і 4 Хмельницької АЕС” |
|
|||
19. |
Розроблення проектів
будівництва енергоблоків № 3 і 4 Хмельницької АЕС |
2009—2010 |
Мінпаливенерго |
залучені кошти (779) |
підготовка проектів будівництва
енергоблоків № 3 і 4 Хмельницької АЕС |
|
|||
20. |
Розроблення кадастру
майданчиків (можливих пунктів розміщення) майбутніх атомних електростанцій |
2008 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
створення кадастру
майданчиків, який містить вихідні дані для техніко-економічного обґрунтування
будівництва атомних електростанцій |
|
|||
21. |
Обґрунтування та вибір трьох
майданчиків для будівництва нових атомних електростанцій |
2009 |
Мінпаливенерго |
|
одержання вихідних даних для
проектування атомних електростанцій (вибір майданчика під будівництво) |
|
|||
22. |
Розроблення та виконання плану
підготовчих заходів до початку будівництва нових енергоблоків: |
2008—2010 |
—“— |
залучені кошти (1560) та
власні кошти |
створення умов для початку будівництва
нових енергоблоків |
|
|||
|
підготовка і проведення
тендерів на визначення типу реакторної установки та її постачальника |
IV квартал, 2008 |
Мінпаливенерго |
|
здійснення вибору типу
реакторної установки та його
постачальника для нових енергоблоків |
|
|||
|
підготовка і проведення
тендерів на визначення постачальника турбінного та допоміжного обладнання |
—“— |
Мінпаливенерго |
|
здійснення вибору турбінного
та допоміжного обладнання та його постачальників |
|
|||
|
розроблення, проведення
експертизи та затвердження техніко-економічного обґрунтування будівництва
нових енергоблоків (у тому числі оцінки їх впливу на навколишнє середовище |
III квартал, 2009 |
Мінпаливенерго |
|
підготовка
техніко-економічного обґрунтування для прийняття рішення щодо будівництва
нових енергоблоків |
|
|||
|
проведення дорадчого
опитування громадян (консультативного референдуму) узгодження питань щодо розміщення нових енергоблоків з місцевими
органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування |
I квартал, 2010 |
Мінпаливенерго |
|
прийняття місцевими органами виконавчої
влади та органами місцевого самоврядування рішення
стосовно розміщення ядерних установок |
|
|||
|
розроблення та супроводження у
Верховній Раді України проектів законів щодо розміщення, проектування та
будівництва нових енергоблоків |
II квартал, 2010 |
Мінпаливенерго |
|
прийняття Верховною Радою
України законів щодо розміщення, проектування та будівництва нових енергоблоків |
|
|||
23. |
Завершення будівництва та
введення в експлуатацію Ташлицької гідроакумулюючої електростанції, зокрема: |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
|
введення в експлуатацію
Ташлицької гідроакумулюючої електростанції підвищення надійності роботи
об’єднаної енергетичної системи України |
|
|||
|
перших двох гідроагрегатів
загальною потужністю 300 МВт |
2006 |
|
усього – 473,3 у тому числі: 250 –кошти державного бюджету 69,7 – власні кошти 153,6 – інші джерела |
|
|
|||
|
третього—шостого
гідроагрегатів загальною потужністю 600 МВт |
2007—2010 |
|
815 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
Розвиток
ядерно-паливного циклу |
|
||||||||
|
Уранове
виробництво |
|
|
усього – 9975 |
|
|
|||
24. |
Утворення дирекції
Новокостянтинівської шахти, що будується |
2006 |
Мінпаливенерго |
|
удосконалення структури
управління підприємствами ядерно-паливного циклу |
|
|||
|
Утворення концерну
“Укратомпром” |
—“— |
|
|
|
|
|||
|
Корпоратизація підприємств
концерну |
2007 |
|
|
|
|
|||
25. |
Відпрацювання запасів
Ватутінського, Мічурінського та Центрального уранових родовищ |
2006—2015 |
Мінпаливенерго УкрНДПРІ промтехнології |
кошти державного бюджету,
власні кошти |
забезпечення на проектному
рівні видобутку уранової руди на Ватутінському, Мічурінському та Центральному
родовищах |
|
|||
26. |
Освоєння Новокостянтинівського
родовища уранових руд: |
—“— |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
розконсервація об’єктів
гірничого комплексу шахти “РЕ-6”: |
