ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 серпня 2005 року № 711
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент державної виконавчої служби
1. Департамент державної
виконавчої служби (далі — Департамент) є урядовим органом державного
управління, який діє у складі Мін’юсту та підпорядковується йому.
2. Департамент у своїй
діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента
України і Кабінету Міністрів України, цим Положенням, а також наказами
Мін’юсту.
3. До складу Департаменту
входить державна виконавча служба Автономної Республіки Крим, областей, мм.
Києва і Севастополя, державна виконавча служба у районах, містах (містах
обласного значення), районах у містах (далі — органи державної виконавчої
служби).
4. Основним завданням
Департаменту є участь у реалізації державної політики у сфері примусового
виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі — виконання
рішень).
5. Департамент відповідно до
покладених на нього завдань:
організовує своєчасне, повне і
неупереджене виконання рішень у порядку, встановленому законодавством;
здійснює керівництво органами
державної виконавчої служби, а також фінансове, матеріально-технічне та
нормативно-методичне забезпечення їх діяльності;
розробляє проекти законів та
інших нормативно-правових актів з питань організації виконання рішень та
діяльності органів державної виконавчої служби, а також проводить їх правову
експертизу;
узагальнює практику застосування
законодавства з питань організації виконання рішень та діяльності органів
державної виконавчої служби, розробляє пропозиції щодо його вдосконалення і
вносить їх на розгляд Міністра юстиції;
організовує ведення статистичної
звітності органів державної виконавчої служби та узагальнення практики
державних виконавців щодо виконання окремих рішень;
організовує ведення діловодства
та архіву, контролює стан діловодства в органах державної виконавчої служби;
забезпечує представництво
інтересів органів державної виконавчої служби у судах;
виконує інші функції, що
випливають з покладених на нього завдань.
6. Департамент має право:
залучати спеціалістів
центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх
керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
одержувати в установленому
порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для
виконання покладених на нього завдань;
скликати в установленому порядку
наради з питань, що належать до його компетенції;
видавати накази
організаційно-розпорядчого характеру.
7. Департамент очолює директор,
який в установленому порядку призначається на посаду та звільняється з посади
Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра юстиції.
Директор Департаменту є членом
колегії Мін’юсту.
8. Директор Департаменту має
трьох заступників, у тому числі одного першого, які призначаються на посаду та
звільняються з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра юстиції,
погодженим з директором Департаменту.
9. Директор Департаменту:
здійснює керівництво діяльністю
Департаменту, несе персональну відповідальність перед Кабінетом Міністрів
України і Міністром юстиції за виконання покладених на Департамент завдань;
призначає відповідно до
законодавства та в межах своїх повноважень на посади та звільняє з посад
керівників структурних підрозділів Департаменту, органів державної виконавчої
служби та інших працівників Департаменту, крім заступників директора;
визначає ступінь
відповідальності заступників директора та керівників структурних підрозділів;
організовує добір кадрів та веде
кадровий резерв органів державної виконавчої служби, забезпечує підвищення
професійного рівня та проходження стажування працівників, а також організовує
їх атестацію;
вирішує відповідно до
законодавства питання про заохочення та притягає до дисциплінарної
відповідальності керівників структурних підрозділів Департаменту та інших
працівників, крім заступників директора;
ініціює розгляд питань, які
належать до компетенції Департаменту, на засіданнях колегії Мін’юсту;
підписує видані в межах
компетенції Департаменту накази, організовує перевірку їх виконання;
затверджує положення про
структурні підрозділи Департаменту та органи державної виконавчої служби;
здійснює інші повноваження,
передбачені законодавством.
10. Департамент для виконання
покладених на нього завдань може за погодженням з Міністром юстиції утворювати
територіальні органи у межах граничної чисельності працівників Департаменту.
11. Для погодженого вирішення
питань, що належать до компетенції Департаменту, обговорення найважливіших
напрямів його діяльності утворюється колегія у складі директора Департаменту
(голова колегії), заступників директора, керівників органів державної виконавчої
служби та структурних підрозділів Департаменту.
У разі потреби до складу колегії
можуть входити інші особи.
Персональний склад колегії та
положення про неї затверджує Міністр юстиції за поданням директора
Департаменту.
Рішення колегії проводяться в
життя наказами Департаменту.
12. Граничну чисельність
працівників Департаменту за поданням директора затверджує Міністр юстиції.
Структуру Департаменту
затверджує директор за погодженням з Міністром юстиції.
13. Штатний розпис і кошторис
Департаменту затверджує його директор за погодженням з Міністром юстиції та
Мінфіном.
14. Департамент утримується за
рахунок державного бюджету в межах коштів, передбачених на утримання Мін’юсту.
15. Умови оплати праці
працівників Департаменту визначаються Кабінетом Міністрів України.
16. Департамент є юридичною
особою, має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі, печатку із
зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
Файли що додаються:
ПОЛОЖЕННЯ про Департамент державної виконавчої служби