ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

         від 15 квітня 2005 р. № 296

 

 

ЗМІНИ,

що вносяться до технічного опису марок акцизного збору

для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів

вітчизняного та імпортного виробництва

 

1. Абзац четвертий пункту 4 викласти в такій редакції:

„марки акцизного збору для маркування лікеро-горілчаних виробів та виноробної продукції імпортного виробництва (далі марки АІ) фіолетову”.

2. Доповнити технічний опис пунктом 4' такого змісту:

4'. Відповідно до вмісту спирту етилового маркування лікеро-горілчаних виробів вітчизняного та імпортного виробництва здійснюється марками відповідно ЛГП та АІ з такими позначеннями: „вміст спирту етилового до 25% об’ємних одиниць” та „вміст спирту етилового 25% і більше об’ємних одиниць”.

Маркування виноробної продукції вітчизняного та імпортного виробництва здійснюється марками відповідно ВП та АІ з такими позначеннями: „вино сухе”, „вино марочне”, „вино напівсухе та напівсолодке”, „вино з доданням спирту (міцне)”, „вино ігристе”, „вино газоване”, „вино плодово-ягідне”, „вермут”, „коньяк”, „бренді”.

3. В абзаці третьому пункту 5 цифри і букву „0,25 л” замінити цифрами і буквами „0,25 л”, „0,275 л”, „0,35 л”.

4. Пункт 8 викласти у такій редакції:

„8. Фарбою чорного кольору із захисними властивостями на всіх марках надруковано такі  реквізити:

назва „Акцизна марка” (двічі);

слова „АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ”;

абревіатура, що позначає вид марки „ЛГП”, з такими позначеннями: „вміст спирту етилового до 25% об’ємних одиниць” та „вміст спирту етилового 25% і більше об’ємних одиниць”;

абревіатура, що позначає вид марки „ВП”, з такими позначеннями виду продукції: „вино сухе”, „вино марочне”, „вино напівсухе та напівсолодке”, „вино з доданням спирту (міцне)”, „вино ігристе”, „вино газоване”, „вино плодово-ягідне”, „вермут”, „коньяк”, „бренді”;

абревіатура, що позначає вид марки „АІ”, для маркування лікеро-горілчаних виробів з такими позначеннями: „вміст спирту етилового до 25% об’ємних одиниць” та  „вміст спирту етилового 25% і більше об’ємних одиниць”, для маркування виноробної продукції з позначенням „1,2-8,5%” та  такими позначеннями виду продукції: „вино сухе”, „вино марочне”,  „вино

напівсухе та напівсолодке”, „вино з доданням спирту (міцне)”, „вино ігристе”, „вино газоване”, „вино плодово-ягідне”, „вермут”, „коньяк”, „бренді”;

місткість тари („0,05 л” тощо);

індекс регіону України, який відповідає місцезнаходженню виробника продукції, позначений двома цифрами;

серія із чотирьох літер;

рік (дві цифри) та квартал (одна цифра) виготовлення марки”.

5. В абзаці першому пункту 15 слова „виробництва СП „Голографія” виключити.

 

 

 

_______________________