• In English
  • Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні – червні 2021 року

    Впродовж січня – червня 2021 року до Кабінету Міністрів України надійшло  24 119 індивідуальних та колективних звернень від 872 616 громадян з усіх регіонів України. З них 20 234 письмових звернень, 3 885 електронних звернень та усних звернень, поданих за допомогою засобів телефонного зв’язку.

    З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції тимчасово особистий прийом громадян у приймальні Кабінету Міністрів України припинено.

    Найбільше письмових звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Вінницької та Одеської областей, найменше – з Автономної Республіки Крим, з-за кордону, з Чернівецької та Івано-Франківської областей.

    Найбільше питань, що порушувалися громадянами у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж січня – червня п.р., стосувалися:

    діяльності центральних органів виконавчої влади  – 58 відсотків звернень;

     діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 15,1 відсотка;

    забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 7 відсотків;

    соціального захисту  – 5,8 відсотка;

    комунального господарства  – 3,5 відсотка.

    Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на який надійшло 115 петицій.

    Також продовжує функціонування пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю керівників центральних органів виконавчої влади. Впродовж січня – червня п.р. проведено 25 таких заходів, під час яких громадяни консультувалися з питань, що належать до компетенції відповідних центральних органів виконавчої влади.

    За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади впродовж січня – червня 2021 року надійшло 352 462 звернень від 2 984,6 тис громадян.



    Управління з питань роботи із зверненнями громадян

    Секретаріату Кабінету Міністрів України