ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 7 березня 2006 р. № 257
ДЕРЖАВНА
ПРОГРАМА
будівництва та розвитку мережі метрополітенів
на 2006—2010 роки
Загальна частина
Проблема забезпечення належного рівня транспортного
обслуговування населення великих міст зумовлена, зокрема, значним збільшенням в
останні роки кількості засобів автомобільного пасажирського транспорту малої
місткості, що значно ускладнює рух транспорту та підвищує небезпеку перевезень,
а також відсутністю можливості реконструкції центральних частин міст для
збільшення пропускної спроможності вулиць.
Забезпечити надійні перевезення пасажирів у великих
містах можливо переважно шляхом здійснення будівництва та розвитку мережі
метрополітенів.
Метрополітен є екологічно чистий, швидкісний, комфортний
і безпечний вид пасажирського транспорту з найбільшою провізною спроможністю. В
світі спостерігається стала тенденція до розвитку метрополітенів, збільшення їх
ролі у загальноміських перевезеннях.
В Україні функціонують три метрополітени — Київський,
Харківський та Дніпропетровський, будується метрополітен у м. Донецьку.
Загальний обсяг перевезень пасажирів у метрополітені становить близько 14
відсотків обсягу міських пасажирських перевезень.
Як свідчить світовий досвід метробудування, створення
нормальних умов для перевезення пасажирів можливе за протяжності ліній в
середньому 30 кілометрів на 1 млн. мешканців. Проте навіть у Києві, де мережа
метрополітену найбільш розвинута, цей показник становить менш як 20 кілометрів
на 1 млн. мешканців.
Аналіз причин виникнення проблеми розвитку мережі
метрополітенів та обґрунтування необхідності її розв’язання
Недостатні темпи метробудування значною мірою зумовлені
відсутністю належної державної політики
у цій сфері.
Вирішення питань
проектування та будівництва нових ліній метрополітенів, придбання і ремонту
рухомого складу та устатковання, що необхідне для нормального їх
функціонування, здійснюється підприємствами метрополітенів, обласними і
Київською міською державними адміністраціями без необхідної державної підтримки
та координації.
В Україні
практично немає підприємств з виробництва рухомого складу та більшості
номенклатури устатковання метрополітенів, а освоєння розробок та серійного
виготовлення вагонів, тунельних ескалаторів, вентиляційного обладнання
здійснюється повільно через відсутність планового підходу та достатніх обсягів
фінансування. Для придбання техніки для метрополітенів за межами України
витрачається значно більше коштів, ніж необхідно для закупівлі вітчизняної
продукції.
Вагонний парк
метрополітенів налічує 959 одиниць, з них із строком експлуатації до 20 років —
225, 21—31 — 447, понад 31 рік — 287. Такий стан свідчить про необхідність
термінового вжиття заходів для оновлення вагонного парку.
Велика частина устатковання підстанцій,
електромеханічного устатковання (насоси, вентилятори, ескалатори) та
устатковання систем автоматики руху поїздів вичерпала технічний ресурс і
потребує заміни або значних витрат на капітальний ремонт.
Система спостереження за процесом перевезення, яка створювалася
у 60-ті роки минулого сторіччя, морально та технічно застаріла — дає обмежену
інформацію, через що неможливо оперативно управляти перевезеннями пасажирів, і
не відповідає вимогам безпеки руху поїздів в умовах постійного зростання його
інтенсивності та пасажиропотоків. Також
відсутні системи обліку пасажирів пільгових категорій, що не дає змоги
визначати точні розміри компенсаційних виплат за їх перевезення.
Науково-дослідними установами не проводяться наукові та
техніко-економічні дослідження і супроводження питань будівництва та
експлуатації метрополітенів, розроблення нормативних документів, зокрема щодо
забезпечення безпеки руху, екологічної безпеки, охоронних систем. Внаслідок
цього кожний метрополітен самостійно розробляє нормативні документи, що значно
ускладнює роботу та призводить до зайвих витрат.
Необхідно розробити та запровадити єдині стандарти у
сфері підготовки спеціалістів для метрополітенів, їх перепідготовки та
підвищення кваліфікації в процесі виробничої діяльності.
На забезпечення належного розвитку та функціонування
метрополітенів у великих містах як надійної, економічно вигідної, соціально
необхідної і доступної для більшості населення транспортної пасажирської
системи спрямовується ця Програма.
Мета та основні завдання Програми
Метою Програми є поліпшення транспортного обслуговування
населення великих міст, підвищення рівня технічного оснащення та ефективності
роботи метрополітенів, збільшення питомої ваги перевезень пасажирів
метрополітенами у міських пасажирських перевезеннях.
Для досягнення визначеної мети необхідно розв’язати такі
основні завдання:
забезпечити державну підтримку та координацію діяльності
центральних і місцевих органів влади у вирішенні питань розвитку мережі
метрополітенів;
виконати комплекс робіт із капітального будівництва ліній
метрополітену в мм. Дніпропетровську, Донецьку, Києві і Харкові;
задовольнити потреби метрополітенів в рухомому складі,
тунельних ескалаторах та іншому устаткованні;
провести дослідження та підготувати техніко-економічне
обґрунтування необхідності розширення мережі метрополітенів, у тому числі
будівництва “міні-метро” та “легкого метро”;
удосконалити нормативно-правове забезпечення діяльності
метрополітенів;
забезпечити безпеку руху та охорону метрополітенів від
актів незаконного втручання в їх роботу.
Для розв’язання зазначених завдань здійснюються заходи,
наведені у додатку.
Визначення шляхів і способів розв’язання проблеми
Проблема забезпечення належного рівня міських
пасажирських перевезень розв’язуватиметься шляхом:
прискорення темпів будівництва метрополітенів у мм.
