• In English
  • Одним з гострих питань по забезпеченню життєдіяльності м. Харкова є проблема пасажироперевезень і його вирішення можливе за рахунок продовження будівництва метрополітену. Тому питання фінансування та введення в експлуатацію нових дільниць метрополітену відіграє важливу роль в секторі економіки регіону та потребує особливої уваги на державному рівні. Проект на будівництво третьої лінії метрополітену в м. Харкові від станції "Метробудівників" до станції "Одеська" був затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 717-р. але будівництво по цьому об'єкту не було розпочате у зв'язку із відсутністю фінансування. На сьогодні проект входить до складу інвестиційного проекту "Подовження третьої лінії метрополітену в м. Харкові", який передбачається фінансувати із залученням кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейського інвестиційного банку (ЄІБ). Проект актуалізовано до сучасних нормативів проектування та будівництва, а його загальна кошторисна вартість становить 4,8 млрд.грн. Будівництво зазначеної дільниці метрополітену втричі скоротить час поїздки громадян від центральної частини міста до спальних районів, у порівнянні з наземним пасажирським автотранспортом, а також дозволить без пересадок комфортно і швидко дістатись місця призначення. Мешканці північного району "Олексіївка" зможуть за 20-25 хвилин дістатись до південного району міста - вулиці Одеська. Наземними видами пасажирського транспорту тривалість такої поїздки складає близько однієї години, а в години пік значно більше. Будівництво третьої лінії метрополітену від станції "Метробудівників" до станції "Одеська" сприятиме впровадженню заходів безпечного та комфортного перевезення пасажирів, розвантаженню наземної транспортної частини міста, а також працевлаштуванню до 2,5 тис. робітників та фахівців різних професій.


    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    РОЗПОРЯДЖЕННЯ

    від 19 липня 2017 р. № 538-р

    Київ

    Про затвердження проекту Будівництво третьої лінії

    метрополітену в м. Харкові від станції Метробудівників

    до станції Одеська (коригування)

    1. Затвердити поданий Харківською облдержадміністрацією проект “Будівництво третьої лінії метрополітену в м. Харкові від станції “Метробудівників” до станції “Одеська” (коригування)”, розроблений приватним акціонерним товариством “Харківметропроект” та рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:

    вид будівництва

    нове

    провізна спроможність лінії, тис. пасажирів на годину

    34

    пропускна спроможність лінії, пар поїздів на годину

    40

    будівельна довжина лінії у двоколійному вимірі, кілометрів

    3,5135

    експлуатаційна довжина лінії у двоколійному вимірі, кілометрів

    3,47

    кількість станцій метрополітену, одиниць

    2

    довжина посадкової частини платформ, метрів

    104

    кількість додаткових пристроїв, одиниць

    51

    загальна кількість працюючих, осіб

    175

    кількість новостворених робочих місць

    67

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень

    4772323,432

    у тому числі:

     

     

    будівельних робіт

    3307881,758

    устатковання, меблів та інвентарю

    473269,007

    інші витрати

    991172,667

    із загальної кошторисної вартості виконано станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень

    10827,633

    у тому числі:

     

     

    будівельних робіт

    1139,671

    інші витрати

    9687,962

    тривалість будівництва, місяців

    50

    річна потреба:

     

     

    води, тис. куб. метрів

    16,52

    електричної енергії, тис. кВт·г

    23091,2

    у тому числі:

     

     

    перша черга (лінія і станції метрополітену):

     

     

    провізна спроможність лінії, тис. пасажирів на годину

    34

    пропускна спроможність лінії, пар поїздів на годину

    40

    будівельна довжина лінії у двоколійному вимірі, кілометрів

    3,5135

    експлуатаційна довжина лінії у двоколійному вимірі, кілометрів

    3,47

    кількість станцій метрополітену, одиниць

    2

    довжина посадкової частини платформ, метрів

    104

    кількість додаткових пристроїв, одиниць

    36

    загальна кількість працюючих, осіб

    157

    кількість новостворених робочих місць

    61

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень

    4639723,446

    у тому числі:

     

     

    будівельних робіт

    3230235,971

    устатковання, меблів та інвентарю

    443317,084

    інші витрати

    966170,391

    із загальної кошторисної вартості виконано станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень

    10335,229

    у тому числі:

     

     

    будівельних робіт

    1139,671

    інші витрати

    9195,558

    тривалість будівництва, місяців

    48

    річна потреба:

     

     

    води, тис. куб. метрів

    15,98

    електричної енергії, тис. кВт·г

    23014,1

    з них:

     

     

    перший пусковий комплекс (лінія і станції метрополітену):

     

     

    провізна спроможність лінії, тис. пасажирів на годину

    34

    пропускна спроможність лінії, пар поїздів на годину

    40

    будівельна довжина лінії у двоколійному вимірі, кілометрів

    3,5135

    експлуатаційна довжина лінії у двоколійному вимірі, кілометрів

    3,47

    кількість станцій метрополітену, одиниць

    2

    довжина посадкової частини платформ, метрів

    104

    загальна кількість працюючих, осіб

    157

    кількість новостворених робочих місць

    61

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень

    4507766,007

    у тому числі:

     

     

    будівельних робіт, тис. гривень

    3130839,481

    устатковання, меблів та інвентарю

    437428,39

    інші витрати

    939498,136

    із загальної кошторисної вартості виконано станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень

    9911,182

    у тому числі:

     

     

    будівельних робіт

    1139,671

    інші витрати

    8771,511

    тривалість будівництва, місяців

    48

    річна потреба:

     

     

    води, тис. куб. метрів

    15,98

    електричної енергії, тис. кВт·г

    22960

    другий пусковий комплекс (додаткові пристрої лінії):

     

     

    кількість додаткових пристроїв, одиниць

    36

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень

    131957,439

    у тому числі:

     

     

    будівельних робіт, тис. гривень

    99396,49

    устатковання, меблів та інвентарю

    5888,694

    інші витрати

    26672,255

    із загальної кошторисної вартості виконано станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень

    424,047

    у тому числі:

     

     

    інші витрати

    424,047

    тривалість будівництва, місяців

    12

    річна потреба:

     

     

    електричної енергії, тис. кВт·г

    54,1

    друга черга (додаткові пристрої цивільної оборони):

     

     

    кількість додаткових пристроїв, одиниць

    15

    загальна кількість працюючих, осіб

    18

    кількість новостворених робочих місць

    6

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень

    132599,986

    у тому числі:

     

     

    будівельних робіт, тис. гривень

    77645,787

    устатковання, меблів та інвентарю

    29951,923

    інші витрати

    25002,276

    із загальної кошторисної вартості виконано станом на 1 січня 2017 р., тис. гривень

    492,404

    у тому числі:

     

     

    інші витрати

    492,404

    тривалість будівництва, місяців

    25

    річна потреба:

     

     

    води, тис. куб. метрів

    0,54

    електричної енергії, тис. кВт·г

    77,1

    2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. № 717 “Про затвердження проекту будівництва третьої лінії метрополітену в м. Харкові від станції “Метробудівників імені Г. І. Ващенка” до станції “Одеська”.

     

     

    Прем’єр-міністр України

     

     

               В. ГРОЙСМАН

     

     

    Інд. 21