• In English

  • ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України
    від

     3 липня 2006 р. № 897

    ПОЛОЖЕННЯ
    про Реєстр сільськогосподарських
    дорадників і експертів-дорадників

    1. Це Положення визначає порядок створення та ведення Реєстру сільськогосподарських дорадників і експертів-дорадників, що надають дорадчі послуги (далі — Реєстр).

    2. Реєстр створюється з метою забезпечення:

    ведення єдиного обліку сільськогосподарських дорадників і експертів-дорадників, що надають дорадчі послуги (далі — дорадники і експерти-дорадники);

    відкритості інформації про дорадників і експертів-дорадників;

    створення сприятливих умов для інформатизації аграрної сфери.

    3. Реєстр створюється і ведеться Мінагрополітики або за його рішенням всеукраїнською громадською професійною організацією, що об’єднує суб’єктів дорадчої діяльності і має статус саморегулівної організації (далі — саморегулівна  організація).

    Реєстр ведеться у формі журналу з пронумерованими сторінками, прошнурованого та скріпленою гербовою печаткою, і розміщується на веб-сайті Мінагрополітики або саморегулівної організації.

    Реєстр підписується особою, відповідальною за ведення Реєстру.

    4. До Реєстру вносяться такі відомості про дорадника і експерта-дорадника:

    прізвище, ім’я та по батькові;

    ідентифікаційний номер фізичної особи — платника податків та інших обов’язкових платежів;

    місце роботи, посада, домашня адреса, телефакс, електронна адреса;

    спеціальність згідно з дипломом про закінчення вищого навчального закладу, номер і дата його видачі;

    вчений ступінь/вчене звання, номер і дата видачі диплома/атестата;

    номер і дата видачі кваліфікаційного свідоцтва;

    перелік дорадчих послуг згідно з кваліфікаційним свідоцтвом;

    дата проходження останнього підвищення кваліфікації.    

    5. Дорадник і експерт-дорадник подає Мінагрополітики або саморегулівній організації заяву про його внесення до Реєстру (далі — заява).

     

    До заяви додаються:

    реєстраційна картка за формою згідно з додатком;

    нотаріально засвідчена копія кваліфікаційного свідоцтва;

    копія ідентифікаційного номера фізичної особи — платника податків та інших обов’язкових платежів;

    перелік дорадчих послуг і адміністративно-територіальних районів, у яких надаватимуться такі послуги.

    6. Заява розглядається протягом п’яти робочих днів Мінагрополітики або саморегулівною організацією.

     За результатами розгляду заяви Мінагрополітики або саморегулівна організація приймає рішення про внесення дорадника і експерта-дорадника до Реєстру або про відмову у внесенні до Реєстру.

    7. Підставою для відмови у внесенні до Реєстру може бути:

    невідповідність поданих документів вимогам законодавства та цього Положення;

    наявність у поданих документах недостовірної інформації.

    Рішення про відмову у внесенні до Реєстру надсилається заявнику у письмовій формі (з обґрунтуванням причини) протягом п’яти робочих днів після прийняття такого рішення.

    8. У разі внесення змін до документів, що додаються до заяви, дорадник і експерт-дорадник подає Мінагрополітики або саморегулівній організації відповідну інформацію у письмовій формі, про що робиться відмітка у Реєстрі.

    9. Про припинення діяльності з надання дорадчих послуг дорадник і експерт-дорадник повідомляє протягом 10 робочих днів Мінагрополітики або саморегулівну організацію.

    10. Мінагрополітики або саморегулівна організація приймає рішення про виключення дорадника і експерта-дорадника з Реєстру у разі анулювання кваліфікаційного свідоцтва  і повідомляє його у письмовій формі протягом п’яти робочих днів з дня прийняття рішення.

    11. Спори, пов’язані з веденням Реєстру, розв’язуються у судовому порядку.

     

    _________________



    Додаток
    до Положення

    РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА
    сільськогосподарського дорадника/експерта-дорадника

    ___ __________ 200_ р. №

     

    1.       Прізвище, ім’я та по батькові _________________________________

    2. Ідентифікаційний номер фізичної особи — платника податків та інших обов’язкових платежів ________________________________________

    3. Юридична/фактична адреса місця роботи ______________________

    _________________________________________________________________

    4. Номер і дата видачі кваліфікаційного свідоцтва __________________

    _________________________________________________________________

    5. Спеціальність згідно з дипломом про закінчення вищого навчального закладу, номер і дата його видачі ____________________________________

    _________________________________________________________________

    6. Вчений ступінь/вчене звання, номер і дата видачі диплома/атестата _________________________________________________________________

    7. Перелік дорадчих послуг _____________________________________
    _________________________________________________________________

    8. Домашня адреса, телефакс, електронна адреса ___________________ _________________________________________________________________

    _________________________________________________________________

    9. Інші відомості (знання іноземної мови, дата проходження останнього підвищення кваліфікації, інформація про післядипломну освіту) ___________

    __________________________________________________________________________________________________________________________________

     

     

    _____________                                        ________________________
         (підпис)                                                                             (ініціали та прізвище особи,
                                                                                                що склала реєстраційну картку)

     

    ___________________