Дніпропетровську, Донецьку, Києві і Харкові та вирішення питань щодо початку
будівництва метрополітенів в інших великих містах, де є така потреба;
освоєння виробництва та серійного виготовлення на
вітчизняних підприємствах вагонів метрополітену нового покоління, тунельних
ескалаторів, будівельних конструкцій, іншого устатковання для метрополітенів, а
також створення виробничої бази для виготовлення комплектувальних виробів та
проведення модернізації, ремонту і відновних
робіт;
проведення капітального ремонту і відновлення рухомого
складу та іншого устатковання метрополітенів в обсязі, за якого досягаються
необхідні технічні характеристики та продовження строків експлуатації;
заміни в метрополітенах устатковання, пристроїв та
систем, які вичерпали свій технічний ресурс, на принципово нові, технічні та
економічні характеристики яких забезпечують необхідний рівень надійності та
функціональності в експлуатації, зменшення експлуатаційних витрат;
упровадження технічних засобів для запобігання актам
незаконного втручання в роботу метрополітенів та ліквідації надзвичайних
ситуацій, зокрема автоматичних установок пожежогасіння у вагонах електропоїздів
в тупиках ліній, шафах керування ескалаторами, похилих ходах, підвагонному просторі.
Передбачається встановлення нових автоматизованих систем
керування рухомим складом і процесом перевезення, які забезпечуватимуть
можливість оперативного контролю та у разі потреби втручання в роботу
устатковання та процес перевезення, а також відображення та збереження даних
телеметрії, виконання графіка руху поїздів, телекерування устаткованням.
Загальна потреба у вагонах з урахуванням розвитку мережі
метрополітенів у період 2006—2010 років становить близько 500 одиниць.
Оновлення вагонного парку метрополітенів
проводитиметься за рахунок освоєння акціонерним товариством “Крюківський
вагонобудівний завод” виробництва вагонів нового покоління, ходових частин
вагонів, асинхронних тягових приводів, герметичних міжвагонних переходів,
візків з пневматичними ресорами, автоматичних систем пожежогасіння. Потреба в
рухомому складі повинна також задовольнятися шляхом його придбання на заводах
держав — членів СНД.
Для продовження строку експлуатації вагонів, які
використовуються понад 31 рік, у Київському та Харківському метрополітенах
проводитиметься їх капітальний ремонт.
Крім того, на
вітчизняних заводах організовується виготовлення ескалаторів, енергетичного,
вентиляційного обладнання, систем сигналізації та керування.
Необхідно забезпечити координацію робіт з розроблення та
прийняття нормативних документів з питань будівництва об’єктів метрополітенів,
виробництва рухомого складу та іншого устатковання, забезпечення безпеки руху,
пожежної та екологічної безпеки, охорони праці тощо.
Визначаються навчальні заклади для організації навчання
та професійної підготовки працівників метрополітенів і підприємств, що
здійснюють їх будівництво, а також наукові установи для розроблення нормативної
документації та наукового супроводження у сфері метрополітенів.
Під час проектування та будівництва нових ліній і станцій
метрополітену слід враховувати досвід будівництва та експлуатації
метрополітенів у світі, зокрема в державах — членах СНД.
Генеральними планами розвитку міст передбачається з
урахуванням необхідності оптимальної
взаємодії з наземними видами транспорту розміщення в районі станцій метро
великих торговельних і культурних центрів, що забезпечить найбільш ефективне
використання можливостей метрополітенів та дає змогу уникнути недоцільної
конкуренції між метрополітеном та іншими видами міського пасажирського
транспорту.
Фінансування Програми
Фінансування Програми передбачається здійснювати за
рахунок державного (у межах реальних його можливостей) і місцевих бюджетів та
інших джерел (зокрема власних коштів метрополітенів).
Обсяг коштів, що необхідний для виконання завдань
Програми, становить понад 11 млрд. гривень.
Організація та контроль за виконанням Програми
Замовником Програми є Мінтрансзв’язку, а замовниками
будівництва метрополітенів — Київська міська, Харківська, Дніпропетровська,
Донецька, Запорізька, Одеська та Львівська обласні держадміністрації.
Вибір виконавців робіт, у тому числі науково-дослідних,
проектних і конструкторських організацій, здійснюється відповідно до
законодавства про державні закупівлі.
Контроль за виконанням Програми здійснюється замовником,
а також відповідними обласними і Київською міською держадміністраціями.
Очікувані результати
Передбачається побудувати та ввести в експлуатацію
дільниці метрополітенів у м. Києві протяжністю 19,4 кілометра, у м. Донецьку —
10,3 кілометра, у м. Харкові — 6,7 кілометра, у м. Дніпропетровську —
2,4 кілометра.
Виконання Програми дасть можливість:
у соціальній сфері — забезпечити розвиток існуючої мережі
підземних шляхів у мм. Києві, Харкові, Дніпропетровську та введення в
експлуатацію метрополітену в м. Донецьку, за рахунок чого значно підвищити
рівень задоволення потреб населення цих міст та приміських районів у якісних
перевезеннях у міському сполученні;
в економічній сфері — освоїти серійне виробництво
конкурентоспроможного рухомого складу, а також великої номенклатури
устатковання, що дасть змогу забезпечити економічне зростання вітчизняних
підприємств-виробників, зменшити залежність України від імпорту рухомого складу
з держав — членів СНД, якнайповніше використати науково-технічний та виробничий
потенціал нашої держави, створити нові робочі місця;
у технологічній сфері — впровадити нові комфортабельні
вагони метро та інше високотехнологічне устатковання з високим рівнем
інновацій, зокрема в плані енергозбереження, а також провести дослідження та
підготувати теоретичні обґрунтування впровадження у великих містах “міні-метро”
та “легкого метро”;
в екологічній сфері — зменшити транспортне навантаження
на вулицях, поліпшити стан навколишнього середовища в містах.
_____________________
Додаток
до Державної програми
ОСНОВНІ ЗАХОДИ
з будівництва та розвитку мережі метрополітенів
на 2006—2010 роки
(млн.
