• In English

  • ЗАТВЕРДЖЕНО

    постановою Кабінету Міністрів України

    від 30 червня 2005 р. № 529

     

     

    ПОРЯДОК

    використання коштів державного бюджету, які виділяються для

    державного моніторингу поверхневих вод, ведення державного

    водного кадастру, паспортизації та управління водними ресурсами

                                  

    1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів державного  бюджету, які виділяються Держводгоспу за бюджетною програмою “Ведення державного моніторингу поверхневих вод, водного кадастру, паспортизація, управління водними ресурсами” (далі бюджетна програма).

    2. Держводгосп формує і затверджує в межах коштів, що передбачаються щороку в державному бюджеті на виконання бюджетної програми, план заходів з державного моніторингу поверхневих вод, ведення державного водного кадастру, паспортизації та управління водними ресурсами (далі ­— план заходів) і розробляє проект кошторису відповідно до переліку робіт згідно з додатком з урахуванням таких пріоритетних напрямів:

    виконання міжурядових угод про співробітництво у галузі водного господарства, пов’язаних з моніторингом та управлінням водними ресурсами в межах державного кордону;

    забезпечення контролю якості поверхневих вод у місцях питних водозаборів,  при техногенних аварійних забрудненнях та під час затоплення паводковими і повеневими водами, а також підтоплення ґрунтовими водами;

    ведення обліку використання вод.

    3. Держводгосп спрямовує на підставі плану заходів згідно із Законом України “Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” кошти державного бюджету на закупівлю товарів, робіт і послуг:

    з розроблення нормативно-правових актів і нормативно-технічної документації з використання, охорони та відтворення водних ресурсів   шляхом застосування процедури відкритих торгів;

    з державного моніторингу поверхневих вод, ведення державного водного кадастру за розділом “Водокористування”, паспортизації річок та управління водними  ресурсами (крім розроблення нормативно-правових актів і нормативно-технічної документації з використання, охорони та відтворення водних ресурсів) шляхом застосування процедури закупівлі в одного постачальника (учасника).

    4. За результатами застосування процедури відкритих торгів, а також процедури закупівлі в одного постачальника (учасника) Держводгосп укладає з постачальником (учасником) в межах затвердженого розподілу видатків відповідний договір, в якому визначає номенклатуру, обсяг закупівель і розмір плати за товари, роботи і послуги.

    5. Розподіл видатків в межах загального обсягу закупівель здійснює Держводгосп.

    6. Складення та подання фінансової звітності про використання коштів, передбачених у державному бюджеті на виконання бюджетної програми, а також контроль за ефективним і цільовим використанням цих коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.

     

     

    ____________________

     

     



    Додаток

    до Порядку використання коштів державного бюджету, які виділяються для державного моніторингу поверхневих вод, ведення державного водного кадастру, паспортизації та управління водними ресурсами

     

     

     

    ПЕРЕЛІК

    робіт з державного моніторингу поверхневих вод,

    ведення водного кадастру, паспортизації та

    управління водними ресурсами

     

    1. Проведення державного моніторингу поверхневих вод:

    систематичні спостереження за станом  річок, водосховищ, каналів і водойм у місцях їх комплексного використання, систем міжгалузевого та сільськогосподарського водопостачання, поверхневих вод в межах державного кордону (контроль за вмістом забруднювальних речовин), водойм у зонах впливу атомних електростанцій за вмістом радіонуклідів, глибиною залягання та мінералізацією ґрунтових вод, ступенем засоленості (кислотності) та солонцюватості ґрунтів, переформуванням берегів  водосховищ, підтопленням територій та сільських населених пунктів;

    оснащення служб здійснення контролю за якістю та кількістю поверхневих вод, приладами і обладнанням, автотранспортом, системами збору, обробки та передачі інформації;

    підготовка лабораторій до  акредитації (атестації) на право проведення вимірювань у сфері здійснення державного метрологічного нагляду;

    ведення державного обліку використання вод за формою  статистичної звітності 2-ТП (водгосп) з метою  встановлення відомостей про забір та використання вод, скидання водокористувачами зворотних вод і забруднювальних речовин у водні об’єкти.

    2. Ведення державного водного кадастру (систематизація даних державного обліку вод та визначення наявних для використання водних ресурсів).

    3. Паспортизація річок (зведення основних даних про водний режим, фізико-географічні особливості, використання природних ресурсів і опрацювання рекомендацій щодо підвищення стійкості екологічної системи в басейнах річок).

    4. Управління водними ресурсами:

    розроблення нормативно-правових актів та нормативно-технічної документації з використання, охорони та відтворення водних ресурсів;

    проведення міжнародних зустрічей,  засідань Водного Форуму, нарад,  семінарів у межах виконання міжурядових угод в галузі водного господарства, пов’язаних з державним моніторингом та управлінням водними ресурсами в межах державного кордону;

    здійснення контролю за раціональним використанням, охороною та відтворенням водних ресурсів;

    створення та запровадження інформаційної системи моніторингу і прогнозування стану навколишнього природного середовища у системі Держводгоспу.

     

     

    __________________