• In English

  • ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України
    від 17 вересня 200

    3 р. № 1473

    ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОГРАМА
    виробництва вантажних автомобілів і


    автобусів відкритим акціонерним товариством
    “Луцький автомобільний завод”

    1. Загальна частина

    ВАТ “Луцький автомобільний завод” (далі — ВАТ “ЛуАЗ”) — резидент України, юридична особа, основною діяльністю якої є виробництво вантажних автомобілів і автобусів.

    Акціонерами ВАТ “ЛуАЗ” є ЗАТ “Український промислово-інвестиційний концерн”, ВАТ “Волинська приватизація”, ЗАТ ІК “ІТТ-Інвест”, ЗАТ ІК “Нафтоенергоінвест”, ЗАТ “Укрдержлізинг”, ЗАТ “СК “Укрінстрах”, ТОВ фондова компанія “Сканер”, ТОВ “Гелінвест”, ТОВ компанія “Контрастсервіс”.

    Статутний фонд ВАТ “ЛуАЗ”  передбачається збільшити до 184 млн. гривень, у тому числі за рахунок інвестиції у сумі 165 млн. гривень, що дорівнюватиме 30 млн. доларів США.

    Інвесторами Програми є:

    ЗАТ “Український промислово-інвестиційний концерн” — 41 млн. гривень;

    SV Motors LTD — 119 млн. гривень;

    ТОВ “Схід Моторс” — 5 млн. гривень.

    Адреса ВАТ “ЛуАЗ”: 43010, Волинська область, м. Луцьк, вул. Рівненська, 42.

    2. Мета і основні завдання Програми

    Мета Програми — забезпечення внутрішнього ринку новою технікою, необхідною у народному господарстві.

    Основними завданнями Програми є модернізація існуючого виробництва, впровадження нових технологій виробництва вантажних автомобілів і автобусів, створення нових робочих місць.

    3. Перелік об’єктів виробництва

    ВАТ “ЛуАЗ” має офіційне право (торговельна марка) на організацію виробництва таких видів автотранспортних засобів:

    малотоннажний вантажний позашляховий автомобіль вантажопідйомністю до 0,4 тонни;

    комерційний автомобіль вантажопідйомністю до 2,5 тонни;

    комерційний автомобіль вантажопідйомністю до 4 тонн;

    автобуси особливо малого класу пасажиромісткістю 14 — 16 і 22 чоловіка;

    автобуси малого класу пасажиромісткістю до 50 чоловік для міських перевезень та інших категорій (міжміські, туристичні);

    автобус середнього класу (завдовжки 8 — 9,5 метра);

    автобус великого класу (завдовжки 10,5 — 12 метрів).

    4. Створення потужностей

    Прогнозні показники обсягу виробництва автотранспортних засобів:

    (одиниць)

    Вид засобу

    2002 рік

    2003 рік

    2004 рік

    2005 рік

    2006 рік

    2007 рік

    Малотоннажний вантажний автомобіль до 0,8 тонни

     

    300

    500

    750

    1000

    1500

    Вантажний автомобіль до 2500 кілограмів та його модифікації

    100

    300

    1200

    2000

    2500

    3000

    Вантажний автомобіль до 4000 кілограмів та його модифікації

     

    50

    100

    200

    300

    500

    Усього вантажних автомобілів

    100

    650

    1800

    2950

    3800

    5000

    Автобус особливо малого класу (до 14 - 16 чоловік)

     

    60

    100

    200

    500

    800

    Автобус особливо малого класу (22 чоловіка)

     

    60

    100

    200

    300

    400

    Автобус малого класу

    500

    750

    1000

    1000

    1000

    1200

    Усього автобусів особливо малого і малого класу

    500

    870

    1200

    1400

    1800

    2400

    Автобус середнього класу (8 - 9,5 метра)

    4

    60

    100

    200

    300

    400

    Автобус великого класу (10,5 - 12 метрів)

    0

    0

    10

    100

    200

    200

    Усього автобусів середнього і великого класу

    4

    60

    110

    300

    500

    600

    Для забезпечення виконання Програми на підприємствах будуть здійснені такі заходи:

    1) на ВАТ “ЛуАЗ”:

    придбання преса зусиллям 4000 тс для виготовлення лонжерона рами вантажного автомобіля;

    створення зварювальної лінії з виготовлення каркасів кузовів, зварювального комплексу з виготовлення каркасу кабіни вантажного автомобіля, дільниці із зварювання навісних деталей та ходової частини автомобілів;

    придбання комплексу для фарбування кузовів та кабін автомобілів, вузлів ходової частини та каркасів сидінь;

    створення дільниці установки навісних пластикових панелей і підлогового конвеєра для складання ходової частини та кузова автомобіля, модернізація існуючих конвеєрів.

    2) придбання обладнання для філії у м. Черкаси (ВАТ “Черкаський автобус”):

    для заготівельного виробництва — 46 одиниць;

    для штампувального виробництва — 8 одиниць;

    для механообробного виробництва — 74 одиниці;

    для слюсарного виробництва — 47 одиниць;

    для зварювального виробництва — 40 одиниць;

    для дільниці склопластику — 12 одиниць;

    для деревообробного виробництва — 8 одиниць;

    для фарбувального виробництва — фарбувальний комплекс.

    Більшість наявного обладнання під час виконання Програми буде замінено на більш сучасне і продуктивне.

    Буде збудовано близько 11 000 кв. метрів виробничих приміщень та реконструйовані існуючі.

    Значна частина обладнання, необхідного для виконання Програми, буде закуповуватися в Україні. Більша частина фарбувального обладнання, а також комплектуючі частини для вантажних автомобілів і автобусів будуть поставлятися з-за кордону.

    5. Вартість і джерела фінансування Програми

    Прогнозна вартість виконання Програми становить 495994000 гривень, у тому числі капітальні вкладення — 146,9 млн. гривень.

    Джерелами фінансування Програми є інвестиції у розмірі 165 млн. гривень, реінвестований прибуток у розмірі 321,9 млн. гривень, кредити банків — 9,1 млн. гривень.

    Пільги, передбачені Законом України “Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні”, набирають чинності після внесення до статутного фонду ВАТ “ЛуАЗ” інвестиції виключно у грошовій формі, зареєстрованої у встановленому законодавством порядку.

    6. Створення робочих місць

    Програма буде виконуватися за рахунок запровадження сучасних технологій, зростання продуктивності праці та створення додаткових робочих місць.

    Чисельність працівників на підприємствах ВАТ “ЛуАЗ” та ВАТ “Черкаський автобус” на момент затвердження Програми становить 1477 чоловік.

    Кількість працюючих не зменшується протягом пільгового періоду, крім його реорганізації та зменшення кількості працівників у зв’язку з:

    виходом на пенсію за віком та з причин інвалідності;

    смертю працівника;

    звільненням за власним бажанням;

    переходом на виборну посаду;

    іншими обставинами відповідно до законодавства. У разі зменшення чисельності працюючих їх кількість повинна бути доведена до чисельності, зафіксованої на початок пільгового періоду.

    Зміна чисельності працівників на ВАТ “ЛуАЗ” та ВАТ “Черкаський автобус” за роками:

     

    2002 рік

    2003 рік

    2004 рік

    2005 рік

    2006 рік

    2007 рік

    Чисельність
    працівників, чоловік

    1477

    1509

    1541

    1561

    1582

    1615

    Чисельність працівників на підприємствах зросте на 138 чоловік або на 9,3 відсотка.

    Крім того, частково завантажені на поточний період близько 600 працівників ВАТ “ЛуАЗ” будуть повністю завантажені.

    7. Строк виконання Програми

    Початок виконання Програми — 2003 рік. Освоєння виробничих потужностей - 2007 рік.

    Збільшення обсягів виробництва, створення, додаткових робочих місць супроводжуватиметься зростанням заробітної плати. За період виконання Програми середня заробітна плата на підприємстві зросте у 2,8 раза.

     

    _________________