гривень)
Найменування заходу |
Відповідальні за виконання |
Строк виконан-ня, роки |
Орієнтовний обсяг |
У тому числі за роками виконання |
|
|||||
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
||||||
Комунальне підприємство
“Київський метрополітен” |
|
|||||||||
1. Здійснення капітального
будівництва: |
|
|||||||||
Святошинсько-броварська лінія |
|
|||||||||
другого
виходу на станції “Дарниця” |
Київська
міськ- держадміні-страція разом з КП “Київський метрополітен” (далі –
Київський метрополітен) |
2006—2007
|
49,6 (24,8 24,8) |
20 (10 10) |
29,6 (14,8 14,8) |
|
|
|
||
другого
виходу на станції “Вокзальна” |
—“— |
—“— |
130,05 (65 65,05) |
15 (7,5 7,5) |
115,05 (57,5 57,55) |
|
|
|
||
Куренівсько-червоноармійська
лінія |
|
|||||||||
дільниці
від станції “Либідська” до станції “Виставковий центр” (протяжність 5
кілометрів, чотири станції) |
—“— |
2006—2008 |
576,1 (288,05 288,05) |
303,1 (151,55 151,55) |
136,5 (68,25 68,25) |
136,5 (68,25 68,25) |
|
|
||
майстерень
з ремонту ескалаторів |
Київська
міськ- держадміні-страція разом з Київським
метрополітеном |
2006—2007 |
289,5 (144,75 |
150 (75 |
139,5 (69,75 |
|
|
|
||
дільниці
від станції “Виставковий центр” до станції “Теремки” |
—“— |
2010—2020
|
30 (15 |
|
|
|
|
30 (15 |
||
Сирецько-печерська
лінія |
|
|||||||||
дільниці
від станції “Харківська” до станції “Червоний хутір” з електродепо
“Харківське” (протяжність 3,5 кілометра,
три станції) |
—“— |
2006
(будівництво розпочато у 2003 році) |
674,7 |
674,7 |
|
|
|
|
||
виходу
на станції “Львівська брама” |
—“— |
2006—2008 (будівництво розпочато у 1997 році) |
160,2 (79,5 |
1,1 (0 |
59 (29,5 |
100,1 (50 |
|
|
||
дільниці
від станції “Червоний хутір” до станції “Дарницький вокзал” (протяжність 6,2
кілометра, три станції) |
—“— |
2007—2010 |
415 (207,5 |
|
74 (37 |
250 (125 |
51 (25,5 |
40 (20 |
||
|
|
|||||||||
Подільсько-вигурівська
лінія |
|
|||||||||
дільниці
від станції “Вокзальна” до |
Київська
міськ- держадміні-страція разом з |
2006—2015
|
3708,65 (1854,3 |
800 (400 |
900 (450 |
900 (450 |
608,65 (304,3 |
500 (250 |
||
дільниці
від станції “Вокзальна” до станції “Солом’янська” (протяжність 2,3 кілометра,
дві станції) |
—“— |
2010—2020 |
15 (7,5 |
|
|
|
|
15 (7,5 |
||
Лівобережна
лінія |
|
|||||||||
дільниці
від станції “Вулиця Милославська” до станції “Дніпровська” з електродепо
“Троєщина” та відгалуженням на станцію “Лівобережна” Святошинсько-броварської
лінії (протяжність 9,2 кілометра, вісім станцій) |
—“— |
2006—2015
|
587,2 (293,6 |
30 (15 |
95 (47,5 |
181,8 (90,9 |
163,4 (81,7 |
117 (58,5 |
||
Разом |
|
2006—2020
|
6636 (3317,35 |
1993,9 (996,4 |
1548,65 (774,3 |
1568,4 (784,15 |
823,05 (411,5 |
702 (351 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|||||||||
2.
Оновлення рухомого складу: |
|
|||||||||
розроблення
конструкції, виготовлення та випробування вітчизняних вагонів метрополітену
(виготовлення дослідного п’ятивагонного поїзду) |
Київська
міськ- держадміні-страція разом з Київським метрополітеном і АТ “Крюківський
вагонобудівний завод” (далі — Крюківський завод) |
2006 |
10,5 (0 |
10,5 (0 |
|
|
|
|
||
освоєння
серійного виробництва вагонів з імпульсним тяговим приводом |
Мінтранс-зв’язку,
Мін-промполітики, Київська міська, обласні держадміністра-ції разом з метро-політенами та Крюківським заводом |
2006—2007 |
25,4 (12 |
12,6 (6 |
12,8 (6 |
|
|
|
||
освоєння
серійного виробництва вагонів з асинхронним тяговим приводом |
—“— |
2006—2008 |
30 (14,3 |
0,6 (0 |
14,6 (7,15 |
14,8 (7,15 |
|
|
||
придбання
вагонів, з них 125 — для нових
дільниць метрополітену, |
Київська
міськ- держадміні-страція разом з
Київським метрополітеном |
2006—2010
|
873,2 (436,6 |
210 (105 |
180 (90 |
54 (27 |
162,8 (81,4 |
266,4 (133,2
|
||
заміна
рам візків вагонів метрополітену |
—“— |
2006—2007 |
35 (17,48 |
18,75 (9,38 |
16,25 (8,1 |
|
|
|
||
придбання
автодрезин для ремонтно-регламентних робіт з утримання устатковання та споруд
у тунелях метрополітену |
—“— |
2006—2010 |
4 (2 (8
одиниць) |
0,5 (0,25 |
1 (0,5 |
1 (0,5 |
0,5 (0,25 |
1 (0,5 |
||
|
Разом |
|
978,1 (482,38 |
252,95 (120,63 |
224,65 (111,75 |
69,8 (34,65 |
163,3 (81,65 |
267,4 (133,7 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Впровадження автоматизованої
системи обліку та контролю за перевезенням пасажирів |
Київська
міськ-держадміністра-ція разом з Київським метрополітеном |
2006—2007
|
28 (0 |
18 (0 |
10 (0 |
|
|
|
||
|
Усього
|
|
7642,1 |
2264,85 |
1783,3 |
1638,2 |
986,35 |
969,4 |
||
|
Державне
підприємство “Харківський метрополітен” |
|
||||||||
|
|
|
||||||||
4.