2006—2007 |
Новокостянтинівського родовища
уранових руд” (ДП “Дирекція”) |
|
введення в експлуатацію
пускового комплексу з видобутку уранової руди |
|
|||
|
розроблення, погодження та
затвердження проекту |
2007 |
УкрНДПРІ промтехнології |
|
|
|
|||
|
будівництво пускового
комплексу |
2006—2011 |
|
|
|
|
|||
|
будівництво об’єктів першої черги освоєння
родовища |
2011—2013 |
|
|
|
|
|||
|
розроблення, погодження та
затвердження техніко-економічного обґрунтування другої черги освоєння родовища |
2006—2007 |
|
|
|
|
|||
|
розроблення, погодження та
затвердження проекту другої черги освоєння родовища |
2007—2008 |
|
|
|
|
|||
|
розроблення робочої
документації другої черги освоєння родовища |
2008—2011 |
|
|
|
|
|||
|
будівництво об‘єктів другої черги освоєння
родовища |
2011—2015 |
|
|
|
|
|||
27. |
Реконструкція і технічне
переоснащення гідрометалургійного заводу в м. Жовті Води |
2006—2015 |
Мінпаливенерго Мінпромполітики |
кошти державного бюджету,
власні кошти |
удосконалення виробничого
процесу на гідрометалургійному заводі |
|
|||
28. |
Збільшення потужностей: уранового виробництва |
—“— |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету, власні кошти та інші джерела |
розроблення проектів відпрацювання
нових родовищ |
|
|||
|
виробництва іонообмінних смол |
—“— |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету,
власні кошти |
забезпечення потреб уранового
виробництва в іонообмінних смолах |
|
|||
29. |
Технічне переоснащення
наукових та проектних організацій, що беруть
участь у створенні ядерно-паливного циклу |
2006—2011 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету |
забезпечення науково-технічної підтримки створення
ядерно-паливного циклу |
|
|||
30. |
Проведення
геологорозвідувальних, пошукових та оцінних робіт щодо: розроблення
техніко-економічного обґрунтування варіантів розвитку сировинної бази урану |
2006—2015
|
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
відкриття нових родовищ з
підвищеним вмістом урану |
|
|||
|
розвідки уранових родовищ
(перший етап) |
2007—2015 |
СхідГЗК |
|
|
|
|||
|
Цирконієве
виробництво |
|
|
усього – 980 |
|
|
|||
31. |
Технічне переоснащення
державного підприємства “Державне науково-виробниче підприємство “Цирконій”
(ДНВП “Цирконій”) з метою одержання двооксиду цирконію |
2006—2008 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету |
налагодження виробництва
двооксиду цирконію |
|
|||
32. |
Створення виробництва
цирконієвої губки |
2006—2009 |
Мінпаливенерго |
—“— |
налагодження виробництва
цирконієвої губки |
|
|||
33. |
Розроблення, погодження та
затвердження техніко-економічного розрахунку створення виробництва
цирконієвих виробів |
2006 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
одержання техніко-економічного
розрахунку організації виробництва цирконієвих виробів для потреб України та
на експорт |
|
|||
34. |
Організація виробництва
TREX-труби на ДНВП “Цирконій” |
2007—2011 |
—“— |
—“— |
налагодження виробництва TREX-труби |
|
|||
35. |
Організація виробництва
цирконієвого прокату |
—“— |
Мінпаливенерго |
—“— |
налагодження виробництва
цирконієвого прокату |
|
|||
36. |
Проектування та налагодження
виробництва комплектувальних виробів для виробництва ядерного палива |
2010—2011 |
Мінпаливенерго |
—“— |
налагодження виробництва комплектувальних виробів |
|
|||
|
Виробництво ядерного
палива |
|
|
усього – 2396 |
|
|
|||
37. |
Розроблення
техніко-економічного обґрунтування обсягу інвестицій у будівництво заводу з
виробництва ядерного палива |
2006—2008 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету |
одержання техніко-економічного
обґрунтування обсягу інвестицій |
|
|||
38. |
Розроблення та супроводження у
Верховній Раді України проекту закону щодо розміщення заводу з виробництва ядерного палива |
2008 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету |
прийняття закону про
розміщення, проектування та будівництво заводу з виробництва ядерного палива |
