• In English

  • КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    ПОСТАНОВА

    від 21 листопада 2011 р.   1277

    Київ

    Питання системи обліку публічної інформації

    Кабінет Міністрів України постановляє:

    1. Затвердити Положення про систему обліку публічної інформації, що додається.

    2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям у тримісячний строк забезпечити:

    створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації;

    доступ до системи обліку публічної інформації.

    3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування забезпечити створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації.

                      Прем’єр-міністр України                                                   М. АЗАРОВ

    Інд.70

     



    ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України
    від 21 листопада 2011 р. №  1277

    ПОЛОЖЕННЯ
    про систему обліку публічної інформації

    1. Це Положення встановлює загальні вимоги щодо забезпечення збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення, функціонування і ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що перебувають у суб’єктів владних повноважень.

    2. Система обліку публічної інформації (далі — система обліку) — це електронна база даних, що містить інформацію про документи, які перебувають у суб’єкта владних повноважень (далі — документи).

    3. Адміністратором системи обліку є суб’єкт владних повноважень, що забезпечує її створення, функціонування та ведення в межах своїх повноважень.

    4. Адміністратор системи обліку забезпечує:

    реєстрацію документів;

    стабільну роботу системи обліку;

    оприлюднення системи обліку на офіційному веб-сайті, а в разі його відсутності — в інший прийнятний спосіб;

    надання доступу до системи обліку за запитами;

    здійснення оновлення програмного забезпечення системи обліку;

    можливість пошуку, перегляду, отримання електронних копій шляхом копіювання інформації з системи обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку;

    здійснення інших функцій відповідно до законодавства.

    5. Реєстрація документів здійснюється шляхом внесення в облікову картку таких відомостей про документи в електронному вигляді:

    номер облікової картки;

    назва документа;

    номер документа;

    дата створення документа;

    дата надходження документа;

    джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);

    передбачена законом підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;

    строк обмеження доступу до інформації (у разі, якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом);

    галузь;

    ключові слова;

    тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіозаписи тощо);

    вид (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи);

    проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);

    форма зберігання документа;

    місце зберігання документа.

    У разі потреби може зазначатися додаткова інформація.

    6. Система обліку ведеться державною мовою.

    7. Внесення змін до системи обліку у разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше, здійснюється шляхом створення додаткової до існуючої облікової картки, із зазначенням у системі обліку факту внесення змін, змісту змін та дати.

    8. Внесення до системи обліку відомостей про документи здійснюється з урахуванням частини сьомої статті 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

    9. Захист інформації в системі обліку здійснюється шляхом створення комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю.

    _____________________