Здійснення капітального будівництва: |
|
|||||||||
дільниці
між станціями “23 Серпня” і “Олексіївська”,
|
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та ДП “Харківський метрополітен”
(далі – Харківський метрополітен) |
2006—2007 |
141 (73,75 |
70 (35 |
71 (38,75 |
|
|
|
||
дільниці
між станціями “Олексіївська” і “ Проспект Перемоги” (протяжність |
—“— |
2006—2009 |
127,5 (69,92 |
17,02 (2,27 |
18,8 (7,65 |
60 (40 |
31,68 (20 |
|
||
дільниці
між станціями “Метробудівників імені Г. І. Ващенка” і
“Державінська” (протяжність 1,2 кілометра) |
—“— |
2008—2010 |
82 (21 |
|
|
13,588 (0 |
25 (12,5 |
43,412 (8,5 |
||
дільниці
між станціями “Державінська” і
“Одеська” (протяжність 2,4 кілометра) |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2008—2010 |
146,745 (63,4 |
|
|
13,587 (0 |
45,32 (15,4 |
87,838 (48 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
дільниці
між станціями “Історичний музей” і “Площа Урицького” (протяжність 1,8
кілометра) |
—“— |
2010 |
25 (6,05 |
|
|
|
|
25 (6,05 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Розроблення
техніко-економічного обґрунтування та виконання проектних робіт з продовження
будівництва дільниць Салтівської лінії до станцій “Площа Урицького” і “Дружби
народів” |
—“— |
2006—2010 |
5,5 (0 |
1 (0 |
0,5 (0 |
1,5 (0 |
1 (0 |
1,5 (0 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
проектування
та будівництво електродепо Олексіївської лінії на |
—“— |
2006—2009 |
69,5 (31,125 |
2,5 (0 |
7,4 (0 |
31,5 (16,925 |
28,1 (14,2 |
|
||
|
Разом |
|
597,245 |
90,52 |
97,7 |
120,175 |
131,1 |
157,75 |
||
|
|
|||||||||
5.
Оновлення рухомого складу: |
|
|||||||||
придбання
50 вагонів для забезпечення пасажирських перевезень на пускових та діючих
дільницях ліній метрополітену |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2006—2010 |
|
89 (72,5 |
16,5 (8,25 |
16,5 (8,25 |
18 (9 |
18 (9 |
||
проведення
капітального ремонту вагонів типу Єж-3, Єм-508Т, 81-717, 81-714 |
—“— |
—“— |
31,5 (15,435 |
6,3 (2,835 |
6,3 (3,15 |
6,3 (3,15 |
6,3 (3,15 |
6,3 (3,15 |
||
заміна
фізично зношених колісних пар, рам візків, резервуарів, акумуляторних батарей
і вимикачів |
—“— |
—“— |
25,3 (12,535 |
2,3 (1,035 |
9,2 (4,6 |
|
6,9 (3,45 |
6,9 (3,45 |
||
придбання
автодрезин для забезпечення ремонтно-регламентних робіт з утримання
устатковання та споруд у тунелях |
—“— |
—“— |
6,2 (3,1 |
|
1,2 (0,6 |
|
2,5 (1,25 |
2,5 (1,25 |
||
заміна фізично зношених автозчепів,
редукторів, колісних пар автодрезин |
—“— |
—“— |
0,8 (0,395 |
0,1 (0,045 |
|
0,1 (0,05 |
0,3 (0,15 |
0,3 (0,15 |
||
забезпечення
впровадження при-строїв для механізації виробничих процесів |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2006—2010 |
1,32 (0,654 |
0,12 (0,054 |
0,5 (0,25 |
|
0,4 (0,2 |
0,3 (0,15 |
||
заміна
автотранспортних засобів із використаним ресурсом роботоздатності |
—“— |
—“— |
3,817 (1,877 |
0,563 (0,25 |
0,662 (0,331 |
0,128 (0,064 |
1,253 (0,6265 |
1,211 (0,6055 |
||
|
Разом |
|
227,237 |
98,383 |
34,362 |
23,028 |
35,853 |
35,711 |
||
6. Оновлення
ескалаторного, енергетичного та іншого устатковання: |
|
|||||||||
ремонт
ескалаторів із заміною балюстрад та панелей управління |
—“— |
—“— |
24,05 (12,05 |
5 (2,525 |
5,25 (2,625 |
5,3 (2,65 |
4 (2 |
4,5 (2,25 |
||
заміна
кабелів живлення ескалаторних станцій та мереж електропостачання |
—“— |
—“— |
1,125 (0,806 |
0,625 (0,556 |
0,125 (0,0625 |
0,125 (0,0625 |
0,125 (0,0625 |
0,125 (0,0625 |
||
заміна
акумуляторних батарей на підстанціях |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2006—2010 |
1,937 (0,952 |
0,337 (0,152 |
0,4 (0,2 |
0,4 (0,2 |
0,4 (0,2 |
0,4 (0,2 |
||
заміна
електродвигунів головного приводу ескалаторів станцій |
—“— |
—“— |
0,45 (0,22 |
0,09 (0,04 |
0,09 (0,045 |
0,09 (0,045 |
0,09 (0,045 |
0,09 (0,045 |
||
заміна
фізично зношеного насосного, вентиляційного, калориферного та іншого
устатковання |
—“— |
—“— |
3,8 (2,1 |
1,4 (0,9 |
0,6 (0,3 |
0,6 (0,3 |
0,6 (0,3 |
0,6 (0,3 |
||
виконання
робіт із заміни високовольтних вимикачів ВЕМ-10, модернізації вимикачів
постійного струму ВАБ-42, схем управління, автоматики захисту та сигналізації
на підстанціях |
—“— |
—“— |
2,677 (1,5715 |
0,84 (0,653 |
0,34 (0,17 |
0,47 (0,235 |
0,536 (0,268 |
0,491 (0,2455 |
||
встановлення
люмінесцентних світильників та оновлення електричних роз’єднувачів у тунелях |
—“— |
—“— |
0,932 (0,4565 |
0,175 (0,078 |
0,206 (0,103 |
0,201 (0,1005 |
0,2 (0,1 |
0,15 (0,075 |
||
|
Разом |
|
34,971 (18,156 |
8,467 (4,904 |
7,011 (3,5055 |
7,186 (3,593 |
5,951 (2,9755 |
6,356 (3,178 |
||
7.
