6 листопада 2014 року у Національному університеті «Києво-Могилянська академія» за участю Міністра освіти та науки України Сергія Квіта, компанії «Майкрософт Україна» відбулася конференція «Воркшоп для визначення моделей застосування ІТ у реалізації освітніх ініціатив в Україні».
У конференції взяли участь іноземні експерти у сфері модернізації середньої освіти з інформаційних технологій, вчителі українських загально середніх освітніх закладів.
Міністр освіти і науки України Сергій Квіт привітав учасників і підкреслив важливість подібних заходів для розвитку освітніх ініціатив у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.
За словами Міністра, нині потрібно працювати над освітніми перспективами на державному рівні, адже така важлива суспільна сфера потребує до себе більшої уваги.
«Освіту потрібно інтерпретувати як процес всебічного інноваційного розвитку суспільства. Ми повинні змінити свій погляд на роль освіти та науки в Україні, адже живемо у тому світі, де засоби Інтернету, різноманітні прилади, матеріальне забезпечення відіграють з часом усе більшу роль. Дивитися на майбутнє освіти України маємо саме такому інноваційному контексті», - наголосив Міністр освіти і науки Сергій Квіт.
Міністр побажав учасникам конференції плідної роботи та висловив сподівання на подальшу співпрацю з метою активного впровадження ІТ-технологій в українську освіту.
Представник компанії «Майкрософт», керівник програми співпраці у сфері освіти у країнах Центральної і Східної Європи Теодор Міллер висловив захоплення тим, що дана конференція відбувається у Національному університеті «Києво-Могилянська академія» - такому знаменитому своєю історичному навчальному закладі. «Сьогодні особливий час для України і для української освіти. Тому для мене важливо дізнатися, як з точки зору українських освітян можна впроваджувати ІТ у ваших навчальних закладах», - зауважив Теодор Міллер.
За результатами роботи конференції її учасники підготують карту розвитку середньої освіти за допомогою впровадження ІТ-технологій, що може стати основою для національної освітньої стратегії.