ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 серпня 2005 р.
№ 710
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
розвитку автомобільних доріг загального
користування на 2005 — 2010 роки
1. Загальна частина
Ця Програма ґрунтується на:
Державній програмі створення та
функціонування національної мережі міжнародних транспортних коридорів,
затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 1998 р. №
346;
Комплексній програмі утвердження
України як транзитної держави у 2002 — 2010 роках, затвердженій Законом України
від 7 лютого 2002 р. № 3022-III;
Програмі створення системи
інформаційного забезпечення на автомобільних дорогах загального користування на
2002 — 2010 роки, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 27
квітня 2002 р. № 586;
Державній програмі забезпечення
безпеки руху на автомобільних дорогах, вулицях міст, інших населених пунктів і
залізничних переїздах на 2003 — 2007 роки, схваленій розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 29 січня 2003 р. № 56;
Концепції реформування
транспортного сектору економіки, затвердженій постановою Кабінету Міністрів
України від 9 листопада 2000 р. № 1684;
Загальнодержавній програмі
формування національної екологічної мережі України на 2000 — 2015 роки,
затвердженій Законом України від 21 вересня 2000 р. № 1989.
Програма визначає основні
напрями розвитку мережі автомобільних доріг загального користування (далі —
автомобільні дороги), мостів і шляхопроводів (далі — мости) та дорожньої
інфраструктури, удосконалення структури управління та упорядкування фінансового
забезпечення дорожнього господарства. На основі цієї Програми здійснюватиметься
прийняття рішень щодо забезпечення належного функціонування мережі
автомобільних доріг та подальшого її розвитку у 2005 — 2010 роках.
2. Мета Програми
Метою Програми є поліпшення
транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг і мостів, дорожньої
інфраструктури, забезпечення безперервності розвитку мережі автомобільних
доріг, поліпшення технічних показників, підвищення безпеки руху, швидкості,
економічності та комфортності перевезень пасажирів і вантажів автомобільним
транспортом, підвищення конкурентоспроможності автомобільних доріг щодо
транзитних перевезень і розвитку автомобільного туризму, сприяння економічному
та екологічно збалансованому розвитку держави.
3. Обґрунтування
шляхів і способів
розв’язання проблеми
Основна проблема полягає в тому,
що транспортно-експлуатаційний стан автомобільних доріг, мостів та дорожньої
інфраструктури не забезпечує швидкого, комфортного, економічного і безпечного
перевезення пасажирів та вантажів, а отже, прискореного соціально-економічного,
екологічно збалансованого розвитку держави, підвищення конкурентоспроможності
автомобільних доріг щодо транзитних перевезень і розвитку автомобільного
туризму.
Розв’язання цієї проблеми буде здійснюватися
за такими напрямами:
розвиток мережі автомобільних
доріг;
поліпшення
транспортно-експлуатаційного стану існуючих автомобільних доріг;
підвищення безпеки дорожнього
руху та екологічної безпеки автомобільних доріг;
підвищення якості автомобільних
доріг за рахунок впровадження прогресивних проектних рішень та сучасних
технологій;
розвиток дорожньої
інфраструктури та поліпшення інформаційного забезпечення учасників дорожнього
руху;
удосконалення управління
автомобільним дорогами.
Способи розв’язання проблеми
полягають у значному збільшенні обсягів робіт з будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних доріг і мостів та поліпшенні їх якості.
Заходи і завдання Програми
виконуватимуться за рахунок коштів, визначених Законами України “Про джерела
фінансування дорожнього господарства України”, “Про податок з власників
транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів” і „Про концесії на
будівництво та експлуатацію автомобільних доріг”, а також довгострокових
кредитних та інвестиційних ресурсів. Бюджетні кошти спрямовуються в основному
на збереження існуючої мережі доріг та влаштування під’їздів до сільських
населених пунктів, забезпечення безпеки руху та екологічної безпеки доріг,
інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху. Будівництво основних
магістральних доріг передбачається здійснювати переважно за рахунок кредитів та
довгострокових фінансових інвестицій, повернення яких передбачається із
загального фонду державного бюджету.
4. Основні завдання Програми
Програмою визначено такі основні
завдання:
розвиток мережі магістральних
автомобільних доріг;
завершення будівництва
автомобільних доріг з твердим покриттям до сільських населених пунктів;
будівництво автомобільних доріг
в обхід великих міст;
збереження мережі автомобільних
доріг та забезпечення їх ефективного функціонування;
підвищення рівня безпеки
дорожнього руху за допомогою засобів дорожньої служби, розвиток дорожнього
сервісу та інформаційного забезпечення учасників дорожнього руху;
захист навколишнього природного
середовища у процесі будівництва, реконструкції, ремонту та утримання
автомобільних доріг з врахуванням потреб формування екомережі країни;
підвищення ефективності
інвестиційної та науково-технічної діяльності;
удосконалення правових засад
функціонування дорожнього господарства;
соціальний захист працюючих та
підготовка кадрів.
Розвиток мережі
магістральних автомобільних доріг передбачає будівництво і
реконструкцію насамперед національної мережі міжнародних транспортних
коридорів.
Для виконання цього завдання передбачається:
будівництво магістральних
автомобільних доріг на концесійних умовах, зокрема Львів — Краковець, Львів —
Броди, Щербаківка — (Київ — Харків — Довжанський), західний кордон (Косини) —
Київ на ділянці від м. Вінниці до м. Києва;
реконструкція та капітальний
ремонт автомобільних доріг за кредитні кошти, зокрема М-02 Кіпті — Глухів —
Бачівськ (на Брянськ),
М-03 Київ — Харків — Довжанський (на Ростов-на-Дону), М-05 Київ — Одеса, М-06
Київ — Чоп (на Будапешт через Львів — Мукачеве — Ужгород), М-07 Київ — Ковель —
Ягодин (на Люблін), М-12 Львів — Кіровоград — Знам’янка, М-24 Херсон —
Красноперекопськ — Сімферополь, М-26 Харків — Сімферополь — Севастополь;
розроблення інвестиційних
пропозицій щодо будівництва та реконструкції ряду об’єктів, зокрема
з‘єднувальної дороги від М-05 Київ — Одеса до М-23 Ульяновка — Миколаїв
(протяжністю 130 кілометрів), Миколаїв — Херсон (протяжністю 50 кілометрів),
Пирятин — Харків (за новим напрямком — 260 кілометрів), Дніпропетровськ —
Решетилівка (протяжністю 167 кілометрів), Новомосковськ — Сімферополь (за новим
напрямком — 440 кілометрів), Гвардійське — Сімферополь — Ялта (протяжністю 108
кілометрів), в обхід м. Києва (64 кілометри), мостів через Дністровський лиман
та через р. Дніпро (м. Черкаси).
