ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 16 листопада 2005 № 456-р
ПЛАН
ЗАХОДІВ
щодо
реалізації положень Концепції розвитку державного
внутрішнього
фінансового контролю на 2005 – 2009 роки
Найменування
заходу |
Відповідальні
за виконання |
Строк
виконання, роки |
Очікувані
результати |
І етап |
|||
Нормативно-правове
та методологічне забезпечення |
|||
1. Розроблення проектів Законів України
„Про фінансовий контроль” та „Про державний внутрішній фінансовий контроль” |
Мінфін ГоловКРУ Мінекономіки Державне казначейство Держмитслужба Державна податкова адміністрація Мін’юст інші центральні органи виконавчої влади разом з
Рахунковою палатою та європейськими експертами |
2006 |
визначення
єдиних понять у законодавстві з питань фінансового контролю; чіткий розподіл завдань, функцій та
повноважень між органами, що здійснюють державний фінансовий контроль; визначення
процедури взаємодії цих органів; визначення
форм та методів фінансового контролю; визначення
нових концептуальних засад організації системи державного внутрішнього
фінансового контролю, складовими якого є внутрішній контроль і внутрішній
аудит |
2. Підготовка
нормативно-правових актів про внесення змін до законодавства у сфері
державного фінансового контролю та сприяння прийняттю відповідних законів
згідно з планом заходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України
від 6 травня 2005 р. № 324 |
Мінфін ГоловКРУ Мінекономіки Мін’юст інші центральні органи виконавчої влади разом з
Рахунковою палатою та європейськими експертами |
2006 –
2007 |
визначення
єдиних правових засад здійснення фінансового контролю |
3. Розроблення стандартів
внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту, положень етики внутрішнього
аудитора та подання їх на розгляд Кабінету Міністрів України |
ГоловКРУ Мінфін Мін’юст разом з Рахунковою
палатою та європейськими експертами |
2006
– 2007 |
запровадження єдиних підходів та процедури здійснення
внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту; визначення
системних і регламентних підходів до проведення оцінки процесів управління та
підвищення їх ефективності |
4. Визначення критеріїв
розрахунку оптимальної чисельності працівників служб внутрішнього аудиту |
ГоловКРУ Мінфін |
2006
– 2007 |
визначення оптимальної чисельності
працівників служб внутрішнього аудиту для забезпечення його ефективності |
5. Розроблення методології
управління ризиками у сфері внутрішнього контролю і
внутрішнього аудиту |
ГоловКРУ Мінфін |
2005 –
2007 |
зниження ризиків у сфері державного
управління |
6.
Розроблення проекту постанови Кабінету Міністрів України про утворення в
міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади служб внутрішнього
аудиту |
ГоловКРУ Мінфін Мін’юст |
2006 |
створення умов для здійснення
внутрішнього аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої
влади |
Організаційно-структурні
зміни |
|||
1.
Утворення у Мінфіні підрозділу з питань реформування системи державного
внутрішнього фінансового контролю та оцінки ефективності функціонування
систем внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту, спрямування та
координації централізованого внутрішнього аудиту |
Мінфін |
2005 |
реформування системи державного
внутрішнього фінансового контролю; визначення
ефективності функціонування систем
внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту; координація
централізованого внутрішнього аудиту |
2. Утворення у ГоловКРУ
підрозділу з питань гармонізації та аналізу ефективності функціонування
систем внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту |
ГоловКРУ Мінфін |
2005 |
забезпечення ефективного функціонування
систем внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту |
Підготовка
кадрів та інформаційне забезпечення |
|||
1. Розроблення
навчальних програм з внутрішнього аудиту та програми сертифікації аудиторів з
урахуванням міжнародних зразків |
ГоловКРУ Мінфін |
2006 –
2007 |
визначення стратегічних напрямів навчання
та підвищення кваліфікації працівників служб внутрішнього аудиту, єдиних умов
та порядку сертифікації |
2.
