КАБІНЕТ МІНІСТРІВ
УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від
21 листопада 2011 р. № 1277
Київ
Питання
системи обліку публічної інформації
Кабінет
Міністрів України постановляє:
1.
Затвердити Положення про систему обліку публічної інформації, що додається.
2. Міністерствам, іншим
центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки
Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям
у тримісячний строк забезпечити:
створення,
функціонування та ведення системи обліку публічної інформації;
доступ
до системи обліку публічної інформації.
3.
Рекомендувати органам місцевого самоврядування забезпечити створення,
функціонування та ведення системи обліку публічної інформації.
Прем’єр-міністр
України М.
АЗАРОВ
Інд.70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 листопада 2011 р. № 1277
ПОЛОЖЕННЯ
про систему обліку публічної інформації
1.
Це Положення встановлює загальні вимоги щодо забезпечення збереження та доступу
до публічної інформації шляхом створення, функціонування і ведення системи
обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що перебувають у
суб’єктів владних повноважень.
2.
Система обліку публічної інформації (далі — система обліку) — це електронна
база даних, що містить інформацію про документи, які перебувають у суб’єкта
владних повноважень (далі — документи).
3.
Адміністратором системи обліку є суб’єкт владних повноважень, що забезпечує її
створення, функціонування та ведення в межах своїх повноважень.
4.
Адміністратор системи обліку забезпечує:
реєстрацію
документів;
стабільну
роботу системи обліку;
оприлюднення
системи обліку на офіційному веб-сайті, а в разі його відсутності — в інший
прийнятний спосіб;
надання
доступу до системи обліку за запитами;
здійснення
оновлення програмного забезпечення системи обліку;
можливість
пошуку, перегляду, отримання електронних копій шляхом копіювання інформації з
системи обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку;
здійснення
інших функцій відповідно до законодавства.
5.
Реєстрація документів здійснюється шляхом внесення в облікову картку таких
відомостей про документи в електронному вигляді:
номер
облікової картки;
назва
документа;
номер
документа;
дата
створення документа;
дата
надходження документа;
джерело
інформації (автор, відповідний підрозділ);
передбачена
законом підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;
строк
обмеження доступу до інформації (у разі, якщо вона віднесена до інформації
з обмеженим доступом);
галузь;
ключові
слова;
тип,
носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіозаписи тощо);
вид
(нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи);
проекти
рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);
форма
зберігання документа;
місце
зберігання документа.
У
разі потреби може зазначатися додаткова інформація.
6. Система обліку ведеться державною мовою.
7.
Внесення змін до системи обліку у разі виявлення неточності, помилки або зміни
інформації про документ, внесеної раніше, здійснюється шляхом створення
додаткової до існуючої облікової картки, із зазначенням у системі обліку факту
внесення змін, змісту змін та дати.
8.
Внесення до системи обліку відомостей про документи здійснюється з урахуванням
частини сьомої статті 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
9.
Захист інформації в системі обліку здійснюється шляхом створення комплексної
системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю.
Файли що додаються:
Питання системи обліку публічної інформації