|
|||
39. |
Підготовка та проведення
тендеру на будівництво заводу з виробництва ядерного палива |
2007 |
Мінпаливенерго |
—“— |
укладення контракту на
будівництво заводу з виробництва ядерного палива |
|
|||
40. |
Розроблення проекту та
будівництво заводу з виробництва ядерного палива |
2007—2013 |
—“— |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
створення виробництва ядерного
палива |
|
|||
41. |
Освоєння виробництва ядерного
палива: відпрацювання
технології виробництва атестація
виробництва і сертифікація продукції навчання
персоналу, нормативне забезпечення виробництва |
—“— |
—“— |
—“— |
освоєння виробництва ядерного
палива |
|
|||
|
|
||||||||
Поводження
з відпрацьованим ядерним паливом |
|
||||||||
42. |
Будівництво сховища “сухого”
типу для довготривалого зберігання відпрацьованого ядерного палива для
Рівненської, Хмельницької та Южно-Української атомних електростанцій |
2006— 2010 |
Мінпаливенерго |
власні кошти та залучені кошти
(967) |
забезпечення довготривалого
(до 100 років) зберігання відпрацьованого ядерного палива Рівненської,
Хмельницької та Южно-Української атомних електростанцій, що дасть можливість
прийняти оптимальне рішення щодо поводження з відпрацьованим ядерним паливом
на кінцевому етапі ядерно-паливного циклу (перероблення або захоронення), а
також мінімізувати фінансові витрати на поводження з відпрацьованим ядерним
паливом |
||||
43. |
Експлуатація пристанційного
сховища відпрацьованого ядерного палива Запорізької АЕС |
постійно |
НАЕК "Енергоатом" |
власні кошти |
довготривале зберігання
відпрацьованого ядерного палива енергоблоків № 1—6 Запорізької атомної
електростанції |
||||
Поводження
з радіоактивними відходами |
|
||||||||
44. |
Забезпечення мінімізації
обсягів накопичення радіоактивних відходів, що утворюються під час
експлуатації атомних електростанцій |
Постійно |
Мінпаливенерго |
власні кошти та міжнародна
технічна допомога |
зменшення обсягів утворення
радіоактивних відходів на атомних електростанціях |
||||
45. |
Визначення критеріїв передачі
радіоактивних відходів на довгострокове зберігання/захоро-нення від
постачальників радіоактивних відходів до спеціалізованих організацій |
2006—2010 |
МНС |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
визначення критеріїв
приймання – передачі радіоактивних відходів на довгострокове зберігання/захоронення |
||||
46. |
Поводження з високоактивними
відходами від переробки відпрацьованого ядерного палива після їх повернення
до України: розроблення концепції та
основних технічних рішень щодо системи поводження і довгострокового
зберігання високоактивних відходів здійснення першочергових
заходів, які забезпечують приймання і поводження з високоактивними відходами,
що повертаються з Російської Федерації |
—“— |
Мінпаливенерго |
власні кошти |
визначення основних принципів
поводження з високоактивними відходами, методики розрахунку кількості
високоактивних відходів після переробки відпрацьованого ядерного палива в
Російській Федерації |
||||
47. |
Виконання Державної програми
приведення небезпечних об'єктів виробничого об’єднання “Придніпровський
хімічний завод” в екологічно безпечний стан і забезпечення захисту населення
від шкідливого впливу іонізуючого випромінювання |
2006—2014 |
Мінпаливенерго |
бюджетні кошти та інші джерела |
обстеження радіаційно
небезпечних об'єктів; створення сучасної системи радіаційного моніторингу,
приведення об'єктів виробничого об’єднання “Придніпровський хімічний завод” в
екологічно безпечний стан |
||||
Зняття
з експлуатації атомних енергоблоків |
|
||||||||
48. |
Розроблення концепцій зняття з
експлуатації енергоблоків Запорізької, Рівненської, Хмельницької та
Южно-Української атомних електростанцій |
2006—2007 |
Мінпаливенерго |
бюджетні кошти та інші джерела |
затвердження концепцій зняття
з експлуатації енергоблоків Запорізької, Рівненської, Хмельницької та
Южно-Української АЕС |
|
|||
49. |
Впровадження механізму та