Обсяги робіт з будівництва
основних магістральних автомобільних доріг наведено в додатку 1.
Завершення будівництва
автомобільних доріг з твердим покриттям до сільських населених пунктів
забезпечить їх транспортні зв’язки з основною мережею автомобільних доріг, адміністративними
та культурними центрами. До кінця 2010 року передбачається влаштувати під’їзди
з твердим покриттям до кожного сільського населеного пункту та здійснити
комплекс заходів щодо відкриття постійних автобусних маршрутів до них.
Будівництво автомобільних доріг
в обхід великих міст залишається одним із пріоритетних завдань. До 2010 року
буде розроблено техніко-економічне обґрунтування їх будівництва навколо великих
міст відповідно до Закону України “Про Генеральну схему планування території
України” і насамперед на маршрутах міжнародних та національних транспортних
коридорів.
Збереження мережі автомобільних
доріг та забезпечення її ефективного функціонування здійснюватиметься шляхом
виконання комплексу робіт з ремонту та експлуатаційного утримання їх на основі
даних системи управління станом покриття автомобільних доріг та системи
управління мостами.
Особливе значення надаватиметься
капітальному ремонту автомобільних доріг, які за рівнем інтенсивності руху
транспортних засобів ще не потребують реконструкції, але через значне
збільшення інтенсивності руху великовагових транспортних засобів у складі
транспортних потоків дорожній одяг потребує поліпшення технічних характеристик,
а також удосконаленню системи водовідведення.
Першочергово здійснюватимуться роботи,
спрямовані на збереження існуючої мережі автомобільних доріг державного
значення та вдосконалення мережі міжнародних транспортних коридорів, для чого
визначено такі основні пріоритети:
поліпшення технічних показників
доріг і мостів;
збільшення обсягів робіт з
улаштування тонкошарового покриття з асфальтобетону та емульсійно-мінеральних
сумішей за сучасними технологіями.
Для покращення технічного стану
мостів буде здійснено такі заходи:
створення у складі
експлуатаційних організацій спеціалізованих служб і підрозділів з поточного
ремонту та утримання мостів, укомплектування їх спеціальним устаткуванням;
забезпечення постійного
моніторингу стану мостів та здійснення їх ремонту, насамперед аварійно
небезпечних;
будівництво і реконструкція
мостів з використанням монолітних або збірно-монолітних залізобетонних,
металевих та сталезалізобетонних конструкцій прольотних будов і монолітної
плити проїзної частини.
Частка фінансування будівництва,
реконструкції та ремонту мостів становитиме не менш як 15 відсотків загального
обсягу робіт з будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг.
Підвищення рівня безпеки
дорожнього руху здійснюватиметься на основі виконання у необхідному обсязі
робіт з облаштування автомобільних доріг високоякісними технічними засобами
організації дорожнього руху відповідно до затверджених проектів (схем),
постійного моніторингу рівня аварійності для оперативного виявлення ділянок
концентрації дорожньо-транспортних пригод та виконання комплексних заходів із
забезпечення дорожніх умов на них.
Інформаційне забезпечення
учасників дорожнього руху здійснюватиметься на основі:
улаштування високоефективної
дорожньої розмітки, дорожніх знаків, зокрема маршрутного орієнтування, та
іншого інформаційного облаштування доріг;
організації робіт з оперативного
реагування на стан автомобільних доріг, погодні умови, надзвичайні ситуації та
рівень аварійності на них, оброблення і підготовки інформації для передачі
безпосередньо учасникам дорожнього руху;
впровадження сучасних
електронних засобів організації дорожнього руху, дорожнього зв’язку, Інтернет-технологій тощо.
Розвиток об’єктів дорожнього
сервісу здійснюватиметься як за рахунок видатків державного та місцевих
бюджетів (майданчики відпочинку, автобусні зупинки, аварійний зв’язок), так і
за рахунок недержавних інвестицій (мотелі, кемпінги, автозаправні станції,
станції технічного обслуговування, термінали тощо).
Регулювання цього процесу
здійснюватиметься шляхом визначення відповідних технічних умов до таких
об’єктів та контролю за їх дотриманням.
Буде розроблено і затверджено
перспективні схеми розміщення об’єктів дорожнього сервісу на магістральних,
регіональних та територіальних автомобільних дорогах. Також буде розроблено
інвестиційні проекти об‘єктів сервісної інфраструктури за межами смуг відведення.
Захист навколишнього природного
середовища у процесі будівництва, реконструкції, ремонту та утримання
автомобільних доріг здійснюватиметься шляхом зниження впливу на нього дорожньої
складової автомобільно-дорожнього комплексу, зокрема:
збільшення частки складової
заходів з охорони навколишнього природного середовища у проектній документації
на будівництво, реконструкцію і капітальний ремонт об’єктів дорожнього
господарства;
будівництво автомобільних доріг
в обхід великих населених пунктів;
будівництво ефективних
водовідвідних та водоочисних споруд і конструкцій, укріплення укосів з метою
запобігання розвитку ерозії;
оснащення
дорожньо-експлуатаційних підрозділів машинами і механізмами для збирання,
утилізації відходів і порубних залишків з їх здрібненням;
розроблення і впровадження нових
методів і способів утримання доріг у зимовий період, що дає змогу зменшити
негативний вплив протиожеледних матеріалів, впровадження системи прогнозування
складних метеорологічних умов, поступовий перехід від боротьби з ожеледицею до
профілактики її виникнення;
недопущення необґрунтованої
фрагментації територій шляхом визначення під час виконання вишукувальних робіт
оптимального варіанта розміщення автомобільних доріг з метою забезпечення
формування і збереження територій та об’єктів екомережі;
облаштування переходів для
міграції тварин (спеціальні труби в тілі земляного полотна, віадуки та естакади
над природними ландшафтами, транспортні тунелі під ними тощо), захисних
парканів, шумозахисних стінок на автомагістралях та у разі потреби на інших
автомобільних дорогах державного значення;
збільшення під час будівництва,
реконструкції і капітального ремонту об’єктів дорожнього господарства частки
витрат на створення та утримання зелених насаджень у смугах відведення автомобільних
доріг і захисних насаджень уздовж автомобільних доріг з обов’язковою заміною на
більш газо- та пиловитривалі породи дерев (липа, ясень, клен, явір тощо);
передбачення в проектній
документації компенсаційних заходів та їх здійснення під час будівництва
автомобільних доріг на територіях та об’єктах екомережі;
впровадження нових технологій і
матеріалів у процесі будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг
з метою зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферу під час виконання
будівельних робіт, виготовлення, транспортування, укладання асфальтобетонного
покриття тощо.
