Одним з гострих питань по забезпеченню життєдіяльності м. Харкова є проблема пасажироперевезень і його вирішення можливе за рахунок продовження будівництва метрополітену. Тому питання фінансування та введення в експлуатацію нових дільниць метрополітену відіграє важливу роль в секторі економіки регіону та потребує особливої уваги на державному рівні. Проект на будівництво третьої лінії метрополітену в м. Харкові від станції "Метробудівників" до станції "Одеська" був затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 717-р. але будівництво по цьому об'єкту не було розпочате у зв'язку із відсутністю фінансування. На сьогодні проект входить до складу інвестиційного проекту "Подовження третьої лінії метрополітену в м. Харкові", який передбачається фінансувати із залученням кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейського інвестиційного банку (ЄІБ). Проект актуалізовано до сучасних нормативів проектування та будівництва, а його загальна кошторисна вартість становить 4,8 млрд.грн. Будівництво зазначеної дільниці метрополітену втричі скоротить час поїздки громадян від центральної частини міста до спальних районів, у порівнянні з наземним пасажирським автотранспортом, а також дозволить без пересадок комфортно і швидко дістатись місця призначення. Мешканці північного району "Олексіївка" зможуть за 20-25 хвилин дістатись до південного району міста - вулиці Одеська. Наземними видами пасажирського транспорту тривалість такої поїздки складає близько однієї години, а в години пік значно більше. Будівництво третьої лінії метрополітену від станції "Метробудівників" до станції "Одеська" сприятиме впровадженню заходів безпечного та комфортного перевезення пасажирів, розвантаженню наземної транспортної частини міста, а також працевлаштуванню до 2,5 тис. робітників та фахівців різних професій.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від
19 липня 2017 р. № 538-р
Київ
Про
затвердження проекту “Будівництво третьої лінії
метрополітену
в м. Харкові від станції “Метробудівників”
до
станції “Одеська” (коригування)
1.
Затвердити поданий Харківською облдержадміністрацією проект “Будівництво
третьої лінії метрополітену в м. Харкові від станції “Метробудівників”
до станції “Одеська” (коригування)”, розроблений приватним акціонерним
товариством “Харківметропроект” та рекомендований до
затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза”
Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального
господарства, з такими техніко-економічними показниками:
вид будівництва |
— |
нове |
провізна спроможність
лінії, тис. пасажирів на годину |
— |
34 |
пропускна спроможність
лінії, пар поїздів на годину |
— |
40 |
будівельна довжина
лінії у двоколійному вимірі, кілометрів |
— |
3,5135 |
експлуатаційна
довжина лінії у двоколійному вимірі, кілометрів |
— |
3,47 |
кількість станцій
метрополітену, одиниць |
— |
2 |
довжина посадкової
частини платформ, метрів |
— |
104 |
кількість
додаткових пристроїв, одиниць |
— |
51 |
загальна кількість
працюючих, осіб |
— |
175 |
кількість
новостворених робочих місць |
— |
67 |
загальна
кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень |
— |
4772323,432 |
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
3307881,758 |
устатковання, меблів та
інвентарю |
— |
473269,007 |
інші витрати |
— |
991172,667 |
із загальної
кошторисної вартості виконано станом на 1 січня
2017 р., тис. гривень |
— |
10827,633 |
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
1139,671 |
інші витрати |
— |
9687,962 |
тривалість
будівництва, місяців |
— |
50 |
річна потреба: |
|
|
води, тис.
куб. метрів |
— |
16,52 |
електричної
енергії, тис. кВт·г |
— |
23091,2 |
у тому числі: |
|
|
перша черга (лінія
і станції метрополітену): |
|
|
провізна спроможність
лінії, тис. пасажирів на годину |
— |
34 |
пропускна спроможність
лінії, пар поїздів на годину |
— |
40 |
будівельна довжина
лінії у двоколійному вимірі, кілометрів |
— |
3,5135 |
експлуатаційна
довжина лінії у двоколійному вимірі, кілометрів |
— |
3,47 |
кількість станцій
метрополітену, одиниць |
— |
2 |
довжина посадкової
частини платформ, метрів |
— |
104 |
кількість
додаткових пристроїв, одиниць |
— |
36 |
загальна кількість
працюючих, осіб |
— |
157 |
кількість
новостворених робочих місць |
— |
61 |
загальна
кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2017 р.,
тис. гривень |
— |
4639723,446 |
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
3230235,971 |
устатковання, меблів та
інвентарю |
— |
443317,084 |
інші витрати |
— |
966170,391 |
із загальної
кошторисної вартості виконано станом на 1 січня
2017 р., тис. гривень |
— |
10335,229 |
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
1139,671 |
інші витрати |
— |
9195,558 |
тривалість
будівництва, місяців |
— |
48 |
річна потреба: |
|
|
води, тис.