щорічне наповнення спеціального рахунка (фінансового резерву) зняття з
експлуатації атомних енергоблоків |
починаючи з 2006 |
Мінпаливенерго |
власні кошти |
наповнення спеціального
рахунка для зняття з експлуатації атомних енергоблоків |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
Організаційна
структура (у тому числі питання власності, управління, регулювання) |
|
||||||||
50. |
Визначення умов, за яких
забезпечуються інвестиційна привабливість об'єктів ядерно-енергетичного
комплексу, гарантії прав власності і закупівлі заявленого обсягу енергії за
граничними цінами. Визначення форми участі в інвестуванні і управлінні
об'єктами атомної енергетики |
2007 |
Мінпаливенерго |
власні кошти та інші джерела |
створення умов для розвитку
атомної енергетики в умовах інтеграції у світове співтовариство |
||||
Тарифна
та цінова політика, інвестиційна діяльність |
|
||||||||
51. |
Забезпечення реалізації
тарифної та цінової політики шляхом: повного відшкодування витрат
із закупівлі свіжого та поводження з відпрацьованим ядерним паливом,
експлуатаційних і інвестиційних витрат (у тому числі здійснення заходів з
підвищення ефективності роботи АЕС), витрат за соціальними програмами і
пов’язаних з виконанням бюджетних зобов'язань |
2006 |
Мінпаливенерго |
|
забезпечення функціонування
атомної енергетики в конкурентному середовищі; скасування перехресного
субсидування окремих галузей паливно-енергетичного комплексу |
|
|||
|
забезпечення беззбитковості
виробництва шляхом оптимізації |
2007 |
|
|
визначення оптимальних за фінансовими
витратами варіантів розвитку паливно-енергетичного комплексу; визначення
принципів функціонування ринку двосторонніх договорів |
|
|||
|
удосконалення законодавства у
сфері здійснення експорту, імпорту та транзиту електричної енергії |
II квартал, 2007 |
Мінпаливенерго |
|
розроблення порядку доступу
суб’єктів господарювання до міждержавних електричних мереж з визначенням
принципів розподілу пропускної потужності та формування тарифів на транзит |
|
|||
|
розроблення плану
антиінфляційних заходів у ядерно-енергетичному комплексі з урахуванням під
час затвердження тарифу таких факторів: зміни курсу гривні до долара
США під час затвердження статей тарифу “паливо” та “вивіз відпрацьованого
ядерного палива” індекс інфляції під час
затвердження інших статей тарифу зміни рівня мінімальної
заробітної плати та прожиткового мінімуму під час затвердження статей, до
складу яких входить заробітна плата |
II квартал, 2007 |
НКРЕ |
|
удосконалення тарифної
політики |
|
|||
Промислове
і технологічне забезпечення ядерно-енергетичного комплексу |
|
||||||||
52. |
Розроблення: координаційного плану дій із
створення умов для розроблення і постачання обладнання для
ядерно-енергетичного комплексу з визначенням конкретних етапів і характеру
діяльності на цих етапах |
2006 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
забезпечення будівництва
нових енергоблоків, модернізації та продовження строку експлуатації діючих
енергоблоків АЕС з використанням обладнання українського виробництва та
вітчизняних технологій |
|
|||
|
організаційно-технічних
заходів для виконання координаційного плану дій |
2007 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
складення деталізованого
переліку організаційно-технічних заходів |
|
|||
Науково-технічна
та проектно-конструкторська підтримка |
|
||||||||
53. |
Зміцнення матеріально-технічної
бази ключових інститутів і центрів науково-інженерної та
проектно-конструкторської підтримки ядерно- енергетичного комплексу |
2006—2010 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету, власні
кошти підприємств, міжнародна технічна допомога, |
забезпечення проведення
незалежного розроблення та наукової експертизи науково- технічних рішень у
сфері розвитку атомної енергетики |
|
|||
54. |
Удосконалення галузевої
системи науково-технічної підтримки ядерної енергетики та промисловості |
—“— |
Мінпаливенерго |
—“— |
забезпечення надійної та