Реконструкція систем автоматики
керування, зв’язку та сигналізації: |
|
|||||||||
реконструкція
системи поїзного радіозв’язку дільниці між станціями “Маршала Жукова” і
“Пролетарська” з використанням випромінювального кабелю |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2006 |
0,225 (0,1 |
0,225 (0,1 |
|
|
|
|
||
оснащення
головних вагонів радіостанціями УК-діапазону, заміна пристроїв зв’язку
“пасажир-машиніст”, станційних радіостанцій |
—“— |
2006—2010 |
0,345 (0,165 |
0,075 (0,0375 |
0,075 (0,0375 |
0,06 (0,03 |
0,075 (0,03 |
0,06 (0,03 |
||
реконструкція
систем адміністративно-господарчого та диспетчерського зв’язку на основі
цифрових технологій, заміна зношених ліній зв’язку |
—“— |
—“— |
2,75 (1,345 |
0,6 (0,27 |
0,5 (0,25 |
0,55 (0,275 |
0,55 (0,275 |
0,55 (0,275 |
||
реконструкція
системи годинникового устатковання |
—“— |
—“— |
2 (0,975 |
0,5 (0,225 |
|
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
||
встановлення
автоматизованих систем керування об’єктами метрополітену |
—“— |
—“— |
4,768 (2,584 |
1,4 (0,9 |
0,808 (0,404 |
0,88 (0,44 |
0,8 (0,4 |
0,88 (0,44 |
||
придбання
засобів електронно-обчислювальної техніки для автоматизації робочих місць на
виробничих дільницях підрозділів |
—“— |
—“— |
2,428 (1,314 |
0,75 (0,475 |
0,4 (0,2 |
0,4 (0,2 |
0,478 (0,239 |
0,4 (0,2 |
||
реконструкція
систем автоматичного керування установками основної вентиляції, у тому числі
заміна шаф керування |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2006—2010 |
4,45 (2,308 |
1,09 (0,628 |
0,84 (0,42 |
0,84 (0,42 |
0,84 (0,42 |
0,84 (0,42 |
||
|
Разом |
|
16,966 (8,791 |
4,64 (2,628 |
2,623 (1,3115 |
3,23 (1,615 |
3,243 (1,6215 |
3,23 (1,615 |
||
8.
Оновлення верхньої будови колії та тунельних споруд: |
|
|||||||||
заміна
зношених елементів верхньої будови колії та елементів з використаним ресурсом
роботоздатності (рейки, хрестовини, стрілкові переводи, вістряки тощо) |
—“— |
—“— |
6,283 (3,58 |
2,161 (1,52 |
0,961 (0,48 |
1,054 (0,527 |
1,054 (0,527 |
1,053 (0,526 |
||
заміна
брусів перевідних, шпал дерев’яних |
—“— |
—“— |
0,566 (0,275 |
0,113 (0,05 |
0,113 (0,056 |
0,113 (0,056 |
0,113 (0,056 |
0,114 (0,057 |
||
впровадження
прогресивних техно-логій закріплення ґрунтів і підсилення будівельних
конструкцій споруд на основі застосування хімічних сполук, полімерних та
композиційних матеріалів |
—“— |
—“— |
3 (1,47 |
0,6 (0,27 |
0,6 (0,3 |
0,6 (0,3 |
0,6 (0,3 |
0,6 (0,3 |
||
|
Разом |
9,849 (5,325 |
2,874 (1,84 |
1,674 (0,836 |
1,767 (0,883 |
1,767 (0,883 |
1,767 (0,883 |
|||
9.
Забезпечення протипожежного захисту об’єктів: |
|
|||||||||
оснащення
об’єктів первинними засобами пожежогасіння згідно з нормами |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2006—2010 |
0,976 (0,7345 |
0,607 (0,55 |
0,075 (0,0375 |
0,098 (0,049 |
0,098 (0,049 |
0,098 (0,049 |
||
обладнання
об’єктів метрополітену системами автоматичної пожежної і охоронної
сигналізації та проведення капітального ремонту систем сигналізації |
—“— |
—“— |
2,09 (1,405 |
1,05 (0,885 |
0,26 (0,13 |
0,26 (0,13 |
0,26 (0,13 |
0,26 (0,13 |
||
проведення
ремонту дільниць тунельного водопроводу з використанням вузлів і труб із
поліхлорвінілу та ізоляція їх сучасними матеріалами |
—“— |
—“— |
2,98 (1,84 |
1,2 (0,95 |
0,43 (0,215 |
0,45 (0,225 |
0,45 (0,225 |
0,45 (0,225 |
||
|
Разом |
|
6,046 (3,9795 |
2,857 (2,385 |
0,765 (0,3825 |
0,808 (0,404 |
0,808 (0,404 |
0,808 (0,404 |
||
|
|
|||||||||
10.
Забезпечення безпеки пасажирських
перевезень: |
|
|||||||||
розроблення
і впровадження систем для відеозапису екстремальних подій та надзвичайних
ситуацій, запису та передачі відеозображення із станцій на єдиний
диспетчерський центр та заміна системи теленагля-ду за пасажирами на
кольорову |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2006—2010 |
3,3 (2,025 |
1,3 (1,025 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
||
оснащення
рухомого складу мікропроцесорною системою безпеки руху поїздів, системою
радіосповіщення, у тому числі сертифікація апаратури та стендового обладнання |
—“— |
—“— |
5,9 (3,55Ї |
2,3 (0,45 |
0,9 (1,75 |
1,0 (0,5 |
0,8 0,4 |
0,9 0,45 |
||
реконструкція
мереж гучномовного сповіщення на 13 станціях Холодногірсько-заводської лінії |
—“— |
—“— |
1,6 (0,935 |
0,6 (0,435 |
0,2 (0,1 |
0,3 (0,15 |
0,2 (0,1 |
0,3 (0,15 |
||
реконструкція
систем сигналізації, централізації, блокування та автоматичного регулювання
швидкості на Холодногірсько-заводській лінії |
—“— |
—“— |
5,068 (3,034 |
1 (1 |
1,13 (0,565 |
1,115 (0,5575 |
0,94 (0,47 |
0,883 (0,4415 |
||
розроблення
за участю фахівців наукових закладів та прийняття нормативних документів з
експлуатації основних виробничих фондів та організації безпечних перевезень
пасажирів |
—“— |
—“— |
0,85 (0,56 |
0,45 (0,36 |
0,1 (0,05 |
0,1 (0,05 |
0,1 (0,05 |
0,1 (0,05 |
||
заміна
фізично зношеного верстатного і технологічного устатковання на підприємствах
метрополітенів |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2006—2010 |
2,816 (1,53 |
0,816 (0,53 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
||
|
Разом |
19,534 (11,634 |
6,466 (5,1 |
3,33 (1,665 |
3,515 (1,7575 |
3,04 (1,52 |
3,183 (1,5915 |
|||
11.