куб. метрів |
— |
15,98 |
електричної
енергії, тис. кВт·г |
— |
23014,1 |
з них: |
|
|
перший пусковий
комплекс (лінія і станції метрополітену): |
|
|
провізна спроможність
лінії, тис. пасажирів на годину |
— |
34 |
пропускна спроможність
лінії, пар поїздів на годину |
— |
40 |
будівельна довжина
лінії у двоколійному вимірі, кілометрів |
— |
3,5135 |
експлуатаційна
довжина лінії у двоколійному вимірі, кілометрів |
— |
3,47 |
кількість станцій
метрополітену, одиниць |
— |
2 |
довжина посадкової
частини платформ, метрів |
— |
104 |
загальна кількість
працюючих, осіб |
— |
157 |
кількість
новостворених робочих місць |
— |
61 |
загальна
кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2017 р.,
тис. гривень |
— |
4507766,007 |
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт,
тис. гривень |
— |
3130839,481 |
устатковання, меблів та
інвентарю |
— |
437428,39 |
інші витрати |
— |
939498,136 |
із загальної
кошторисної вартості виконано станом на 1 січня
2017 р., тис. гривень |
— |
9911,182 |
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
1139,671 |
інші витрати |
— |
8771,511 |
тривалість
будівництва, місяців |
— |
48 |
річна потреба: |
|
|
води, тис.
куб. метрів |
— |
15,98 |
електричної
енергії, тис. кВт·г |
— |
22960 |
другий пусковий
комплекс (додаткові пристрої лінії): |
|
|
кількість
додаткових пристроїв, одиниць |
— |
36 |
загальна
кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2017 р.,
тис. гривень |
— |
131957,439 |
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт,
тис. гривень |
— |
99396,49 |
устатковання, меблів та
інвентарю |
— |
5888,694 |
інші витрати |
— |
26672,255 |
із загальної
кошторисної вартості виконано станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень |
— |
424,047 |
у тому числі: |
|
|
інші витрати |
— |
424,047 |
тривалість
будівництва, місяців |
— |
12 |
річна потреба: |
|
|
електричної
енергії, тис. кВт·г |
— |
54,1 |
друга черга
(додаткові пристрої цивільної оборони): |
|
|
кількість
додаткових пристроїв, одиниць |
— |
15 |
загальна кількість
працюючих, осіб |
— |
18 |
кількість
новостворених робочих місць |
— |
6 |
загальна
кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2017 р.,
тис. гривень |
— |
132599,986 |
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт,
тис. гривень |
— |
77645,787 |
устатковання, меблів та
інвентарю |
— |
29951,923 |
інші витрати |
— |
25002,276 |
із загальної
кошторисної вартості виконано станом на 1 січня
2017 р., тис. гривень |
— |
492,404 |
у тому числі: |
|
|
інші витрати |
— |
492,404 |
тривалість
будівництва, місяців |
— |
25 |
річна потреба: |
|
|
води, тис.
куб. метрів |
— |
0,54 |
електричної
енергії, тис. кВт·г |
— |
77,1 |
2.
Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України
від 24 червня 2009 р. № 717 “Про затвердження проекту будівництва третьої
лінії метрополітену в м. Харкові від станції “Метробудівників
імені Г. І. Ващенка” до станції “Одеська”.
Прем’єр-міністр України |
В. ГРОЙСМАН |
Інд. 21 |
|
Файли що додаються:
Про затвердження проекту "Будівництво третьої лінії метрополітену в м. Харкові від станції "Метробудівників" до станції "Одеська" (коригування)