Проведення „круглих столів”, брифінгів, конференцій, консультацій та інших
заходів за участю представників Кабінету Міністрів України, інших органів
державної влади та громадськості |
–"– |
–"–
|
забезпечення належного сприйняття,
розуміння та відповідального ставлення до подальшого розвитку системи
державного внутрішнього фінансового контролю органами державної влади та
громадськістю |
ІІ
етап |
|||
Організаційно–структурні
зміни |
|||
1.
Утворення служб внутрішнього аудиту: |
|
|
|
в
міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади |
міністерства інші центральні органи виконавчої влади Мінфін ГоловКРУ |
2008 |
функціонування служб внутрішнього аудиту |
в інших розпорядниках бюджетних коштів (за
рішенням головного розпорядника бюджетних коштів) |
головні
розпорядники бюджетних
коштів Мінфін ГоловКРУ |
2008 |
функціонування служб внутрішнього аудиту |
в місцевих органах виконавчої влади |
місцеві органи
виконавчої влади Мінфін ГоловКРУ |
після прийняття
Закону України "Про державний внутрішній фінансовий
контроль" |
_ „ _ |
в державних цільових фондах |
державні цільові фонди Мінфін ГоловКРУ |
_ „ _ |
_ „ _ |
на державних підприємствах |
міністерства,
інші центральні органи виконавчої влади разом з державними підприємствами
Мінфін ГоловКРУ |
_ „ _ |
_ „ _ |
на комунальних підприємствах |
місцеві органи виконавчої влади разом з органами місцевого самоврядування та комунальними підприємствами Мінфін ГоловКРУ |
_
„ _ |
_ „ _ |
в
акціонерних і холдингових компаніях,
інших суб'єктах господарювання, у статутному фонді яких більш як 50 відсотків
акцій (часток, паїв) належить державі
та суб'єктам комунальної власності |
органи
управління акціонерних і холдингових компаній, інших суб'єктів господарювання, у
статутному фонді яких більш як 50 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі та суб'єктам
комунальної власності Мінфін ГоловКРУ |
після прийняття Закону України "Про державний
внутрішній фінансовий контроль" |
функціонування служб внутрішнього аудиту |
2. Підготовка пропозицій
щодо відокремлення від структури ГоловКРУ підрозділу, який здійснює
інспектування за зверненнями правоохоронних органів і судів, та утворення
самостійного державного органу з наданням йому
повноважень взаємодіяти з Комісією ЄС з питань боротьби з шахрайством |
Мінфін ГоловКРУ |
2008 |
посилення боротьби з шахрайством у
фінансово-бюджетній сфері |
Кадрове
та інформаційно-технічне забезпечення |
|||
1.
Організація та проведення навчання працівників служб внутрішнього аудиту з
питань здійснення внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту |
Мінфін ГоловКРУ |
2008 |
підвищення рівня фахової підготовки
працівників служб внутрішнього аудиту в органах державного сектору |
2.
Запровадження сертифікації працівників служб внутрішнього аудиту за
міжнародними стандартами |
_ „ _ |
_ „ _ |
_ „ _ |
3.
Створення єдиної бази даних з питань здійснення внутрішнього аудиту |
_ „ _ |
_ „ _ |
інформаційне забезпечення прийняття
управлінських рішень |
ІІІ
етап |
|||
1.
Підбиття підсумків реформування системи державного внутрішнього фінансового
контролю, визначення пріоритетів її подальшого розвитку на загальнодержавному
та регіональному рівнях відповідно до тенденцій соціально-економічного
розвитку країни та стратегічних пріоритетів Кабінету Міністрів України |
_ „ _ |
2009 |
удосконалення системи державного
внутрішнього фінансового контролю |
_____________________
Файли що додаються:
ПЛАН ЗАХОДІВ щодо реалізації положень Концепції розвитку державного внутрішнього фінансового контролю на 2005 - 2009 роки