Розроблення і впровадження автоматизованих систем управління технологічними
процесами, зокрема систем: |
|
|||||||||
локального
пожежогасіння у вагонах |
—“— |
—“— |
2,0 (0,98 |
0,4 (0,18 |
0,4 (0,2 |
0,4 (0,2 |
0,4 (0,2 |
0,4 (0,2 |
||
фінансово-економічної
діяльності |
—“— |
2006—2008 |
3,5 (2,2 |
1,9 (1,4 |
0,8 (0,4 |
0,8 (0,4 |
|
|
||
автоматизованого
руху поїздів на базі мікропроцесорної техніки |
—“— |
2008—2010 |
2,927 (1,463 |
|
|
0,8 (0,4 |
0,8 (0,4 |
1,327 (0,663 |
||
обліку
спожитої теплової енергії |
—“— |
2006—2010 |
3 (1,725 |
1 (0,725 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
||
підвищення
ресурсу роботоздатності рухомого складу та енергозбереження |
—“— |
—“— |
3,6 (2,835 |
2,4 (2,235 |
0,3 (0,15 |
0,3 (0,15 |
0,3 (0,15 |
0,3 (0,15 |
||
дослідження
закономірностей формування пасажиропотоків |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2007—2009 |
0,1 (0,05 |
|
0,05 (0,025 |
|
0,05 (0,025 |
|
||
|
Разом |
15,127 (9,253 |
5,7 (4,54 |
2,05 (1,025 |
2,8 (1,4 |
2,05 (1,025 |
2,527 (1,263 |
|||
12.
Підготовка і підвищення кваліфікації кадрів: |
|
|||||||||
обладнання
необхідним устаткованням технічних класів для підготовки і підвищення
кваліфікації кадрів, у тому числі тренажерним комплексом “тунель” для
машиністів у електродепо |
—“— |
2006—2010 |
1,459 (0,7815 |
0,334 (0,219 |
0,27 (0,135 |
0,285 (0,1425 |
0,285 (0,1425 |
0,285 (0,1425 |
||
підготовка
фахівців для організації пасажирських перевезень на пускових дільницях
Олексіївської лінії |
—“— |
—“— |
0,485 (0,2875 |
0,2 (0,145 |
|
|
|
0,285 (0,1425 |
||
|
Разом |
1,944 (1,069 |
0,534 (0,364 |
0,27 (0,135 |
0,285 (0,1425 |
0,285 (0,1425 |
0,57 (0,285 |
|||
3. Розроблення і впровадження
автоматизованої системи пропуску пасажирів пільгових категорій |
Харківська
облдерж-адміністрація разом з міською радою та Харківським метрополітеном |
2006—2010 |
19,55 (14,7 |
14,65 (12,25 |
4,3 (2,15 |
0,2 (0,1 |
0,2 (0,1 |
0,2 (0,1 |
||
Усього
|
|
|
948,529 (479,3485 |
235,091
(148 |
154,085
(74,5915 |
162,994
(78,334 |
184,297
(88,698 |
212,102 (89,725 |
||
Державне
підприємство “Дніпропетровський метрополітен” |
|
|||||||||
14. Здійснення капітального будівництва: |
|
|||||||||
продовження
будівництва першої черги метрополітену у |
Дніпропетровська
облдерж-адміністрація |
2006—2012 |
837,335 (462,0335 |
125 (105,866 |
168,854 (84,427 |
270 (135 |
273,481 (136,7405 |
118 (59 |
||
завершення
робіт з будівництва першої пускової дільниці від станції “Комунарівська” до
станції “Вокзальна” з електродепо |
—“— |
2006—2007 |
21,146 (15,573 |
10 (10 |
11,145 (5,573 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
проектування
другої черги Дніпропетровського метрополітену |
Дніпропетров-ська
облдерж-адміністрація |
2006—2012 |
1,58 (0,79 |
0,14 (0,07 |
0,26 (0,13 |
0,39 (0,195 |
0,39 (0,195 |
0,4 (0,2 |
||
зміцнення
будівельної бази генерального підрядника (придбання гірничопрохідницького
устатковання) |
—“— |
2006 |
32,127 (16,064 |
32,127 (16,064 |
|
|
|
|
||
Разом |
|
1010,189 (553,461 456,728) |
167,267 (132 35,267) |
180,26 (90,13 90,13) |
270,39 (135,195 135,195) |
273,872 (136,936 136,936) |
118,4 (59,2 59,2) |
|||
15. Оновлення рухомого складу: |
|
|||||||||
придбання
п’яти вагонів метро-політену |
—“— |
2008 |
13,5 (6,75 |
|
|
13,5 (6,75 |
|
|
||
придбання
автодрезин для ведення ремонтно-регламентних робіт з утримання устатковання
та споруд у тунелях |
—“— |
2007—2008 |
2 (1 |
|
1 (0,5 |
1 (0,5 |
|
|
||
заміна
автомобілів з використаним ресурсом роботоздатності |
—“— |
2006 |
0,07 (0,035 |
0,07 (0,035 |
|
|
|
|
||
Разом |
|
15,57 (7,785 |
0,07 (0,035 |
1 (0,5 |
14,5 (7,25 |
|
|
|||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
16.
Оновлення ескалаторного та іншого устатковання: |
|
|||||||||
проведення
капітального ремонту ескалаторного устатковання із заміною гумових поручнів |
Дніпропетров-ська
облдерж-адміністрація |
2006—2010 |
8,15 (4,075 |
1,63 (0,815 |
1,63 (0,815 |
1,63 (0,815 |
1,63 (0,815 |
1,63 (0,815 |
||
модернізація
акумуляторних батарей |
—“— |
2009—2010 |
0,3 (0,15 |
|
|
|
0,15 (0,075 |
0,15 (0,075 |
||
заміна
силових трансформаторів |
—“— |
2006 |
0,1 (0,05 |
0,1 (0,05 |
|
|
|
|
||
заміна
тунельного протипожежного водопроводу з використанням труб із сучасним
покриттям (протяжність 19 кілометрів) |
—“— |
2006—2010 |
3 (1,5 |
0,6 (0,3 |
0,6 (0,3 |
0,6 (0,3 |
0,6 (0,3 |
0,6 (0,3 |
||
проектування
та спорудження двох трансформаторних підстанцій та мережі електроживлення
бази матеріально-технічного постачання |
—“— |
2006—2007 |
0,7 (0,35 |
0,1 (0,05 |
0,6 (0,3 |
|
|
|
||
Разом |
|
12,25 (6,125 |
2,43 (1,215 |
2,83 (1,415 |
2,23 (1,115 |
2,38 (1,19 |
2,38 (1,19 |
|||
|
|
|||||||||
17.