З метою забезпечення виконанням
заходів з охорони навколишнього природного середовища буде проводитися
спеціальний екомоніторинг, який передбачає:
обов’язковий розгляд
відповідними технічними радами проектувальників та органів, що затверджують
проектну документацію на будівництво і реконструкцію автомобільних доріг,
результатів оцінювання впливу на навколишнє природне середовище об’єктів, що
проектуються;
контроль замовників за повнотою
і точністю включення до проектної документації положень, схвалених технічними
радами, нагляд за виконанням природоохоронних заходів та за будівництвом
природоохоронних і захисних споруд, аналіз у процесі виконання будівельних
робіт ефективності передбачених у проектній документації заходів та їх
корегування (у разі потреби);
спостереження у післябудівельний
період за роботою водовідвідних, водоочисних, протиерозійних, шумозахисних та
інших природозахисних споруд.
Конкретні заходи щодо охорони
навколишнього природного середовища, обсяги їх фінансування та строки виконання
визначатимуться під час розроблення проектної документації на будівництво,
реконструкцію і капітальний ремонт конкретних об’єктів. Обсяги фінансування
становитимуть не менш як 5 відсотків кошторисної вартості цих робіт.
Підвищення ефективності
інвестиційної та науково-технічної діяльності забезпечуватиметься шляхом
залучення недержавних інвестицій та впровадження новітніх технологій.
Інвестиційна політика
спрямовуватиметься насамперед на залучення додаткових недержавних коштів для
збільшення обсягів робіт з розвитку магістральних автомобільних доріг, у тому
числі на умовах концесії.
Триватиме співпраця з
Європейським банком реконструкції та розвитку щодо продовження робіт з ремонту
магістральної автомобільної дороги
М-06 Київ — Чоп на ділянці від м. Стрия до м. Бродів і далі в напрямку до
м. Києва.
Відновиться робота із Світовим
банком, Європейським інвестиційним банком та іншими міжнародними фінансовими
організаціями. Активізується робота щодо залучення грантів Європейського Союзу.
Науково-технічна політика
спрямовуватиметься на розв’язання найбільш актуальних і складних проблем
розвитку дорожнього господарства, забезпечення якості дорожніх робіт за рахунок
розроблення і впровадження прогресивних проектних рішень, сучасних матеріалів і
нових технологій, розвитку систем контролю за станом автомобільних доріг,
нормативно-технічного забезпечення функціонування та розвитку дорожнього
господарства, його технічного переоснащення, модернізації та розвитку
виробничої бази, оновлення матеріально-технічної бази проектних та
науково-дослідних організацій, розвитку інформаційних технологій та дорожнього
зв’язку, енерго- і ресурсозбереження.
Інституціональні зміни та
удосконалення правових засад функціонування дорожнього господарства буде
спрямовано на:
оптимізацію мережі автомобільних
доріг відповідно до вимог розвитку економіки держави;
проведення у 2005 — 2006 роках в
одній — двох областях експерименту з удосконалення системи управління автомобільними
дорогами з передачею до сфери управління місцевого самоврядування автомобільних
доріг місцевого значення та відповідних дорожніх підприємств, що обслуговують
ці дороги;
розподіл сфери управління і
відповідальності за значенням доріг (державні та місцеві) з передачею місцевих
доріг органам місцевого самоврядування після законодавчого визначення джерел
фінансування та структури управління місцевими дорогами;
реформування існуючої системи
утримання автомобільних доріг державного значення шляхом запровадження
регіонально-лінійного принципу їх обслуговування спеціалізованими
дорожньо-експлуатаційними підприємствами;
виконання робіт з капітального
ремонту доріг на конкурсних засадах із запровадженням міжнародних принципів
укладання контрактів на спорудження об‘єктів цивільного будівництва (FIDIC).
Відкритість та прозорість у
роботі всіх органів управління дорожнім господарством забезпечуватиметься на
основі:
регулярного інформування
громадськості про діяльність Укравтодору через засоби масової інформації;
розміщення на відповідних веб-сторінках в Інтернет інформації
про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти державного і місцевих бюджетів;
надання можливості користувачам
автомобільних доріг отримувати через Інтернет інформацію про стан автомобільних
доріг і заходи з підвищення безпеки руху та участі у дискусіях щодо подальшого
розвитку мережі автомобільних доріг.
Удосконалення правових засад
функціонування дорожнього господарства здійснюватиметься шляхом внесення змін
до існуючих та розроблення нових нормативно-правових актів.
Передбачається надання у
користування земельних ділянок у межах смуг відводу для автомобільних доріг, а
також об‘єктів соціальної інфраструктури.
Соціальний захист у дорожній
галузі передбачає:
забезпечення продуктивної
зайнятості працівників;
виконання комплексних заходів
щодо дотримання встановлених нормативів безпеки, гігієни праці, запобігання
випадкам виробничого травматизму;
сприяння оздоровленню та
відпочинку працюючих у санаторно-курортних закладах та будинках відпочинку;
забезпечення лікування та
оздоровлення працівників галузі — учасників ліквідації наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС у Лікувально-реабілітаційному центрі імені В. Т. Гуца;
підготовку та підвищення
кваліфікації працівників.
