• In English
  • Мініфраструктури залучає експертів ринку перевезень до пошуку механізмів удосконалення організації руху великовагового автотранспорту
    опубліковано 27 червня 2014 року о 14:02

    Міністерство інфраструктури України шукає механізми удосконалення організації руху великовагового транспорту автомобільними дорогами. Про це йшлося під час спільної наради за участю Укртрансінспекції, Укравтодору, Державтоінспекції та експертів ринку зернових перевезень під головуванням Першого заступника Міністра інфраструктури Олександра Маліна.

    Численні порушення норм навантаження на вісь транспортного засобу – основна причина руйнування доріг. Відтак Мінінфраструктури виступає за переорієнтацію вантажопотоків на інші види транспорту - залізничний і річковий, тобто ті, де дозволені великі навантаження на одну одиницю перевезення товару. «Якщо ми цього не зробимо, то скільки б коштів не витрачалося на ремонт і реконструкцію доріг, які б добросовісні люди не виконували ці роботи, ніколи наші дороги не стануть задовільними для проїзду, адже не існує таких державних будівельних норм у дорожньому розділі, які витримуватимуть такі навантаження», - наголосив Перший заступник Міністра інфраструктури.

    Утім, за його словами, на це потрібен деякий час, а стан доріг вже зараз потребує жорсткішого контролю за навантаженнями. На жаль, усі спроби державних органів влади посилити нагляд за збереженням автодоріг викликають різні форми негативу у перевізників. Виходячи з цього Мініфраструктури, окрім габаритно-вагового контролю, розвитку річкових перевезень, проаналізує інші механізми впливу, які сприятимуть транспортуванню вантажів автошляхами відповідно до чинного законодавства. Зокрема фахівці Департаменту автомобільного транспорту та стратегічного розвитку автомобільних доріг розглянуть пропозиції експертів та учасників ринку зернових перевезень щодо механізму отримання дозвільних документів на разові перевезення. Окрім цього, Міністерство готує проекти документів для переходу до європейських норм обмежень руху вантажівок – з 38 тонн до 40 тонн. Ці заходи мають стимулювати перевізників не порушувати дозволені максимальні навантаження на транспортний засіб.

    При цьому перший заступник Міністра інфраструктури зауважив, що не буде жодного компромісу стосовно проведення габаритно-вагового контролю.

    «Зрозуміло, що коли вантажовласник замовляє перевезення вантажу із точки «А» у точку «Б», його не цікавить, за скільки рейсів це буде зроблено. Зрозуміло, що навантаження на один автомобіль – це той інструмент, яким перевізник бореться за ціну. Але чому це повинно бути за рахунок доріг, яким користується усе інше населення України? Габаритно-ваговий контроль проводиться відповідно до функціональних обов’язків, покладених на Укртрансінспекцію, Укравтодор та ДАІ державою», - підкреслив Олександр Малін.