безпечної експлуатації атомних електростанцій з додержанням вимог безпеки |
|
|||
55. |
Створення стендів та
устатковання для дослідження характеристик свіжого та відпрацьованого
ядерного палива і компонентів АЕС, важливих для забезпечення безпеки |
2006—2015 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету,
власні кошти, міжнародна технічна допомога, |
забезпечення надійного
використання ядерного палива та тривалого безпечного поводження з
відпрацьованим ядерним паливом для оптимізації фінансових витрат |
|
|||
56. |
Участь вітчизняних організацій
у реалізації міжнародних програм, пов'язаних із проектуванням перспективних
реакторних установок та ядерного палива і паливних циклів |
починаючи
з 2006 |
Мінпаливенерго |
власні кошти, |
оптимізація розвитку ядерної
енергетики з метою забезпечення її незалежності та максимальної інтеграції до
світового співтовариства |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
Кадрові
питання розвитку ядерно-енергетичного комплексу |
|
||||||||
57. |
Створення системи підготовки і
підвищення кваліфікації керівних кадрів на базі Севастопольського
національного університету ядерної енергії та промисловості |
2006 |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету, |
підготовка та перепідготовка
фахівців для забезпечення високоякісного та своєчасного виконання програм
розвитку атомної енергетики |
|
|||
58. |
Удосконалення системи
підготовки персоналу атомних електростанцій: |
2006—2010 |
|
власні кошти |
—“— |
|
|||
|
модернізація повномасштабних
тренажерів |
2006—2008 |
НАЕК “Енергоатом" |
|
|
|
|||
|
завершення будівництва
Національного центру підготовки ремонтного персоналу на майданчику
відокремленого підрозділу Запорізької атомної електростанції |
—“— |
Мінпаливенерго |
—“— |
—“— |
|
|||
|
створення повномасштабних
тренажерів на Хмельницькій (енергоблок № 2) та Рівненській (енергоблок № 4)
атомних електростанціях |
2006—2010 |
НАЕК “Енергоатом” |
—“— |
—“— |
|
|||
|
реалізація Програми
вдосконалення підготовки ремонтного персоналу |
2006—2010 |
НАЕК “Енергоатом” |
власні кошти |
підготовка та перепідготовка
фахівців для забезпечення високоякісного та своєчасного виконання програм
розвитку атомної енергетики |
|
|||
|
реалізація програми
удосконалення діяльності навчально-тренувального центру та підготовки персоналу |
—“— |
—“— |
—“— |
|
|
|||
59. |
Удосконалення системи
підготовки кадрів для атомної енергетики, включаючи експлуатаційну,
проектувальну та інженерно-технічну діяльність |
—“— |
Мінпаливенерго |
кошти державного бюджету та
інші джерела |
забезпечення
паливно-енергетичного комплексу висококваліфікованими спеціалістами |
|
|||
60. |
Забезпечення розвитку
Севастопольського національного університету ядерної енергії та
промисловості як Національного центру
використання ядерних та радіаційних технологій |
2007—2010 |
Мінпаливенерго |
—“— |
забезпечення галузей
економіки висококваліфікованими
спеціалістами |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
Соціальний
розвиток регіонів, розташування об’єктів ядерно-енергетичного комплексу |
|
||||||||
61. |
Співпраця з органами місцевого
самоврядування з питань: створення та розвитку
виробництв для забезпечення потреб ядерної енергетики у містах-супутниках
атомних електростанцій, зокрема розв’язання соціально-економічних проблем дольової участі у житловому
будівництві, реконструкції комунально-побутових мереж у містах розташування
або містах-супутниках атомних електростанцій і регіонах розташування об'єктів
ядерно-енергетичного комплексу розвитку навчальних,
культурно-побутових і спортивних закладів у містах і регіонах розташування
об'єктів ядерно-енергетичного комплексу забезпечення реалізації
молодіжної політики в містах розташування або містах-супутниках підприємств
ядерно-енергетичного комплексу |
2006—2030 |
НАЕК "Енергоатом" |
власні кошти та інші джерела |
розв’язання
соціально-економічних проблем у містах розташування або містах-супутниках
атомних електростанцій і регіонах розташування об'єктів ядерно-енергетичного
комплексу в рамках витрат, передбачених нормативно-правовими актами |
|
|||
IV. Вугільна галузь
№ |
Найменування
заходу |
Строк
виконання, роки |
Відповідальні
за виконання |
Обсяг
та джерела фінансування**, млн. гривень |
Очікувані
результати |
1. |
Складення переліку підприємств
вугільної галузі, які у першочерговому порядку повинні бути запропоновані до
приватизації, та визначення умов їх приватизації (інвестиційні зобов’язання
нових власників та забезпечення соціальних гарантій працівників) |
IV
квартал 2006 |
Мінвуглепром |
|
створення інноваційної моделі
приватизації підприємств галузі, застосування якої дасть змогу залучати кошти
недержавних інвесторів |
2. |
Розроблення проектів законодавчих
і нормативних актів щодо приватизації вугледобувних підприємств |
2006–2007 |
Мінвуглепром |
|
— “ — |
3. |
Розроблення проекту програми
фінансового оздоровлення та технічного переоснащення шахтовуглебудівного
комплексу та подання пропозицій щодо внесення змін до нормативно-правових
актів для визначення механізму її реалізації |
2007 |
Мінвуглепром |
|
створення умов і розроблення
механізму фінансового оздоровлення шахтовуглебудівного комплексу |
4. |
Розроблення і впровадження
державних стандартів на вугільну продукцію, гармонізованих з відповідними
європейськими та світовими стандартами |
2006 |
Мінвуглепром |
|
одержання об’єктивної
інформації, порівнянної на національному та міжнародному рівні |
5. |
Розроблення законопроекту про
особливості державної підтримки (субсидування) вугільної промисловості з
урахуванням вимог Світової організації торгівлі |
2007 |
Мінвуглепром |
|
гармонізація національного
законодавства відповідно до норм та умов вступу до Світової організації
торгівлі |
6. |
Приведення цін на вугільну
продукцію до економічно обґрунтованого рівня |
2006–2007 |
Мінвуглепром |
|
лібералізація цін на вугільну
продукцію |
7. |
Будівництво: |
|
|
|
|
|
1) шахти
№ 10 “Нововолинська” |
2006–2009 |
Мінвуглепром |
670,02 кошти державного бюджету |
приріст виробничої
потужності – 900 тис. тонн вугілля на рік |
|
|
|
“Дирекція по будівництву
об'єктів" |
|
|
|
2) шахти “Никанор-Нова” (друга
черга) державного підприємства “Луганськвугілля” |
2006–2009 |
Мінвуглепром |
70,78 кошти державного бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності — 300 тис. тонн вугілля на рік |
|
3) шахти
“Південнодонбаська № 3” |
2006–2010 |
Мінвуглепром |
114,9 кошти державного бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – 300 тис. тонн вугілля на рік |
|
|
|
вугільна
енергетична компанія" |
||
8. |
Реконструкція та технічне переоснащення: |
|
|
|
|
|
1) шахт державного
підприємства “Донецька вугільна енергетична компанія”: |
|
Мінвуглепром |
696,5 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – 1900 тис. тонн вугілля на рік, підтримання діючої виробничої
потужності – |
|
|
|
"Донецька
вугільна енергетична компанія" |
||
|
імені Є. Т.
Абакумова |
2006–2010 |
93,1 |
||
1 |
імені Челюскінців |
—“— |
135,8 |
||
2 |
Трудівська |
—“— |
165,2 |
||
3 |
імені О. О. Скочинського |
2006–2008 |
20,8 |
||
4 |
імені М. І. Калініна |
2006–2009 |
73,4 |
||
6 |
Південнодонбаська
№ 3 |
2006–2008 |
53,2 |
||
7 |
Жовтневий рудник |
2006–2009 |
55 |
||
|
Путилівська |
2006–2010 |
100 |
|
|
|
2) шахти
"Південнодонбаська № 1" |
—“— |
Мінвуглепром |
330,1 кошти державного
бюджету, власні кошти |
підтримання діючої
виробничої потужності – |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) шахт
державного відкритого акціонерного товариства "Шахтоуправління
"Донбас": |
|
Мінвуглепром |
167,09 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
|
|
товариство
"Шахтоуправління "Донбас" |
||
8 |
Щегловська–Глибока |
2006–2010 |
153,3 |
||
9 |
№ 22
"Комунарська" |
2006–2008 |
38,8 |
||
|
4) шахт
державного підприємства "Макіїввугілля": |
|
Мінвуглепром |
499,5 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
імені В. М.