Впровадження енергозберігаючих технологій: |
|
|||||||||
запровадження
автоматизованого обліку електроенергії з можливістю виміру параметрів
електричного струму |
Дніпропетров-ська
облдерж-адміністрація |
2006—2007 |
0,5 (0,25 |
0,25 (0,125 |
0,25 (0,125 0,125) |
|
|
|
||
встановлення
енергозберігаючих ламп для освітлення тунелів та приміщень станцій |
—“— |
2006—2010 |
0,71 (0,355 |
0,12 (0,06 |
0,12 (0,06 |
0,12 (0,06 |
0,12 (0,06 |
0,23 (0,115 |
||
встановлення
частотних перетворю-вачів на електромеханічні пристрої та ескалатори |
—“— |
—“— |
1,9 (0,95 |
0,3 (0,15 |
0,32 (0,16 |
0,32 (0,16 |
0,32 (0,16 |
0,64 (0,32 |
||
|
|
3,11 (1,555 |
0,67 (0,335 |
0,69 (0,345 |
0,44 (0,22 |
0,44 (0,22 |
0,87 (0,435 |
|||
18.
Модернізація систем автоматики
керування, зв’язку та сигналізації: |
|
|||||||||
встановлення
автоматичної цифрової телефонної станції |
—“— |
2006 |
0,5 (0,25 |
0,5 (0,25 |
|
|
|
|
||
оснащення
аварійно-відновлюваль-них бригад засобами зв’язку. Впровадження гучномовного
зв’язку в тунелі |
—“— |
2006—2009 |
0,36 (0,18 |
0,08 (0,04 |
0,1 (0,05 |
0,15 (0,075 |
0,03 (0,015 |
|
||
виготовлення
та встановлення системи телемеханіки пристроїв електромеханічнВсього
устатковання |
—“— |
2006—2007 |
0,3 (0,15 |
0,15 (0,075 |
0,15 (0,075 |
|
|
|
||
виготовлення
та встановлення системи телемеханіки ескалаторного устатковання |
Дніпропетров-ська
облдерж-адміністрація |
2006—2008 |
0,6 (0,3 |
0,2 (0,1 |
0,2 (0,1 |
0,2 (0,1 |
|
|
||
виготовлення
та встановлення системи телеметрії вологості, температури, вмісту СО та СО2
з можливістю автоматизованого управління параметрами повітря в тунелі та на
станціях метрополітену |
—“— |
2006—2010 |
0,6 (0,3 |
0,1 (0,05 |
0,1 (0,05 |
0,1 (0,05 |
0,1 (0,05 |
0,2 (0,1 |
||
модернізація
системи керування електропостачанням метрополітену |
—“— |
2006—2007 |
0,4 (0,2 |
0,2 (0,1 |
0,2 (0,1 |
|
|
|
||
проектування,
виготовлення та встановлення автоматизованої системи керування процесом
перевезення |
—“— |
2006—2008 |
0,55 (0,275 |
0,15 (0,075 |
0,2 (0,1 |
0,2 (0,1 |
|
|
||
впровадження
телеспостереження платформи машиністами електропоїздів |
—“— |
2007—2008 |
0,48 (0,24 |
|
0,24 (0,12 |
0,24 (0,12 |
|
|
||
проектування,
виготовлення і встановлення системи контролю та обліку перевезень пасажирів
пільгових категорій з використанням безконтактних смарт-карт |
—“— |
2006—2007 |
1 (0,5 |
0,2 (0,1 |
0,8 (0,4 |
|
|
|
||
обладнання
тринадцяти вентиляційних шахт метрополітену охоронною сигналізацією |
—“— |
2006 |
0,55 (0,275 |
0,55 (0,275 |
|
|
|
|
||
обладнання
пожежних постів станцій охоронною сигналізацією |
Дніпропетров-ська
облдерж-адміністрація |
2006 |
0,03 (0,015 |
0,03 (0,015 |
|
|
|
|
||
модернізація
поїзного радіозв'язку з переведенням на ультракоротко-хвильовий діапазон |
—“— |
2008 |
0,12 (0,06 |
|
|
0,12 (0,06 |
|
|
||
|
|
|
5,49 (2,745 |
2,16 (1,08 |
1,99 (0,995 |
1,01 (0,505 |
0,13 (0,065 |
0,2 (0,1 |
||
19.
Забезпечення протипожежного захисту об’єктів: |
|
|||||||||
виготовлення
та встановлення систем автоматичного пожежо-гасіння підбалюстрадних просторів
ескалаторів, кабельних колекторів, підвагонного простору |
—“— |
2006—2009 |
1 (0,5 |
0,4 (0,2 |
0,2 (0,1 |
0,2 (0,1 |
0,2 (0,1 |
|
||
модернізація
вагонів електропоїздів з встановленням автоматичної системи пожежогасіння |
—“— |
2006 |
0,9 (0,45 |
0,9 (0,45 |
|
|
|
|
||
придбання
для працівників метрополітену засобів індивідуального захисту |
—“— |
—“— |
0,08 (0,04 |
0,08 (0,04 |
|
|
|
|
||
|
|
1,98 (0,99 0,99) |
1,38 (0,69 0,69) |
0,2 (0,1 0,1) |
0,2 (0,1 0,1) |
0,2 (0,1 0,1) |
|
|||
|
|
|
||||||||
20.
