Уряд визначив порядок передання інформації з Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Документом передбачено: забезпечити передання інформації з Державного реєстру актів цивільного стану громадян Пенсійному фонду України в електронному вигляді для внесення даних до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування; визначити порядок передання інформації з Державного реєстру актів цивільного стану громадян - разом із Пенсійним фондом України та Міністерством фінансів України. Прийняття рішення дасть змогу забезпечити своєчасний і повний контроль кількості померлих осіб, припинення виплати призначених їм пенсій, грошової допомоги та покращення організації роботи пенсійної системи.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від
12 липня 2017 р. № 476-р
Київ
Питання
надання інформації
з Державного реєстру актів
цивільного стану громадян
1. Міністерству
юстиції забезпечити передання інформації в електронному вигляді з Державного
реєстру актів цивільного стану громадян:
про
народження фізичної особи та смерть — Міністерству фінансів для виконання
повноважень із здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства у
частині проведення моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними
особами для нарахування і своєчасного та у повному обсязі отримання соціальних
виплат, пільг, субсидій, пенсій, заробітної плати, інших виплат, що
здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів
Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального
страхування;
про
смерть фізичної особи — Пенсійному фонду України для внесення її до реєстру
застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного
соціального страхування.
2. Міністерству
юстиції разом з Міністерством фінансів, Пенсійним фондом України відповідно
визначити порядок передання інформації.
Прем’єр-міністр України В. ГРОЙСМАН
Інд. 73
Файли що додаються:
Питання надання інформації з Державного реєстру актів цивільного стану громадян