українська російська англійська
Від кількісних показників оцінки медичної освіти ми маємо перейти до якості підготовки лікарів та медсестер, - Павло Розенко
22.03.2017 | 17:16
ПРЕС-СЛУЖБА ВІЦЕ-ПРