• In English

  •                 ЗАТВЕРДЖЕНО

    постановою Кабінету Міністрів України

             від 15 квітня 2005 р. № 296

     

     

    ЗМІНИ,

    що вносяться до технічного опису марок акцизного збору

    для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів

    вітчизняного та імпортного виробництва

     

    1. Абзац четвертий пункту 4 викласти в такій редакції:

    „марки акцизного збору для маркування лікеро-горілчаних виробів та виноробної продукції імпортного виробництва (далі марки АІ) фіолетову”.

    2. Доповнити технічний опис пунктом 4' такого змісту:

    4'. Відповідно до вмісту спирту етилового маркування лікеро-горілчаних виробів вітчизняного та імпортного виробництва здійснюється марками відповідно ЛГП та АІ з такими позначеннями: „вміст спирту етилового до 25% об’ємних одиниць” та „вміст спирту етилового 25% і більше об’ємних одиниць”.

    Маркування виноробної продукції вітчизняного та імпортного виробництва здійснюється марками відповідно ВП та АІ з такими позначеннями: „вино сухе”, „вино марочне”, „вино напівсухе та напівсолодке”, „вино з доданням спирту (міцне)”, „вино ігристе”, „вино газоване”, „вино плодово-ягідне”, „вермут”, „коньяк”, „бренді”.

    3. В абзаці третьому пункту 5 цифри і букву „0,25 л” замінити цифрами і буквами „0,25 л”, „0,275 л”, „0,35 л”.

    4. Пункт 8 викласти у такій редакції:

    „8. Фарбою чорного кольору із захисними властивостями на всіх марках надруковано такі  реквізити:

    назва „Акцизна марка” (двічі);

    слова „АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ”;

    абревіатура, що позначає вид марки „ЛГП”, з такими позначеннями: „вміст спирту етилового до 25% об’ємних одиниць” та „вміст спирту етилового 25% і більше об’ємних одиниць”;

    абревіатура, що позначає вид марки „ВП”, з такими позначеннями виду продукції: „вино сухе”, „вино марочне”, „вино напівсухе та напівсолодке”, „вино з доданням спирту (міцне)”, „вино ігристе”, „вино газоване”, „вино плодово-ягідне”, „вермут”, „коньяк”, „бренді”;

    абревіатура, що позначає вид марки „АІ”, для маркування лікеро-горілчаних виробів з такими позначеннями: „вміст спирту етилового до 25% об’ємних одиниць” та  „вміст спирту етилового 25% і більше об’ємних одиниць”, для маркування виноробної продукції з позначенням „1,2-8,5%” та  такими позначеннями виду продукції: „вино сухе”, „вино марочне”,  „вино

    напівсухе та напівсолодке”, „вино з доданням спирту (міцне)”, „вино ігристе”, „вино газоване”, „вино плодово-ягідне”, „вермут”, „коньяк”, „бренді”;

    місткість тари („0,05 л” тощо);

    індекс регіону України, який відповідає місцезнаходженню виробника продукції, позначений двома цифрами;

    серія із чотирьох літер;

    рік (дві цифри) та квартал (одна цифра) виготовлення марки”.

    5. В абзаці першому пункту 15 слова „виробництва СП „Голографія” виключити.

     

     

     

    _______________________