Для виконання визначених у Програмі
завдань здійснюватимуться заходи, наведені у додатку 2.
5. Очікувані результати
Виконання Програми дасть змогу
забезпечити:
зменшення щорічних втрат
внутрішнього валового продукту внаслідок незадовільного стану автомобільних
доріг на суму 8,3 млрд. гривень та збільшення надходжень до державного бюджету
від транзитних перевезень на суму близько 3 млрд. гривень, а також щорічних
надходжень до державного та місцевих бюджетів — 1,3 млрд. гривень.
поліпшення
транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг і приведення його у
відповідність з вимогами нормативних документів, створення належної дорожньої
інфраструктури;
зменшення
кількості дорожньо-транспортних пригод;
інтеграцію
автомобільних доріг України до європейської транспортної мережі;
поліпшення
транспортного сполучення із сільськими населеними пунктами;
зменшення
транспортних витрат у вартості товарів і послуг;
збільшення
обсягів дорожніх робіт та відповідно дорожньої будівельної індустрії;
створення
понад 80 тис. робочих місць у дорожній і суміжних галузях та ще понад 20 тис.
робочих місць у результаті розвитку дорожньої інфраструктури та туристичного
сервісу;
удосконалення
системи управління автомобільними дорогами;
усунення
умов, що сприяють корупції;
підвищення
ефективності використання бюджетних коштів;
залучення
недержавних джерел фінансування на будівництво, реконструкцію та капітальний
ремонт автомобільних доріг;
зменшення
на 25 — 30 відсотків негативного впливу автомобільних доріг, що будуються, на
навколишнє середовище (за рівнем шуму, рівнем забруднення повітря, водних
ресурсів і ґрунту);
зменшення
на 5 — 10 відсотків обсягів зникнення представників флори і фауни внаслідок
провадження транспортно-дорожньої діяльності;
зменшення
питомих обсягів використання природних ресурсів;
зменшення
рівня забруднення за межами смуги відводу земель, водоймищ, атмосфери внаслідок
транспортних і технологічних викидів та відходів;
запобігання
екзогенним гео- і гідродинамічним явищам, що змінюють природні системи
(осушення, заболочування, ерозія, зсуви тощо);
забезпечення
збереження пам’яток культури, об’єктів археології тощо.
6. Фінансове забезпечення виконання Програми
Джерела фінансування Програми визначаються відповідно до Законів
України “Про джерела фінансування дорожнього господарства України” та “Про
податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і
механізмів”.
Триватиме надходження коштів за
кредитом ЄБРР (проекти “Відновлення автомагістралі М–06 Київ — Чоп та реформа
фінансування сектору автодоріг” і “Ремонт автомобільної дороги Київ — Чоп”).
Фінансування будівництва
автомагістралей Львів — Краковець, Львів — Броди та Західний кордон
(Косини) — Київ на ділянці від м. Вінниці до м. Києва
здійснюватиметься на концесійних засадах відповідно до Закону України “Про
концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг”.
Розвиток інших автомобільних
доріг, наведених у додатку 1, здійснюватиметься за рахунок довгострокових
кредитів міжнародних фінансових організацій, зокрема ЄБРР, Світового банку,
Європейського інвестиційного банку, які залучатимуться на 20 — 30 років під
низькі відсотки.
Орієнтовні обсяги та джерела
фінансування Програми наведено у додатку 3.
Повернення іноземних кредитів,
залучених Укравтодором на реабілітацію автомобільної дороги М–06 Київ — Чоп
(перший та другий кредити ЄБРР), реконструкцію автомобільної дороги М–05 Київ —
Одеса (кредит Дойчебанку) та кредитів на розвиток основних магістральних
автомобільних доріг здійснюватиметься протягом строку виконання Програми і в
наступні роки.
Розрахунок видатків на
повернення кредитів протягом 2005 — 2010 років наведено у додатку 4.
7.
Механізм управління виконанням Програми
Координацію діяльності та
систематичний контроль за виконанням передбачених Програмою заходів, ефективним
та цільовим використанням коштів її виконавцями, залучення до виконання
Програми в установленому законодавством порядку підприємств, установ та
організацій незалежно від форми власності та відомчого підпорядкування здійснює
Укравтодор.
_____________________
Додаток 1
до Програми
ОБСЯГ РОБІТ
з будівництва основних магістральних автомобільних доріг України у 2005 — 2010
роках
Номер дороги |
Найменування автомобільної дороги |
Ділянка автомобільної дороги |
Загальні витрати |
Орієнтовна вартість, млн. гривень |
|||||||
усього |
у тому числі за
роками |
||||||||||
2005 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
||||||
Кошти
концесіонерів |
|||||||||||
|
Львів — Краковець |
Львів — Краковець |
будівництво |
983,5 |
7,5 |
225,2 |
225,2 |
222,3 |
174,3 |
129 |
|
|
Щербаківка — (Київ —
Харків — Довжанський) |
Щербаківка — (Київ — Харків —
Довжанський) |
будівництво |
112,8 |
|
|
2 |
22,2 |
44,3 |
44,3 |
|
|
Львів — Броди |
Львів — Броди |
будівництво |
1080 |
1 |
19 |
60 |
300 |
300 |
400 |
|
|
Вінниця — Київ |
Вінниця — Київ |
будівництво |
2000 |
|
2 |
500 |
500 |
498 |
500 |
|
|
|
|
Усього |
4176,3 |
8,5 |
246,2 |
787,2 |
1044,5 |
1016,6 |
1073,3 |
|
Кредитні кошти |
|||||||||||
М-02 |
Кіпті — Глухів — Бачівськ (на
Брянськ) |
Кіпті — Бачівськ |
капітальний ремонт |
800 |
|
350 |
350 |
100 |
|
|
|
М-03 |
Київ — Харків — Довжанський
(на Ростов-на-Дону) |
Пирятин — Лубни |
реконструкція |
300 |
|
|
|
150 |
100 |
50 |
|
|
|
Лубни — Решетилівка |
реконструкція |
1154 |
|
150 |
194 |
196 |
194 |
420 |
|
|
|
Решетилівка — Полтава |
реконструкція |
110 |
|
30 |
30 |
50 |
|
|
|
|
|
Полтава — Валки (в обхід смт
Чутове та м. Валки) |
реконструкція |
475 |
|
330 |
110 |
35 |
|
|
|
М-05 |
Київ — Одеса |
Васильків — Біла Церква |
капітальний ремонт |
335 |
|
60 |
64 |
67 |
70 |
74 |
|
|
|
Біла Церква — Жашків |
капітальний ремонт |
300 |
|
54 |
57 |
60 |
63 |
66 |
|
|
|
Жашків — Червонознам’янка |
реконструкція |
500 |
500 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Червонознам’янка — Одеса |
капітальний ремонт |
365 |
|
66 |
70 |
72 |
77 |
80 |
|
М-06 |
Київ — Чоп (на Будапешт через
Львів, Мукачеве, Ужгород ) |
Київ — Житомир |
капітальний ремонт |
600 |
|
|
|
40 |
280 |
280 |
|
|
|
Житомир — Броди |
капітальний ремонт |
1200 |
|
200 |
400 |
400 |
200 |
|
|
|
|
Броди — Стрий |
разом |
650 |
195 |
260 |
195 |
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
будівництво |
100 |
|
60 |
40 |
|
|
|
|
|
|
|
капітальний ремонт |
550 |
195 |
200 |
155 |
|
|
|
|
|
|
Стрий — Чоп |
капітальний ремонт |
246,4 |
246,4 |
|
|
|
|
|
|
М-07 |
Київ — Ковель —Ягодин (на
Люблін) |
Коростень — Ковель |
капітальний ремонт |
100 |
|
|
100 |
|
|
|
|
|
|
Ковель — Ягодин |
реконструкція |
500 |
|
|
100 |
100 |
100 |
200 |
|
М-12 |
Львів — Кіровоград — Знам’янка |
Львів — Умань |
капітальний ремонт |
1200 |
|
|
|
400 |
400 |
400 |
|
М-24 |
Херсон — Красноперекопськ —
Сімферополь |
Цюрупинськ — Армянськ |
капітальний ремонт |
300 |
|
|
|
|
150 |
150 |
|
М-26 |
Харків — Сімферополь —
Севастополь |
Харків — Новомосковськ |
капітальний ремонт |
486 |
|
300 |
50 |
50 |
86 |
0 |
|
|
|
Дніпропетровськ —Якимівка |
капітальний ремонт |
320 |
|
|
80 |
80 |
80 |
80 |
|
|
|
|
Усього |
9941,4 |
941,4 |
1800 |
1800 |
1800 |
1800 |
1800 |
|
|
|
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
будівництво |
100 |
|
60 |
40 |
|
|
|
|
|
|
|
реконструкція |
3039 |
500 |
510 |
434 |
531 |
394 |
670 |
|
|
|
|
капітальний ремонт |
6802,4 |
441,4 |
1230 |
1326 |
1269 |
1406 |
1130 |
|
|
|
|
Разом |
14117,7 |
949,9 |
2046,2 |
2587,2 |
2844,5 |
2816,6 |
2873,3 |
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
||||
будівництво |
4276,3 |
8,5 |
306,2 |
827,2 |
1044,5 |
1016,6 |
1073,3 |
||||
реконструкція |
3039 |
500 |
510 |
434 |
531 |
394 |
670 |
||||
капітальний ремонт |
6802,4 |
441,4 |
1230 |
1326 |
1269 |
1406 |
1130 |
||||
________________________
Додаток 2
до Програми
ЗАХОДИ
на виконання основних завдань, визначених Програмою
Види
робіт та заходи |
Загальні
витрати |
Одиниця
виміру |
Усього
|
У тому числі за роками |
|||||
2005 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
||||
Будівництво та
реконструкція автомобільних доріг |
разом |
протяжність,
кілометри |
2771,2 |
133,5 |
344,3 |
449,2 |
509,4 |
572,3 |
762,5 |
|
млн. гривень |
14852,5 |
1043,7 |
1657,1 |
2594,9 |
3133,5 |
2976,6 |
3446,7 |
|
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
7415,5 |
517,8 |
822,9 |
1313,7 |
1537 |
1543,9 |
1680,2 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
121,7 |
17,4 |
18 |
20 |
21 |
22,1 |
23,2 |
|
кредитів та коштів
концесіонерів |
—“— |
7315,3 |
508,5 |
816,2 |
1261,2 |
1575,5 |
1410,6 |
1743,3 |
у тому числі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
заходи щодо
охорони навколишнього природного середовища |
разом |
—“— |
742,8 |
52,2 |
82,8 |
129,8 |
156,8 |
148,8 |
172,4 |
|
у тому числі за рахунок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
370,8 |
25,9 |
41,1 |
65,7 |
76,9 |
77,2 |
84 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
6,2 |
0,9 |
0,9 |
1 |
1,1 |
1,1 |
1,2 |
|
кредитів та коштів
концесіонерів |
|
365,8 |
25,4 |
40,8 |
63,1 |
78,8 |
70,5 |
87,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Будівництво та
реконструкція |
|
протяжність,
кілометри |
413,7 |
17,4 |
77,3 |
73,6 |
79,5 |
72,6 |
93,3 |
автомобільних доріг державного значення за бюджетні та кредитні кошти |
разом |
млн. гривень |
5424,1 |
840,4 |
920 |
844 |
919,5 |
801,9 |
1098,3 |
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
2283,1 |
338,4 |
350 |
370 |
388,5 |
407,9 |
428,3 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
кредитів |
—“— |
3139 |
500 |
570 |
474 |
531 |
394 |
670 |
у тому числі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
основних
магістральних доріг |
|
протяжність,
кілометри |
268,6 |
8,4 |
53,3 |
47,6 |
52,2 |
43,9 |
63,2 |
|
разом |
млн. гривень |
4626,2 |
722,8 |
800 |
714 |
783 |
658,6 |
947,8 |
|
у тому числі за рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
1487,2 |
222,8 |
230 |
240 |
252 |
264,6 |
277,8 |
|
кредитів |
—“— |
3139 |
500 |
570 |
474 |
531 |
394 |
670 |
Будівництво
автомобільних доріг на умовах концесії |
|
протяжність, кілометри |
280 |
|
|
|
20 |
90 |
170 |
разом |
млн. гривень |
6959,7 |
13,5 |
410,3 |
1312 |
1740,8 |
1694,3 |
1788,8 |
|
|
у тому числі за рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
2783,4 |
5 |
164,1 |
524,8 |
696,3 |
677,7 |
715,5 |
|
концесіонерів |
—“— |
4176,3 |
8,5 |
246,2 |
787,2 |
1044,5 |
1016,6 |
1073,3 |
Будівництво і реконструкція автомобільних доріг місцевого
значення та здійснення комплексу заходів щодо поліпшення |
|
протяжність,
кілометри |
2077,5 |
116,1 |
267 |
375,6 |
409,9 |
409,7 |
499,2 |
автобусного сполучення сільськими населеними пунктами |
разом |
млн. гривень |
2468,7 |
189,8 |
326,8 |
438,9 |
473,2 |
480,4 |
559,6 |
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
2349 |
174,4 |
308,8 |
418,9 |
452,2 |
458,3 |
536,4 |
|
місцевих бюджетів |
млн. гривень |
119,7 |
15,4 |
18 |
20 |
21 |
22,1 |
23,2 |
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
будівництво
під’їзних автомобільних доріг з твердим покриттям до сільських населених
пунктів |
|
|
497 |
22 |
52 |
92 |
97 |
101 |
133 |
|
протяжність,
кілометри |
1474 |
58,3 |
161 |
273,6 |
302,8 |
297,2 |
381,1 |
|
|
за рахунок
державного бюджету |
млн. гривень |
1177,7 |
45,1 |
128,8 |
218,9 |
242,2 |
237,8 |
304,9 |
розвиток мережі
місцевих автомобільних доріг, покращення умов безпеки руху, ліквідація
аварійно-небезпечних ділянок |
|
протяжність,
кілометри |
603,5 |
57,8 |
106 |
102 |
107,1 |
112,5 |
118,1 |
разом |
млн. гривень |
1291 |
144,7 |
198 |
220 |
231 |
242,6 |
254,7 |
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
1171,3 |
129,3 |
180 |
200 |
210 |
220,5 |
231,5 |
|
|
місцевих бюджетів |
—“— |
119,7 |
15,4 |
18 |
20 |
21 |
22,1 |
23,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ремонт
автомобільних доріг і мостів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
разом |
млн. гривень |
28758,6 |
2646,1 |
5304,8 |
4992,1 |
5000,1 |
5421,2 |
5394,3 |
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
17588,8 |
1944,3 |
3330,7 |
2885,9 |
2911,8 |
3155 |
3361,1 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
4367,4 |
260,4 |
744,1 |
780,2 |
819,3 |
860,2 |
903,2 |
|
кредитів |
—“— |
6802,4 |
441,4 |
1230 |
1326 |
1269 |
1406 |
1130 |
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
заходи щодо охорони
навколишнього природного середовища |
разом |
—“— |
757,1 |
115,3 |
125,1 |
119,8 |
125,9 |
132,2 |
138,8 |
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
585,8 |
94,6 |
98,8 |
91 |
95,6 |
100,4 |
105,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевих бюджетів |
—“— |
89,2 |
11,9 |
12,5 |
15 |
15,8 |
16,6 |
17,4 |
|
кредитів |
—“— |
82,1 |
8,8 |
13,8 |
13,8 |
14,5 |
15,2 |
16 |
заходи з безпеки
дорожнього руху |
разом |
—“— |
2296,2 |
206 |
379 |
397 |
416,9 |
437,7 |
459,6 |
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
2296,2 |
206 |
379 |
397 |
416,9 |
437,7 |
459,6 |
розвиток об’єктів дорожнього сервісу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
за рахунок
державного бюджету |
—“— |
104,9 |
15,5 |
16 |
17 |
17,9 |
18,8 |
19,7 |
інформаційне
забезпечення учасників дорожнього руху |
за рахунок
державного бюджету |
млн. гривень |
1060,2 |
160 |
163 |
171 |
179,6 |
188,6 |
198 |
розвиток систем
контролю за станом автомобільних доріг |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
за рахунок
державного бюджету |
—“— |
13,5 |
1,7 |
2 |
2,3 |
2,4 |
2,5 |
2,6 |
розвиток
інформаційних технологій та дорожнього зв’язку |
за рахунок
державного бюджету |
—“— |
84,7 |
18 |
15 |
12 |
12,6 |
13,2 |
13,9 |
Капітальний ремонт
автомобільних доріг |
разом |
протяжність,
кілометри |
8217,2 |
649,1 |
1582,2 |
1366 |
1419,4 |
1549,4 |
1651,1 |
|
|
млн. гривень |
16434,2 |
1298,2 |
3164,3 |
2732 |
2838,8 |
3098,8 |
3302,1 |
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
13303,1 |
1219,6 |
2611,1 |
2152,2 |
2229,9 |
2459,5 |
2630,8 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
3131,1 |
78,6 |
553,2 |
579,8 |
608,9 |
639,3 |
671,3 |
у тому числі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
автомобільних
доріг державного значення |
|
протяжність,
кілометри |
7875,8 |
1475,2 |
1158,2 |
1216,2 |
1277,2 |
1341 |
1408 |
разом |
млн. гривень |
3867,4 |
667,1 |
579,1 |
608,1 |
638,6 |
670,5 |
704 |
|
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
3803,3 |
654,5 |
569,8 |
598,3 |
628,3 |
659,7 |
692,7 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
64,1 |
12,6 |
9,3 |
9,8 |
10,3 |
10,8 |
11,3 |
з них автомобільних доріг за напрямками міжнародних та
національних транспортних |
|
протяжність,
кілометри |
680,4 |
100 |
105 |
110,3 |
115,8 |
121,6 |
127,7 |
коридорів |
разом |
млн. гривень |
898,4 |
108 |
143 |
150,2 |
157,7 |
165,6 |
173,9 |
Капітальний ремонт
автомобільних доріг за рахунок кредитів та співфінансування з державного
бюджету |
|
протяжність, кілометри |
1439,5 |
119,1 |
269,7 |
285,8 |
257,7 |
281,2 |
226 |
разом |
млн. гривень |
7197,5 |
595,5 |
1348,7 |
1428,8 |
1288,5 |
1406 |
1130 |
|
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
395,1 |
154,1 |
118,7 |
102,8 |
19,5 |
|
|
|
кредитів |
—“— |
6802,4 |
441,4 |
1230 |
1326 |
1269 |
1406 |
1130 |
Поточний ремонт та
утримання автомобільних доріг |
разом |
—“— |
5126,9 |
752,4 |
791,8 |
831,3 |
872,8 |
916,4 |
962,2 |
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
3890,6 |
570,6 |
600,9 |
630,9 |
662,4 |
695,5 |
730,3 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
1236,3 |
181,8 |
190,9 |
200,4 |
210,4 |
220,9 |
231,9 |
у тому числі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
доріг державного
значення |
разом |
—“— |
2365,3 |
347,7 |
365,1 |
383,4 |
402,6 |
422,7 |
443,8 |
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
2296,4 |
337,6 |
354,5 |
372,2 |
390,8 |
410,4 |
430,9 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
68,9 |
10,1 |
10,6 |
11,2 |
11,8 |
12,3 |
12,9 |
розроблення та
реалізація проектів (схем) організації дорожнього руху, у тому числі схем
маршрутного орієнтування |
за рахунок
державного бюджету |
млн. гривень |
75 |
12,5 |
12,5 |
12,5 |
12,5 |
12,5 |
12,5 |
заміна та встановлення
нових дорожніх знаків |
разом |
—“— |
348 |
58 |
58 |
58 |
58 |
58 |
58 |
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
252 |
42 |
42 |
42 |
42 |
42 |
42 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
96 |
16 |
16 |
16 |
16 |
16 |
16 |
влаштування
дорожньої розмітки |
разом |
—“— |
547,2 |
80 |
78 |
90,2 |
94,8 |
99,6 |
104,6 |
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
481,6 |
70 |
70 |
79,2 |
83,2 |
87,4 |
91,8 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
65,6 |
10 |
8 |
11 |
11,6 |
12,2 |
12,8 |
заміна та
встановлення транспортних огороджень |
разом |
—“— |
134,7 |
21,6 |
20,1 |
21,6 |
22,6 |
23,8 |
25 |
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
117,3 |
18,8 |
18 |
18,7 |
19,6 |
20,6 |
21,6 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
17,4 |
2,8 |
2,1 |
2,9 |
3 |
3,2 |
3,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
облаштування під’їзних доріг до залізничних переїздів
необхідними |
разом |
млн. гривень |
25,2 |
3,8 |
2,6 |
4,4 |
4,6 |
4,8 |
5 |
технічними засобами організації дорожнього руху |
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
23 |
3,5 |
2,3 |
4 |
4,2 |
4,4 |
4,6 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
2,2 |
0,3 |
0,3 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
здійснення інших
заходів з організації безпеки дорожнього руху |
разом |
—“— |
192,3 |
27 |
26,9 |
32,1 |
33,7 |
35,4 |
37,2 |
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
172,7 |
24,1 |
24,2 |
28,9 |
30,3 |
31,8 |
33,4 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
19,6 |
2,9 |
2,7 |
3,2 |
3,4 |
3,6 |
3,8 |
Розвиток виробничих
потужностей дорожнього господарства |
за рахунок
державного бюджету |
—“— |
570 |
90 |
92 |
94 |
96 |
98 |
100 |
Проведення
науково-дослідної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
за рахунок
державного бюджету |
—“— |
81,5 |
9,2 |
11 |
12,7 |
14,5 |
16,2 |
17,9 |
Утримання медичних
закладів дорожньої галузі для реабілітації учасників ліквідації наслідків
аварії на Чорнобильській АЕС |
за рахунок
державного бюджету |
—“— |
38,3 |
4,5 |
5,9 |
6,5 |
6,8 |
7,1 |
7,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготовка кадрів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
підготовка,
перепідготовка та підвищення кваліфікації працівників для підприємств та
організацій дорожнього господарства |
|
осіб |
6600 |
1100 |
1100 |
1100 |
1100 |
1100 |
1100 |
перепідготовка та
підвищення кваліфікації керівного та інженерно-технічного складу дорожніх
підприємств та організацій на базі спеціалізованих вищих навчальних закладів
та на факультетах інших закладів |
|
—“— |
5075 |
795 |
835 |
840 |
935 |
835 |
835 |
Підготовка і
підвищення кваліфікації державних службовців центрального апарату Укравтодору |
|
—“— |
144 |
24 |
24 |
24 |
24 |
24 |
24 |
Зміцнення матеріально-технічної
бази Навчального центру підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації
кадрів (м. Біла Церква) для освоєння нової техніки і технологій |
за рахунок
державного бюджету |
млн. гривень |
2,6 |
0,3 |
0,4 |
0,4 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього видатків на
утримання, ремонт, реконструкцію і будівництво автомобільних доріг загального
користування |
|
—“— |
44303,5 |
3793,8 |
7071,2 |
7700,6 |
8251,4 |
8519,6 |
8966,9 |
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з державного
бюджету |
|
млн. гривень |
25696,7 |
2566,1 |
4262,9 |
4313,2 |
4566,6 |
4820,7 |
5167,2 |
з місцевих
бюджетів |
|
—“— |
4489,1 |
277,8 |
762,1 |
800,2 |
840,3 |
882,3 |
926,4 |
за рахунок
кредитів та коштів концесіонерів |
|
—“— |
14117,7 |
949,9 |
2046,2 |
2587,2 |
2844,5 |
2816,6 |
2873,3 |
Виконання боргових
зобов’язань з повернення кредитів |
за рахунок
державного бюджету |
—“— |
6264 |
354 |
673,7 |
941,8 |
998,9 |
1674,5 |
1621,1 |
Ремонт і
будівництво автомобільних доріг комунальної власності |
разом |
—“— |
409,9 |
407,3 |
0,4 |
0,5 |
