ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою
Кабінету Міністрів України
від 15 квітня 2005 р. № 296
ЗМІНИ,
що вносяться до технічного опису марок акцизного збору
для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів
вітчизняного та імпортного виробництва
1. Абзац четвертий пункту 4 викласти
в такій редакції:
„марки акцизного збору для маркування лікеро-горілчаних
виробів та виноробної продукції імпортного виробництва (далі – марки АІ) – фіолетову”.
2. Доповнити технічний опис пунктом 4' такого змісту:
„4'. Відповідно до вмісту спирту етилового маркування
лікеро-горілчаних виробів вітчизняного та імпортного виробництва здійснюється
марками відповідно ЛГП та АІ з такими позначеннями: „вміст спирту етилового до
25% об’ємних одиниць” та „вміст спирту етилового 25% і більше об’ємних
одиниць”.
Маркування виноробної продукції вітчизняного та
імпортного виробництва здійснюється марками відповідно ВП та АІ з такими
позначеннями: „вино сухе”, „вино марочне”, „вино напівсухе та напівсолодке”,
„вино з доданням спирту (міцне)”, „вино ігристе”, „вино газоване”, „вино
плодово-ягідне”, „вермут”, „коньяк”, „бренді”.
3. В абзаці третьому пункту 5 цифри і букву „0,25 л”
замінити цифрами і буквами „0,25 л”, „0,275 л”, „0,35 л”.
4. Пункт 8 викласти у такій редакції:
„8. Фарбою чорного кольору із захисними властивостями на
всіх марках надруковано такі реквізити:
назва „Акцизна марка” (двічі);
слова „АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ”;
абревіатура, що позначає вид марки „ЛГП”, з такими
позначеннями: „вміст спирту етилового до 25% об’ємних одиниць” та „вміст спирту
етилового 25% і більше об’ємних одиниць”;
абревіатура, що позначає вид марки „ВП”, з такими
позначеннями виду продукції: „вино сухе”, „вино марочне”, „вино напівсухе та
напівсолодке”, „вино з доданням спирту (міцне)”, „вино ігристе”, „вино
газоване”, „вино плодово-ягідне”, „вермут”, „коньяк”, „бренді”;
абревіатура, що позначає вид марки „АІ”, для маркування
лікеро-горілчаних виробів з такими позначеннями: „вміст спирту етилового до 25%
об’ємних одиниць” та „вміст спирту
етилового 25% і більше об’ємних одиниць”, для маркування виноробної продукції – з позначенням „1,2-8,5%” та такими позначеннями виду продукції: „вино сухе”, „вино
марочне”, „вино
напівсухе
та напівсолодке”, „вино з доданням спирту (міцне)”, „вино ігристе”, „вино
газоване”, „вино плодово-ягідне”, „вермут”, „коньяк”, „бренді”;
місткість тари („0,05 л” тощо);
індекс регіону України, який відповідає місцезнаходженню
виробника продукції, позначений двома цифрами;
серія із чотирьох літер;
рік (дві цифри) та квартал (одна цифра) виготовлення
марки”.
5. В абзаці першому пункту 15 слова „виробництва СП
„Голографія” виключити.
_______________________
Файли що додаються:
ЗМІНИ, що вносяться до технічного опису марок акцизного збору для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва