ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 листопада 2004 р. № 1604
ПРОГРАМА
комплексного соціально-економічного розвитку
м. Одеси на 2005 — 2015 роки
Загальні
положення
Одеса — сучасний промисловий,
науковий, торговельний, транспортний, туристичний і культурний центр півдня
України та всього європейсько-азіатського Причорномор’я, а також великий центр
рекреаційного господарства з населенням понад 1 млн. чоловік. Приморське і
прикордонне економіко-географічне положення створює місту і всьому регіону
широкі можливості для розвитку міжнародного співробітництва і зовнішньоекономічної
діяльності.
Щороку до м. Одеси приїжджає на
відпочинок понад 1 млн. чоловік (переважно неорганізованих відпочиваючих). У 48
пансіонатах і здравницях у 2003 році поліпшили своє здоров’я 84 тис. чоловік, з
них третина — іноземці.
Небезпечні геологічні процеси,
зокрема зсуви і обвали на схилах морського узбережжя, провали над підземними
виробками (катакомбами), підтоплення більш як 2/3 міської території, призвели
до того, що близько 750 будівель у місті перебуває в аварійному стані.
Загальна протяжність виробок (катакомб)
завглибшки 25 — 30 метрів становить майже 100 кілометрів, з яких 15
відсотків потребує першочергового укріплення.
У небезпечній зоні знаходиться
понад 1500 будівель, що перебувають на державному обліку як пам’ятки культурної
спадщини, частину яких передбачається включити до Списку всесвітньої спадщини
ЮНЕСКО.
Міське житлово-комунальне
господарство залишається технічно відсталим, багато проблем у якому останнім
часом особливо загострилося.
На виправлення ситуації
спрямовується Програма реформування і розвитку житлово-комунального
господарства, мета якої — підвищення ефективності та надійності функціонування
систем життєзабезпечення населення, поліпшення якості житлово-комунальних
послуг, забезпечення їх доступності для громадян з низьким рівнем доходів.
Житловий фонд м. Одеси
складається з 21 396 будинків загальною площею 18,2 млн. кв. метрів, 54
відсотків з яких збудовано наприкінці
XIX — на
початку XX століття, а ще 30 відсотків припадає на період
60 — 70-х років.
У вкрай незадовільному стані
перебуває ліфтове господарство. Потребують заміни і модернізації 30 відсотків
ліфтів, які відпрацювали установлені експлуатаційні строки.
Невирішеними залишаються питання,
пов’язані з фінансуванням утримання, оновлення, розвитку та модернізації діючих
потужностей, насамперед водопостачання і водовідведення, санітарного очищення
та переробки сміття.
Теплові мережі перебувають в
аварійному стані. Так, строк експлуатації міських котелень перевищив 35 років,
унаслідок чого коефіцієнт їх корисної дії становить менше ніж 45 відсотків.
Зношення на 70 — 75 відсотків теплової мережі центральної частини міста,
протяжність якої перевищує 11
кілометрів, призводить до значних втрат тепла і негативно позначається на
фінансово-господарських результатах діяльності теплопостачальних підприємств.
Реконструкція
паливно-енергетичного комплексу є важливою передумовою сталого
соціально-економічного розвитку міста.
Загальна протяжність вулиць
становить 826 кілометрів, у тому числі магістральних — 263,6 кілометра. У
зв’язку із збільшенням потоку транспортних засобів, особливо вантажних (тільки
за останні 3 — 4 роки вантажні перевезення зросли у 10 разів), та нестачею
коштів на капітальний ремонт різко погіршився стан доріг. Реконструкції і
ремонту потребують 60 відсотків шляхів сполучення.
Потреби населення у перевезеннях
задовольняє мережа маршрутів загальною протяжністю 3457,4 кілометра. Для її
обслуговування задіяно понад 20 тис. транспортних засобів, у тому числі понад
300 — міського електротранспорту. Проте питання щодо оновлення засобів міського
електротранспорту, фізичний знос яких становить 85 відсотків, не вирішуються.
Раціональне використання
земельних ресурсів практично неможливо забезпечити без здійснення грошової
оцінки землі.
Заклади освіти, охорони
здоров’я, культури, що перебувають у комунальній власності міста, потребують
капітального ремонту і реконструкції.
Потребують відновлення також
об’єкти ландшафтно-рекреаційного комплексу.
Першочергового значення набули
соціальні проблеми, зокрема забезпечення зайнятості населення, відновлення
культурної спадщини, активізація туристичної діяльності, раціонального
використання та збереження природних ресурсів, поліпшення екологічної ситуації.
Мета і
завдання Програми
Метою Програми є створення умов
для забезпечення сталого розвитку міста, підвищення ефективності використання
його внутрішнього природно-ресурсного потенціалу, якості життя населення,
розв’язання соціально-економічних проблем.
Основні завдання Програми:
розвиток
соціальної інфраструктури, житлово-комунального і дорожнього господарства,
транспортного комплексу, а також житлового будівництва в місті;
запобігання
проявам небезпечних екзогенних геологічних процесів у межах міста та ліквідація
їх наслідків;
збереження
і реставрація об’єктів культурної спадщини;
створення
сприятливих умов для розвитку матеріально-технічної бази санаторно-курортного,
туристичного та готельного комплексів;
підвищення
рівня зайнятості населення і забезпечення розвитку ринку праці;
залучення
недержавних вітчизняних та іноземних інвестицій.
Пріоритетні
напрями
соціально-економічного розвитку
Пріоритетними
напрямами соціально-економічного розвитку м. Одеси є:
реконструкція
і завершення будівництва об’єктів і мереж електро- та водопостачання і
водовідведення, берегоукріплення;
реконструкція
та будівництво об’єктів теплопостачання, теплових мереж;
модернізація
міського електротранспорту;
реконструкція
існуючих і будівництво нових автомобільних доріг, внутрішньоквартальних
проїздів;
збільшення
обсягів будівництва житла, в тому числі доступного для більшості громадян
міста;
будівництво,
ремонт і реставрація об’єктів соціально-культурної інфраструктури;
проведення
робіт, пов’язаних із створенням умов для розвитку внутрішнього та міжнародного
туризму, у тому числі автомобільного, екологічного (зеленого) тощо;
ремонт і
реставрація пам’яток культурної спадщини, об’єктів ландшафтно-рекреаційного
комплексу;
будівництво
споруд, призначених для захисту від надзвичайних ситуацій природного і
техногенного характеру.
Етапи
виконання Програми
Програма
виконується поетапно.
На
першому етапі — 2005 — 2010 роки — забезпечується розвиток соціальної
інфраструктури, житлово-комунального і дорожнього господарства, транспортного
комплексу, житлового будівництва, матеріально-технічної бази та інфраструктури
рекреаційної галузі, розширення будівництва нових об’єктів, поліпшення
соціально-економічного стану міста.
На другому етапі — 2011 — 2015
роки — продовжується проведення берегоукріплювальних та протизсувних робіт,
забезпечується подальший розвиток транспортної інфраструктури міста, збільшення
кількості курортно-туристичних закладів, готелів, завершення реалізації
визначених Програмою заходів.
Ресурсне
забезпечення
Заходи, визначені у додатку до
Програми, передбачається здійснювати за рахунок коштів державного, обласного та
міського бюджетів, інвестицій та інших джерел, не заборонених законодавством.
Контроль
за виконанням Програми
Контроль за виконанням Програми
покладається на Одеську облдержадміністрацію, Мінекономіки та інші
заінтересовані центральні органи виконавчої влади.
Результати
виконання Програми
Виконання Програми дасть змогу
забезпечити:
розв’язання найбільш гострих соціально-економічних проблем міста,
поліпшення його інвестиційної привабливості, відновлення соціальної
інфраструктури;
залучення додаткових інвестицій
в обсязі не менш як 1,5 млрд. доларів США;
створення щороку не менш як 25
тис. додаткових робочих місць;
досягнення повної продуктивної
зайнятості населення;
формування у місті сучасного
високоефективного конкурентоспроможного санаторно-курортного, туристичного та
готельного комплексів загальнодержавного і міжнародного значення шляхом
зміцнення його матеріально-технічної бази, створення умов для якісного відпочинку
туристів та лікування майже 200 тис. осіб;
збільшення в 1,6 раза надходжень
до державного, обласного та міського бюджетів;
поліпшення
соціально-економічного стану міста, зростання добробуту громадян, якості їх
життя.
____________________
Додаток
до Програми
ЗАХОДИ
щодо забезпечення комплексного соціально-економічного
розвитку м. Одеси на 2005 — 2015 роки
Найменування заходу |
Відповідальні за виконання |
Строк виконання, роки |
Орієнтовний обсяг фінансування,
тис. гривень |
У тому числі за рахунок |
|||
державного бюджету |
облас-ного бюджету |
бюджету м. Одеси |
інших джерел |
||||
Землевпорядні та містобудівні роботи
|
|||||||
1. Розроблення генерального плану міста |
виконавчий
комітет міської ради |
2005 — 2006 |
4 000 |
|
|
4 000 |
|
|
|
2005 |
2 000 |
|
|
2 000 |
|
|
|
2006 |
2 000 |
|
|
2 000 |
|
2. Проведення землевпорядних робіт, інвентаризація
земель і виконання робіт з розмежування земель державної та комунальної
власності |
виконавчий
комітет міської ради, Держкомзем |
2005 — 2007 |
1 250 |
50 |
|
1 200 |
|
|
|
2005 |
400 |
|
|
400 |
|
|
|
2006 |
450 |
50 |
|
400 |
|
|
|
2007 |
400 |
|
|
400 |
|
Разом
|
|
|
5 250 |
50 |
|
5 200 |
|
Берегоукріплювальні і протизсувні роботи
|
|||||||
3. Проведення капітального ремонту і реконструкції
берегозахисних протизсувних споруд від мису Ланжерон до мису Великий Фонтан
першої та другої черги протяжністю 11,5 кілометра |
Одеська облдержадміністрація, Мінприроди, виконавчий
комітет міської ради |
2006 — 2015 |
15 500 |
10 000 |
|
5 500 |
|
|
|
2006 |
1 300 |
1 000 |
|
300 |
|
|
|
2007 |
1 500 |
1 000 |
|
500 |
|
|
|
2008 |
1 500 |
1 000 |
|
500 |
|
|
|
2009 |
1 500 |
1 000 |
|
500 |
|
|
|
2010 |
1 600 |
1 000 |
|
600 |
|
|
|
2011 |
1 600 |
1 000 |
|
600 |
|
|
|
2012 |
1 600 |
1 000 |
|
600 |
|
|
|
2013 |
1 600 |
1 000 |
|
600 |
|
|
|
2014 |
1 600 |
1 000 |
|
600 |
|
|
|
2015 |
1 700 |
1 000 |
|
700 |
|
4. Проектування та будівництво третьої черги
берегозахисних протизсувних споруд від мису Великий Фонтан до смт
Чорноморське протяжністю 5,5 кілометра |
—“— |
2006 — 2010 |
28 500 |
20 000 |
|
8 500 |
|
|
|
2006 |
4 000 |
4 000 |
|
|
|
|
|
2007 |
5 000 |
4 000 |
|
1 000 |
|
|
|
2008 |
6 000 |
4 000 |
|
2 000 |
|
|
|
2009 |
6 500 |
4 000 |
|
2 500 |
|
|
|
2010 |
7 000 |
4 000 |
|
3 000 |
|
5. Проектування та будівництво дренажних систем
водозниження підтоплених територій в мікрорайоні Курсаки, поблизу Шкодової
гори |
виконавчий
комітет міської ради, Держжитлокомунгосп, Держводгосп |
2006 — 2009 |
4 600 |
4 000 |
|
600 |
|
|
|
2006 |
1 000 |
1 000 |
|
|
|
|
|
2007 |
1 200 |
1 000 |
|
200 |
|
|
|
2008 |
1 200 |
1 000 |
|
200 |
|
|
|
2009 |
1 200 |
1 000 |
|
200 |
|
6. Ліквідація підземних виробок (катакомб) протяжністю
15 кілометрів та укріплення фундаментів під житловими багатоквартирними
будинками в історичній частині міста |
виконавчий комітет міської ради, Держбуд,
Держжитлокомунгосп |
2006 — 2015 2006 2007 2008 |
19 200 1 790 1 790 1 790 |
10 000 950 950 950 |
|
9 200 840 840 840 |
|
|
|
2009 |
1 790 |
950 |
|
840 |
|
|
|
2010 |
1 790 |
950 |
|
840 |
|
|
|
2011 |
1 950 |
950 |
|
1 000 |
|
|
|
2012 |
1 950 |
950 |
|
1 000 |
|
|
|
2013 |
1 950 |
950 |
|
1 000 |
|
|
|
2014 |
2 000 |
1 000 |
|
1 000 |
|
|
|
2015 |
2 400 |
1 400 |
|
1 000 |
|
Разом |
|
67 800 |
44 000 |
|
23 800 |
|
|
Запобігання
виникненню техногенних катастроф |
|||||||
7.
Рекультивація полігону твердих побутових відходів “Дальницькі кар`єри” та
будівництво сміттєпереробного заводу |
виконавчий комітет міської ради, Мінприроди |
2006 |
62 800 |
3 000 |
|
1 000 |
58 800 |
8. Проведення робіт із запобігання руйнуванню дамби
Хаджибейського лиману |
виконавчий
комітет міської ради |
2005 — 2006 |
64 700 |
55 000 |
5 000 |
4 700 |
|
|
|
2005 |
35 000 |
35 000 |
|
|
|
|
|
2006 |
29 700 |
20 000 |
5 000 |
4 700 |
|
Разом
|
|
|
127 500 |
58 000 |
5 000 |
5 700 |
58 800 |
Теплозабезпечення |
|||||||
9. Розроблення проектно-кошторисної документації та
будівництво теплоелектроцентралі по вул. Церковній, 29 |
—“— |
2005 — 2007 |
1 061 000 |
|
|
|
1 061 000 |
|
|
2005 |
260 000 |
|
|
|
260 000 |
|
|
2006 |
274 000 |
|
|
|
274 000 |
|
|
2007 |
527 000 |
|
|
|
527 000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Реконструкція мереж опалення житлових будинків у
мікрорайонах Котовському, Таїрова, Південно-Західному та Центральному |
виконавчий
комітет міської ради, Держжитлокомунгосп |
2006 — 2015 |
38 000 |
18 000 |
|
20 000 |
|
|
|
2006 |
2 850 |
1 000 |
|
1 850 |
|
|
|
2007 |
2 850 |
1 000 |
|
1 850 |
|
|
|
2008 |
3 850 |
2 000 |
|
1 850 |
|
|
|
2009 |
3 850 |
2 000 |
|
1 850 |
|
|
|
2010 |
3 850 |
2 000 |
|
1 850 |
|
|
|
2011 |
3 350 |
2 000 |
|
1 350 |
|
|
|
2012 |
4 350 |
2 000 |
|
2 350 |
|
|
|
2013 |
4 350 |
2 000 |
|
2 350 |
|
|
|
2014 |
4 350 |
2 000 |
|
2 350 |
|
|
|
2015 |
4 350 |
2 000 |
|
2 350 |
|
Разом
|
|
|
1 099 000 |
18 000 |
|
20 000 |
1 061 000 |
Водопостачання та водовідведення |
|||||||
11. Реконструкція аварійних ділянок водопровідних
мереж протяжністю магістральних водоводів 12 і розподільних мереж
80 кілометрів, реконструкція зливової каналізації |
—“— |
2005 — 2010 |
424 800 |
16 000 |
|
|
408 800 |
|
|
2005 |
68 000 |
|
|
|
68 000 |
|
|
2006 |
72 400 |
4 400 |
|
|
68 000 |
|
|
2007 |
70 400 |
2 400 |
|
|
68 000 |
|
|
2008 |
70 400 |
2 400 |
|
|
68 000 |
|
|
2009 |
71 400 |
3 400 |
|
|
68 000 |
|
|
2010 |
72 200 |
3 400 |
|
|
68 800 |
12. Будівництво каналізаційного колектора глибокого
залягання на ділянці від 10-ї до 14-ї станції Великий Фонтан та по вул.
Довгій |
виконавчий комітет міської ради, Держжитлокомунгосп |
2006 — 2009 |
22 000 |
18 000 |
|
4 000 |
|
|
|
2006 |
5 000 |
4 000 |
|
1 000 |
|
|
|
2007 |
5 000 |
4 000 |
|
1 000 |
|
|
|
2008 |
6 000 |
5 000 |
|
1 000 |
|
|
|
2009 |
6 000 |
5 000 |
|
1 000 |
|
Разом
|
|
|
446 800 |
34 000 |
|
4 000 |
408 800 |
Будівництво і реконструкція автомобільних доріг
|
|||||||
13. Будівництво та капітальний ремонт автомобільних
доріг у місті |
виконавчий комітет міської ради, Укравтодор |
2006 — 2015 |
495 000 |
40 000 |
5 000 |
150 000 |
300 000 |
|
|
2006 |
58 500 |
11 000 |
1 000 |
16 500 |
30 000 |
|
|
2007 |
58 500 |
11 000 |
1 000 |
16 500 |
30 000 |
|
|
2008 |
53 500 |
6 000 |
1 000 |
16 500 |
30 000 |
|
|
2009 |
53 500 |
6 000 |
1 000 |
16 500 |
30 000 |
|
|
2010 |
53 500 |
6 000 |
1 000 |
16 500 |
30 000 |
|
|
2011 |
46 500 |
|
|
16 500 |
30 000 |
|
|
2012 |
46 500 |
|
|
16 500 |
30 000 |
|
|
2013 |
41 500 |
|
|
11 500 |
30 000 |
|
|
2014 |
41 500 |
|
|
11 500 |
30 000 |
|
|
2015 |
41 500 |
|
|
11 500 |
30 000 |
Разом
|
|
|
495 000 |
40 000 |
5 000 |
150 000 |
300 000 |
Енергозабезпечення |
|||||||
14. Реконструкція системи зовнішнього освітлення міста |
виконавчий
комітет міської ради |
2006 — 2008 |
29 500 |
9 500 |
|
20 000 |
|
|
|
2006 |
6 900 |
3 500 |
|
3 400 |
|
|
|
2007 |
11 400 |
3 000 |
|
8 400 |
|
|
|
2008 |
11 200 |
3 000 |
|
8 200 |
|
Разом
|
|
|
29 500 |
9 500 |
|
20 000 |
|
Розвиток транспортної інфраструктури |
|||||||
15. Розроблення проектно-кошторисної документації і
будівництво першої черги швидкісної трамвайної лінії завдовжки 18 кілометрів
від вул. Паустовського до Пересипських мостів |
виконавчий комітет міської ради, Держжитлокомунгосп |
2005 — 2010 |
46 000 |
27 900 |
|
4 000 |
14 100 |
|
|
2005 |
3 500 |
2 000 |
|
500 |
1 000 |
|
|
2006 |
6 500 |
5 000 |
|
500 |
1 000 |
|
|
2007 |
5 900 |
2 900 |
|
500 |
2 500 |
|
|
2008 |
8 100 |
5 000 |
|
500 |
2 600 |
|
|
2009 |
11 000 |
7 000 |
|
1 000 |
3 000 |
|
|
2010 |
11 000 |
6 000 |
|
1 000 |
4 000 |
16. Модернізація та оновлення рухомого складу міського
електротранспорту |
виконавчий комітет міської ради, Держжитлокомунгосп |
2005 — 2015 |
187 500 |
49 500 |
48 000 |
90 000 |
|
|
|
2005 |
10 000 |
2 000 |
|
8 000 |
|
|
|
2006 |
16 600 |
4 600 |
4 000 |
8 000 |
|
|
|
2007 |
16 600 |
4 600 |
4 000 |
8 000 |
|
|
|
2008 |
17 600 |
4 600 |
5 000 |
8 000 |
|
|
|
2009 |
19 600 |
4 600 |
5 000 |
10 000 |
|
|
|
2010 |
19 600 |
4 600 |
5 000 |
10 000 |
|
|
|
2011 |
19 600 |
4 600 |
5 000 |
10 000 |
|
|
|
2012 |
19 600 |
4 600 |
5 000 |
10 000 |
|
|
|
2013 |
19 600 |
4 600 |
5 000 |
10 000 |
|
|
|
2014 |
15 100 |
5 100 |
5 000 |
5 000 |
|
|
|
2015 |
13 600 |
5 600 |
5 000 |
3 000 |
|
Разом
|
|
|
233 500 |
77 400 |
48 000 |
94 000 |
14 100 |
Збереження
та реконструкція історичної забудови центру міста |
|||||||
17. Реконструкція і реставрація пам`ятки
містобудування |
виконавчий комітет
міської ради, Держбуд |
2005 — 2007 |
65 000 |
63 000 |
|
2 000 |
|
|
|
2005 |
18 300 |
18 300 |
|
|
|
|
|
2006 |
23 700 |
22 700 |
|
1 000 |
|
|
|
2007 |
23 000 |
22 000 |
|
1 000 |
|
18. Реконструкція і реставрація будинку Старої біржі
на |
виконавчий
комітет міської ради, Держбуд |
2005 |
5 500 |
5 000 |
|
500 |
|
19. Реконструкція і |
—“— |
2005 — 2006 |
11 500 |
11 100 |
|
400 |
|
|
|
2005 |
9 600 |
9 500 |
|
100 |
|
|
|
2006 |
1 900 |
1 600 |
|
300 |
|
20. Реконструкція і реставрація ансамблю Приморського
бульвару |
—“— |
2005 — 2006 |
4 700 |
4 200 |
|
500 |
|
|
|
2005 |
2 200 |
2 200 |
|
|
|
|
|
2006 |
2 500 |
2 000 |
|
500 |
|
21. Реконструкція Потьомкінських сходів та підпорних
стін Приморського бульвару |
—“— |
2006 — 2008 |
20 000 |
9 000 |
|
2 000 |
9 000 |
|
|
2006 |
2 000 |
2 000 |
|
|
|
|
|
2007 |
8 000 |
3 000 |
|
1 000 |
4 000 |
|
|
2008 |
10 000 |
4 000 |
|
1 000 |
5 000 |
22. Реконструкція і реставрація житлових будинків
історичної забудови центру міста |
—“— |
2006 — 2015 |
21 000 |
15 200 |
|
5 800 |
|
|
|
2006 |
3 300 |
2 300 |
|
1 000 |
|
|
|
2007 |
3 300 |
2 300 |
|
1 000 |
|
|
|
2008 |
3 300 |
2 300 |
|
1 000 |
|
|
|
2009 |
3 300 |
2 300 |
|
1 000 |
|
|
|
2010 |
1 300 |
1 000 |
|
300 |
|
|
|
2011 |
1 300 |
1 000 |
|
300 |
|
|
|
2012 |
1 300 |
1 000 |
|
300 |
|
|
|
2013 |
1 300 |
1 000 |
|
300 |
|
|
|
2014 |
1 300 |
1 000 |
|
300 |
|
|
|
2015 |
1 300 |
1 000 |
|
300 |
|
Разом
|
|
|
127 700 |
107 500 |
|
11 200 |
9 000 |
Соціально-культурна сфера
|
|||||||
23. Спорудження житлових будинків (з розрахунку 300 —
350 тис. кв. метрів на рік) |
виконавчий
комітет міської ради |
2006 — 2015 |
1 584 300 |
29 300 |
|
55 000 |
1 500 000 |
|
|
2006 |
158 800 |
3 300 |
|
5 500 |
150 000 |
|
|
2007 |
158 800 |
3 300 |
|
5 500 |
150 000 |
|
|
2008 |
158 800 |
3 300 |
|
5 500 |
150 000 |
|
|
2009 |
158 800 |
3 300 |
|
5 500 |
150 000 |
|
|
2010 |
158 800 |
3 300 |
|
5 500 |
150 000 |
|
|
2011 |
158 800 |
3 300 |
|
5 500 |
150 000 |
|
|
2012 |
157 800 |
2 300 |
|
5 500 |
150 000 |
|
|
2013 |
157 800 |
2 300 |
|
5 500 |
150 000 |
|
|
2014 |
157 800 |
2 300 |
|
5 500 |
150 000 |
|
|
2015 |
158 100 |
2 600 |
|
5 500 |
150 000 |
24. Будівництво середньої загальноосвітньої школи по
вул. Вавілова, 5, із сучасною технічною та навчально-методичною базою |
виконавчий комітет міської ради, МОН |
2005 |
26 500 |
26 000 |
|
500 |
|
25. Реконструкція міської дитячої лікарні № 2 по |
виконавчий
комітет міської ради, МОЗ |
2005 — 2006 |
26 000 |
24 000 |
|
2 000 |
|
|
|
2005 |
17 000 |
16 000 |
|
1 000 |
|
|
|
2006 |
9 000 |
8 000 |
|
1 000 |
|
26. Реконструкція міської лікарні № 9 імені професора
О. І. Мінакова по вул. Пастера, 9 |
—“— |
2005 |
10 500 |
10 000 |
|
500 |
|
27. Реконструкція міської туберкульозної лікарні № 1 |
—“— |
2005 |
5 500 |
5 000 |
|
500 |
|
28. Будівництво міської лікарні швидкої медичної
допомоги |
—“— |
2005 — 2008 |
95 000 |
64 000 |
|
31 000 |
|
|
|
2005 |
5 000 |
5 000 |
|
|
|
|
|
2006 |
30 000 |
20 000 |
|
10 000 |
|
|
|
2007 |
25 000 |
14 000 |
|
11 000 |
|
|
|
2008 |
35 000 |
25 000 |
|
10 000 |
|
29. Реконструкція Центру ВІЛ/СНІДу |
виконавчий
комітет міської ради, МОЗ |
2005 — 2006 |
5 000 |
|
5 000 |
|
|
|
|
2005 |
2 000 |
|
2 000 |
|
|
|
|
2006 |
3 000 |
|
3 000 |
|
|
30. Будівництво муніципального концертно-спортивного
комплексу на |
виконавчий комітет міської ради |
2005 — 2008 |
131 000 |
|
|
1 000 |
130 000 |
|
|
2005 |
20 500 |
|
|
500 |
20 000 |
|
|
2006 |
35 200 |
|
|
200 |
35 000 |
|
|
2007 |
35 200 |
|
|
200 |
35 000 |
|
|
2008 |
40 100 |
|
|
100 |
40 000 |
Разом
|
|
|
1 883 800 |
158 300 |
5 000 |
90 500 |
1 630 000 |
Ландшафтно-рекреаційна
сфера |
|||||||
31. Реконструкція Одеського зоологічного парку |
—“— |
2006 |
4 500 |
3 000 |
|
1 500 |
|
32. Розроблення проекту реконструкції курорту
“Куяльник” для надання статусу курорту державного значення |
виконавчий комітет міської ради, МОЗ |
2006 |
900 |
700 |
|
200 |
|
33. Будівництво 50 готелів туристичного та
бізнес-класу |
виконавчий комітет міської ради |
2006 — 2015 |
250 500 |
|
|
500 |
250 000 |
|
|
2006 |
25 100 |
|
|
100 |
25 000 |
|
|
2007 |
25 200 |
|
|
200 |
25 000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2008 |
25 200 |
|
|
200 |
25 000 |
|
|
2009 |
25 000 |
|
|
|
25 000 |
|
|
2010 |
25 000 |
|
|
|
25 000 |
|
|
2011 |
25 000 |
|
|
|
25 000 |
|
|
2012 |
25 000 |
|
|
|
25 000 |
|
|
2013 |
25 000 |
|
|
|
25 000 |
|
|
2014 |
25 000 |
|
|
|
25 000 |
|
|
2015 |
25 000 |
|
|
|
25 000 |
34. Популяризація у вітчизняних і зарубіжних засобах
масової інформації привабливості Одеського курортно-туристичного комплексу |
Держтурадміністрація,
виконавчий комітет міської ради |
2005 — 2015 |
3 650 |
|
|
550 |
3 100 |
|
|
2005 |
250 |
|
|
50 |
200 |
|
|
2006 |
250 |
|
|
50 |
200 |
|
|
2007 |
250 |
|
|
50 |
200 |
|
|
2008 |
350 |
|
|
50 |
300 |
|
|
2009 |
350 |
|
|
50 |
300 |
|
|
2010 |
350 |
|
|
50 |
300 |
|
|
2011 |
350 |
|
|
50 |
300 |
|
|
2012 |
350 |
|
|
50 |
300 |
|
|
2013 |
350 |
|
|
50 |
300 |
|
|
2014 |
350 |
|
|
50 |
300 |
|
|
2015 |
450 |
|
|
50 |
400 |
35. Забезпечення створення єдиної інформаційної
курортно-туристичної мережі, її інтеграції в мережу України |
Держтурадміністрація, МОЗ, виконавчий комітет міської ради |
2005 — 2015 |
5 450 |
|
|
550 |
4 900 |
|
|
2005 |
450 |
|
|
50 |
400 |
|
|
2006 |
450 |
|
|
50 |
400 |
|
|
2007 |
450 |
|
|
50 |
400 |
|
|
2008 |
550 |
|
|
50 |
500 |
|
|
2009 |
550 |
|
|
50 |
500 |
|
|
2010 |
550 |
|
|
50 |
500 |
|
|
2011 |
550 |
|
|
50 |
500 |
|
|
2012 |
550 |
|
|
50 |
500 |
|
|
2013 |
550 |
|
|
50 |
500 |
|
|
2014 |
550 |
|
|
50 |
500 |
|
|
2015 |
250 |
|
|
50 |
200 |
36. Участь у міжнародній і регіональній виставкових
кампаніях в Україні та за кордоном |
Держтурадміністрація, Мінекономіки, виконавчий комітет міської
ради |
2005 — 2015 |
4 100 |
|
|
1 000 |
3 100 |
|
|
2005 |
200 |
|
|
|
200 |
|
|
2006 |
300 |
|
|
100 |
200 |
|
|
2007 |
300 |
|
|
100 |
200 |
|
|
2008 |
400 |
|
|
100 |
300 |
|
|
2009 |
400 |
|
|
100 |
300 |
|
|
2010 |
400 |
|
|
100 |
300 |
|
|
2011 |
400 |
|
|
100 |
300 |
|
|
2012 |
400 |
|
|
100 |
300 |
|
|
2013 |
400 |
|
|
100 |
300 |
|
|
2014 |
400 |
|
|
100 |
300 |
|
|
2015 |
500 |
|
|
100 |
400 |
Разом |
|
|
269 100 |
3 700 |
|
4 300 |
261 100 |
Спеціальна
(вільна) економічна зона "Порто-франко" |
|||||||
37. Активізація роботи з виконання плану розвитку
спеціальної (вільної) економічної зони "Порто-франко" на період до |
виконавчий комітет міської ради |
2005 — 2011 |
110 177 |
|
|
|
110 177 |
|
|
2005 |
15 694 |
|
|
|
15 694 |
|
|
2006 |
15 960 |
|
|
|
15 960 |
|
|
2007 |
15 162 |
|
|
|
15 162 |
|
|
2008 |
15 428 |
|
|
|
15 428 |
|
|
2009 |
15 960 |
|
|
|
15 960 |
|
|
2010 |
16 013 |
|
|
|
16 013 |
|
|
2011 |
15 960 |
|
|
|
15 960 |
Разом
|
|
|
110 177 |
|
|
|
110 177 |
Усього |
|
|
4 895 127 |
550 450 |
63 000 |
428 700 |
3 852 977 |
У тому числі за роками |
|
2005 |
518 094 |
136 000 |
2 000 |
14 600 |
365 494 |
|
|
2006 |
862 650 |
129 100 |
13 000 |
61 990 |
658 560 |
|
|
2007 |
1 002 202 |
80 450 |
5 000 |
59 290 |
857 462 |
|
|
2008 |
470 268 |
69 550 |
6 000 |
57 590 |
337 128 |
|
|
2009 |
380 700 |
40 550 |
6 000 |
41 090 |
293 060 |
|
|
2010 |
372 953 |
32 250 |
6 000 |
39 790 |
294 913 |
|
|
2011 |
275 360 |
12 850 |
5 000 |
35 450 |
222 060 |
|
|
2012 |
259 400 |
11 850 |
5 000 |
36 450 |
206 100 |
|
|
2013 |
254 400 |
11 850 |
5 000 |
31 450 |
206 100 |
|
|
2014 |
249 950 |
12 400 |
5 000 |
26 450 |
206 100 |
|
|
2015 |
249 150 |
13 600 |
5 000 |
24 550 |
206 000 |
_______________________
Файли що додаються:
ПРОГРАМА комплексного соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2005 - 2015 роки