• In English
  • Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні-вересні 2021 року

              


         Впродовж січня – вересня 2021 року до Кабінету Міністрів України надійшло 29 556 індивідуальних та колективних звернень від 1 529,5 тис громадян з усіх регіонів України. З них 23 224 письмових звернень, 6 332 електронних звернень та усних звернень, поданих за допомогою засобів телефонного зв’язку.

           З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції тимчасово особистий прийом громадян у приймальні Кабінету Міністрів України припинено.

        Найбільше письмових звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Одеської та Київської областей, найменше – з Автономної Республіки Крим, з-за кордону, з Чернівецької та Івано-Франківської областей.

       Найбільше питань, що порушувалися громадянами у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж січня – вересня п.р., стосувалися:

    діяльності центральних органів виконавчої влади – 51,8 відсотка звернень;

    діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 13,3 відсотка;

    забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 9,4 відсотка;

    соціального захисту – 7,1 відсотка;

    комунального господарства – 4,5 відсотка.

            Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на який надійшло 179 петицій.

         Також продовжує функціонування пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю керівників центральних органів виконавчої влади. Впродовж січня – вересня п.р. проведено 37 таких заходів, під час яких громадяни консультувалися з питань, що належать до компетенції відповідних центральних органів виконавчої влади.

         За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади впродовж січня – вересня 2021 року надійшло 508 367 звернень від 3 300,2 тис громадян.


                                                

      Управління з питань роботи із зверненнями громадян

    Секретаріату Кабінету Міністрів України