Бажанова |
2006–2010 |
|
155 |
|
|
Холодна Балка |
2006–2009 |
|
50 |
|
|
Бутівська |
2006–2008 |
|
37,5 |
|
|
Чайкіно |
—“— |
|
45,5 |
|
|
імені С. М. Кірова |
2006–2009 |
|
50,3 |
|
|
Ясинівська–Глибока |
—“— |
|
50,2 |
|
|
Північна |
2006–2008 |
|
24,5 |
|
|
Калинівська–Східна |
—“— |
|
17 |
|
|
імені В. І. Леніна
|
2006–2009 |
|
69,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) державного
підприємства "Вугільна компанія "Краснолиманська" |
2006–2010 |
Мінвуглепром |
396,8 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
|
|
|
||
|
6) шахт державного
підприємства "Селидіввугілля": |
|
Мінвуглепром |
588,9 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
|
|
підприємство
"Селидіввугілля" |
||
|
Курахівська |
2006–2010 |
178 |
||
|
1–3
“Новогродівська” |
—“— |
158 |
|
|
|
Росія |
2006–2009 |
|
84,7 |
|
|
Україна |
2006–2010 |
|
168,2 |
|
|
7) шахт
державного підприємства "Добропіллявугілля": |
|
Мінвуглепром |
800,9 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
|
|
підприємство
"Добропілля– вугілля" |
||
|
Добропільська |
2006–2010 |
|
141,6 |
|
|
Алмазна |
—“— |
|
197,3 |
|
|
Білицька |
—“— |
|
61,3 |
|
|
Білозерська |
—“— |
|
171,2 |
|
|
Піонер |
—“— |
|
133,5 |
|
|
Новодонецька |
—“— |
|
96 |
|
|
8) шахт
державного підприємства "Шахтарськантрацит": |
|
Мінвуглепром |
393,6 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
|
|
підприємство
Шахтарськ– антрацит" |
||
|
Шахтарська–Глибока |
2006–2010 |
|
174,3 |
|
|
імені В. І. Чапаєва |
2006–2009 |
68,9 |
||
|
Комуніст |
—“— |
|
65,4 |
|
|
Іловайська |
—“— |
|
85 |
|
|
9) об’єктів
шахтоуправління та шахти державного підприємства
“Торезантрацит” |
|
Мінвуглепром |
481,2 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
у тому числі: |
|
"Торезантрацит" |
||
|
шахти
"Прогрес" |
2006–2010 |
454,3 |
||
|
шахтоуправління
"Волинське" |
2006–2008 |
26,9 |
||
|
10) шахт
державного підприємства “Красноармійськвугілля”: |
|
Мінвуглепром |
255,8 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
|
|
підприємство
"Красноармійськ-вугілля” |
||
|
імені О. Г. Стаханова |
2006–2010 |
196,6 |
||
|
Центральна |
2006–2009 |
53,1 |
|
|
|
імені Г. М. Димитрова |
2006–2007 |
6,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11) шахт
державного підприємства "Артемвугілля": |
|
Мінвуглепром
державне |
176 кошти державного
бюджету, власні кошти |
підтримання діючої
виробничої потужності – |
|
|
|
підприємство
"Артемвугілля" |
||
|
імені К. А. Рум'янцева |
2006–2008 |
22,3 |
||
|
імені В. І. Леніна |
2006–2009 |
75 |
||
|
Комсомолець |
2006–2008 |
|
15 |
|
|
імені М. І. Калініна |
2006–2009 |
|
63,7 |
|
|
12) шахт
державного підприємства "Дзержинськвугілля": |
|
Мінвуглепром |
73,1 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
|
|
підприємство
“Дзержинськ- вугілля" |
||
|
імені Ф. Е. Дзержинського |
2006–2008 |
26,7 |
||
|
Північна |
2006–2007 |
5,1 |
||
|
Південна |
—“— |
4,5 |
||
|
Торецька |
2006–2009 |
36,8 |
||
|
13) шахт державного
підприємства “Орджонікідзевугілля”: |
|
Мінвуглепром |
126,3 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
|
|
підприємство
"Орджонікідзе- вугілля" |
||
|
Булавинська |
2006–2008 |
10,2 |
||
|
Ольховатська |
—“— |
20 |
||
|
Полтавська |
—“— |
9,7 |
|
|
|
Вуглегірська |
—“— |
|
24,4 |
|
|
Єнакієвська |
2006–2010 |
|
62 |
|
|
14) державного
відкритого акціонерного товариства “Шахта імені |
2006–2010 |
Мінвуглепром |
60,4 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
|
|
|
||
|
15) шахт державного
підприємства “Сніжнеантрацит”: |
|
Мінвуглепром |
135,2 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
|
|
підприємство
"Сніжнеантрацит" |
||
|
Ударник |
2006–2008 |
10,8 |
||