0,5 |
0,6 |
0,6 |
|
у тому числі за
рахунок: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
—“— |
331,2 |
328,6 |
0,4 |
0,5 |
0,5 |
0,6 |
0,6 |
|
місцевих бюджетів |
—“— |
78,7 |
78,7 |
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розвиток мережі та
утримання автомобільних доріг комунальної власності |
за рахунок
державного бюджету |
—“— |
324,9 |
324,9 |
|
|
|
|
|
з них будівництво автотранспортної магістралі
через р. Дніпро у м. Запоріжжі |
за рахунок
державного бюджету |
—“— |
80 |
80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
—“— |
50977,4 |
4555,1 |
7745,3 |
8642,9 |
9250,8 |
10194,7 |
10588,6 |
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з державного
бюджету |
|
—“— |
32291,9 |
3248,7 |
4937 |
5255,5 |
5566 |
6495,8 |
6788,9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з місцевих
бюджетів |
|
млн. гривень |
4567,8 |
356,5 |
762,1 |
800,2 |
840,3 |
882,3 |
926,4 |
за рахунок
кредитів та коштів концесіонерів |
|
—“— |
14117,7 |
949,9 |
2046,2 |
2587,2 |
2844,5 |
2816,6 |
2873,3 |
____________________
Додаток 3
до Програми
ОРІЄНТОВНІ ОБСЯГИ
та джерела фінансування дорожнього
господарства на 2005 — 2010 роки
(млн. гривень)
Джерело
надходження коштів |
Обсяги
надходження коштів |
||||||||
разом
|
у тому числі за роками |
||||||||
2005 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
||||
Спеціальний фонд державного
бюджету |
30382,9 |
3248,7 |
4909 |
5155,4 |
5414,1 |
5685,4 |
5970,3 |
||
у тому
числі: |
|
|
|
|
|
|
|
||
акцизний збір з вироблених
нафтопродуктів і транспортних засобів |
19539,3 |
2103,6 |
3155,4 |
3313,2 |
3478,9 |
3652,8 |
3835,4 |
||
акцизний збір з імпортованих
нафтопродуктів і транспортних засобів |
5250,9 |
565,3 |
848 |
890,4 |
934,9 |
981,6 |
1030,7 |
||
мито на нафтопродукти,
транспортні засоби та шини до них |
5385,5 |
579,8 |
869,7 |
913,2 |
958,9 |
1006,8 |
1057,1 |
||
плата за проїзд автомобільними
дорогами, що входить до складу єдиного збору, який справляється у пунктах
пропуску через державний кордон |
174,2 |
|
31,5 |
33,1 |
34,8 |
36,5 |
38,3 |
||
плата за проїзд автомобільними
дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові
або габаритні параметри яких перевищують нормативні, що справляється поза
пунктами пропуску через державний кордон |
33 |
|
4,4 |
5,5 |
6,6 |
7,7 |
8,8 |
||
Загальний фонд державного
бюджету |
1909 |
|
28 |
100,1 |
151,9 |
810,4 |
818,6 |
||
Разом |
32291,9 |
3248,7 |
4937 |
5255,5 |
5566 |
6495,8 |
6788,9 |
||
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
|
|
||
Податок з власників
транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів |
4486,2 |
344,5 |
749,5 |
787,0 |
826,4 |
867,7 |
911,1 |
||
Кошти від сплати за придбання
торгових патентів пунктами продажу нафтопродуктів (автозаправними станціями,
заправними пунктами) |
81,6 |
12 |
12,6 |
13,2 |
13,9 |
14,6 |
15,3 |
||
Разом |
4567,8 |
356,5 |
762,1 |
800,2 |
840,3 |
882,3 |
926,4 |
||
Кредити та кошти концесіонерів |
|
|
|
|
|
|
|
||
Кредит ЄБРР за проектом
“Відновлення автомагістралі |
246,4 |
246,4 |
|
|
|
|
|
||
Кредит ЄБРР за проектом
“Ремонт автомобільної дороги Київ—Чоп” (100 млн.
євро) |
650 |
195 |
260 |
195 |
|
|
|
||
Кредит відповідно до статті
100 Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” (100 млн. доларів США) |
500 |
500 |
|
|
|
|
|
||
Кредитні кошти за іншими
проектами |
8545 |
|
1540 |
1605 |
1800 |
1800 |
1800 |
||
Кошти концесіонерів за
проектами будівництва автомобільних доріг: |
|
|
|
|
|
|
|
||
Львів — Краковець |
983,5 |
7,5 |
225,2 |
225,2 |
222,3 |
174,3 |
129,0 |
||
Львів — Броди |
1080 |
1 |
19 |
60 |
30 |
300 |
400 |
||
Щербаківка — (Київ —
Харків — Довжанський) |
112,8 |
|
|
2 |
22,2 |
44,3 |
44,3 |
||
Вінниця — Київ |
2000 |
|
2 |
500 |
500 |
498 |
500 |
||
Разом |
14117,7 |
949,9 |
2046,2 |
2587,2 |
2844,5 |
2816,6 |
2873,3 |
||
Усього |
50977,4 |
4555,1 |
7745,3 |
8642,9 |
9250,8 |
10194,7 |
10588,6 |
||
__________________
Додаток 4
до Програми
ВИДАТКИ
на виконання зобов’язань з повернення
іноземних кредитів протягом 2005 — 2010 років
(млн. гривень)
Назва
та загальна |
Сума,
що погашається |
||||||
разом
|
у тому числі за роками |
||||||
2005 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
||
Перший кредит ЄБРР за проектом
“Відновлення автомагістралі |
464,8 |
91,5 |
81,6 |
78,1 |
74,7 |
71,2 |
67,7 |
Другий кредит ЄБРР за проектом
“Ремонт автомобільної дороги |
262,6 |
2,5 |
11,7 |
19,7 |
78,7 |
76 |
74 |
Кредит Дойчебанку за проектом
реконструкції автомобільної дороги |
3298,7 |
260 |
513,1 |
707,7 |
657,3 |
605,8 |
554,8 |
Кредит відповідно до
статті 100 Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” |
328,9 |
|
39,3 |
36,2 |
36,3 |
111,1 |
106 |
Кредити на розвиток основних
магістральних доріг |
1909 |
|
28 |
100,1 |
151,9 |
810,4 |
818,6 |
Усього |
6264 |
354 |
673,7 |
941,8 |
998,9 |
1674,5 |
1621,1 |
_________________________
Файли що додаються:
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА розвитку автомобільних доріг загального користування на 2005 - 2010 роки