Забезпечення безпеки пасажирських перевезень: |
|
|
||||||||
установлення
комплекту устатковання для усунення наслідків надзвичайних ситуацій |
Дніпропетров-ська
облдерж-адміністрація |
2006—2007 |
0,2 (0,1 |
0,1 (0,05 |
0,1 (0,05 |
|
|
|
||
виготовлення
і встановлення комплекту устатковання та матеріалів для забезпечення
експлуатації підземних споруд, рухомого складу, колій і електрообладнання
метрополітену |
—“— |
2006—2010 |
1,29 (0,645 |
0,216 (0,108 |
0,396 (0,198 |
0,216 (0,108 |
0,296 (0,148 |
0,166 (0,083 |
||
Разом |
|
|
1,49 (0,745 |
0,316 (0,158 |
0,496 (0,248 |
0,216 (0,108 |
0,296 (0,148 |
0,166 (0,083 |
||
Усього
|
|
|
1050,079 (573,406 |
174,293 (135,513 |
187,466 (93,733 |
288,986 (144,493 |
277,318 (138,659 |
122,016 (61,008 |
||
|
|
|||||||||
Будівництво
метрополітену у м. Донецьку |
|
|||||||||
1.
Здійснення капітального будівництва першого пуско-вого комплексу першої черги
метрополітену у м. Донецьку від станції „Пролетарська” до станції
“Політехнічний інститут” (протяжність |
Донецька
обл- держадміністра-ція разом з Донецькою дирекцією з будівництва
метрополітену |
2006—2010 |
1205 |
166 |
246,8 |
298,5 |
286 |
207,7 |
||
у тому
числі: |
|
|
державний
бюджет — |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
846 |
128 |
172,8 |
209 |
189 |
147,2 |
||
|
|
|
обласний
бюджет — |
25 |
49 |
60 |
65 |
42 |
||
|
|
|
міський
бюджет — |
13 |
25 |
29,5 |
32 |
18,5 |
||
будівельно-монтажні
роботи |
—“— |
|
587,2 |
127,3 |
75,5 |
211,7 |
154,5 |
18,2 |
||
придбання
устатковання |
—“— |
|
368 |
|
75 |
75 |
90 |
128 |
||
придбання
16 ескалаторів |
—“— |
|
100 |
|
|
|
40 |
60 |
||
зміцнення
будівельної бази генерального підрядника |
—“— |
|
78 |
37 |
31 |
10 |
|
|
||
Проектно-вишукувальні
роботи |
—“— |
|
8,8 |
1,2 |
4,8 |
0,8 |
1 |
1 |
||
наукове
забезпечення будівництва, підготовка кадрів |
—“— |
|
3 |
0,5 |
0,5 |
1 |
0,5 |
0,5 |
||
придбання
гірничо-прохідницьких комплексів |
—“— |
|
60 |
|
60 |
|
|
|
||
2. Придбання 84 одиниць рухомого
складу |
|
2009—2010 |
210 |
|
|
|
160 |
50 |
||
Усього
|
|
|
1415 |
166 |
246,8 |
298,5 |
446 |
257,7 |
||
Нормативно-правове,
нормативне та наукове забезпечення розвитку метрополітенів та модернізації
рухомого складу |
||||||||||
3.Підготовка проекту
Закону України “Про метрополітени” |
Мінтрансзв'язку,
підприємства метрополітенів |
2006 |
0,065 (0 |
0,065 (0 |
|
|||||
4. Підготовка переліку
та плану розроблення нормативних документів у сфері метрополітенів |
—“— |
—“— |
0,15 (0 |
0,15 (0 |
|
|||||
5. Проведення детальних
досліджень та підготовка техніко-економічних обґрунтувань будівництва: |
|
|
|
|
|
|||||
Борщагівської лінії метрополітену в
|
Київська міськ-
держадміністра-ція |
2006—2007 |
14,5 (0 |
9,5 (0 |
5 (0 |
|||||
Нових метрополітенів |
Запорізька, Одеська, Львів-ська облдерж- адміністрації |
2007—2008 |
2,1 (0 |
0,7 (0 |
0,7 (0 |
0,7 (0 |
||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
“легкого метро” та “міні-метро”
на базі таких розробок і патентів, як “монорейкова система Попова”,
“Капвей” тощо |
Київська міська, обласні держ-адміністрації, інші замовники |
2006—2009 |
2 (0 |
0,5 (0 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|||
6. Розроблення і здійснення заходів
з підвищення рівня спостережень та контролю з метою запобігання актам
незаконного втручання в роботу метрополітенів |
підприємства
метрополітенів |
2006—2010 |
3,5 (0 |
0,5 (0 |
1 (0 |
|
1 (0 |
1 (0 |
||
7. Розроблення автоматизованих
систем обліку і контролю за перевезенням пасажирів пільгових категорій та
касових розрахунків за проїзд у Донецькому метрополітені |
Донецька
дирекція з будівництва метрополітену |
2009—2010 |
6 (6 |
|
|
|
3 (3 |
3 (3 |
||
8. Розроблення конструкцій: |
||||||||||
вагонних
візків шпінтонного типу |
Мінтрансзв'язку,
Мінпромполі-тики, |
2006—2007 |
1,8 (0,6 |
1 (0,3
|
0,8 (0,3 |
|||||
у тому
числі кошти Крюківського заводу |
||||||||||
|
0,6 |
0,4 |
0,2 |
|||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
вагонних
візків з жорсткою рамою та пневматичною підвіскою |
Мінтрансзв'язку,
Мінпромполі-тики, |
2006—2008 |
6 (2,3
|
1,8 (0,6 |
4 (1,7 |
0,2 (0 |
||||
у тому
числі кошти Крюківського заводу |
||||||||||
|
1,4 |
0,6 |
0,6 |
0,2 |
||||||
вагонів
метрополітену з асинхронним тяговим приводом та комп’ютеризованою системою
керування п’яти- та семивагонним поїздом |
—“— |
—“— |
15 (6
|
5 (2
|
5 (2
|
5 (2
|
||||
|
у тому
числі кошти Крюківського заводу |
|||||||||
|
3 |
1 |
1 |
1 |
||||||
ескалаторів
на основі енергозберігаючих технологій |
—“— |
—“— |
9 (0 |
3 (0 |
3 (0 |
3 (0 |
||||
|
у тому
числі кошти Крюківського заводу |
|||||||||
|
|
3 |
1 |
1 |
1 |
|||||
Усього
|
60,115 (14,9 |
22,215 (2,9 |
20 (4 |
9,4 (2 |
4,5 (3 |
4 (3 |
||||
|
у тому
числі кошти Крюківського заводу |
|||||||||
|
|
8 |
3 |