|
Зоря |
2006–2010 |
124,4 |
||
|
16) державного
відкритого акціонерного товариства “Шахта “Новодзержинська” |
2006–2009 |
Мінвуглепром |
22,7 кошти державного
бюджету, власні кошти |
підтримання діючої
виробничої потужності – |
|
|
|
|
||
|
17) об’єктів
шахтоуправління та шахт державного підприємства "Луганськвугілля" у тому числі: |
|
Мінвуглепром державне
підприємство "Луганськвугілля" |
466,9 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – |
|
шахтоуправління "Луганське" |
2006–2010 |
|
149,7 |
|
|
шахт: |
|
|
||
46 |
Лутугінська |
2006–2009 |
60,7 |
||
|
імені ХIХ з'їзду
КПРС |
—“— |
|
37,7 |
|
|
Черкаська |
2006–2010 |
|
63 |
|
|
Вергелівська |
—“— |
|
84,4 |
|
|
імені Артема |
2006–2009 |
|
71,4 |
|
|
18) шахт
державного підприємства "Первомайськвугілля": |
|
Мінвуглепром |
322,5 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – 240 тис. тонн вугілля на рік, підтримання діючої виробничої
потужності – 1020 тис. тонн на рік |
|
|
|
підприємство
"Первомайськ-вугілля" |
||
|
Золоте |
2006–2010 |
62 |
||
|
Карбоніт |
—“— |
51 |
||
|
Гірська |
—“— |
|
94 |
|
|
Тошківська |
—“— |
|
54,5 |
|
|
Первомайська |
2006–2009 |
|
31 |
|
|
Ломоватська |
—“— |
|
30 |
|
|
19) шахт ВАТ
"Лисичанськвугілля": |
|
Мінвуглепром |
436,6 кошти державного
бюджету, власні кошти |
підтримання діючої
виробничої потужності – 2200 тис. тонн на рік |
|
|
|
ВАТ
"Лисичанськ-вугілля" |
||
|
імені Г. Г. Капустіна |
2006–2010 |
73,6 |
||
|
імені Д. Ф. Мельникова |
—“— |
180,7 |
|
|
|
Привольнянська |
—“— |
|
68,4 |
|
|
Новодружеська |
—“— |
|
113,9 |
|
|
20) шахт
державного підприємства "Донбасантрацит": |
|
Мінвуглепром |
154,6 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – 200 тис. тонн вугілля на рік, підтримання діючої виробничої
потужності – 3780 тис. тонн на рік |
|
|
|
|
||
55 |
Краснолуцька |
2006–2008 |
10,6 |
||
|
Міусинська |
—“— |
19,6 |
||
56 |
імені газети
"Ізвєстія" |
2006–2008 |
20,9 |
||
|
Краснокутська |
2006–2009 |
|
40,3 |
|
57 |
Княгинівська |
2006–2008 |
|
20 |
|
58 |
Новопавлівська |
2006–2009 |
|
30,2 |
|
|
Хрустальська |
2006–2008 |
|
13 |
|
|
21) шахт
державного підприємства "Антрацит": |
|
Мінвуглепром
державне |
228,2 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – 1410 тис. тонн вугілля на рік |
|
|
|
підприємство
"Антрацит" |
||
|
Партизанська |
2006–2008 |
|
26,9 |
|
|
Комсомольська |
2006–2010 |
|
180,8 |
|
|
Крепінська |
2006–2008 |
|
20,5 |
|
|
22) об’єктів шахтоуправління
та шахт державного підприємства “Ровенькиантрацит” |
2006–2010 |
Мінвуглепром |
536,6 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – 1570 тис. тонн вугілля на рік, підтримання діючої виробничої
потужності – |
|
у тому числі: |
|
“Ровеньки-антрацит" |
||
|
шахтоуправління
"Ровеньківське" шахт: |
2006–2009 |
71,3 |
||
|
|||||
64 |
імені Ф. Е.
Дзержинского |
—“— |
90,9 |
|
|
|
№ 81 Київська |
2006–2008 |
|
62 |
|
|
імені М. В. Фрунзе |
2006–2010 |
|
113,5 |
|
|
імені В. В. Вахрушева |
2006–2009 |
|
96,1 |
|
65 |
імені Космонавтів |
2006–2010 |
|
102,8 |
|
|
23) шахт
державного підприємства "Свердловантрацит": |
|
Мінвуглепром |
368,6 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої
потужності – 150 тис. тонн вугілля на рік, підтримання діючої виробничої
потужності –3680 тис. тонн на рік |
|
|
|
підприємство
"Свердлов-антрацит" |
||
|
Довжанська–Капітальна |
2006–2010 |
128,8 |
||
|
Центроспілка |
2006–2007 |
1,6 |
|
|
|
імені Я. М. Свердлова |
2006–2009 |
72,2 |
||
|
Харківська |
2006–2008 |
|
15 |
|
|
Червоний партизан |
2006–2010 |
|
151 |
|
|
24) шахти "Білоречинська" |
2006–2009 |
Мінвуглепром |
78 кошти державного
бюджету, власні кошти |
приріст виробничої потужності – 750 тис. тонн в |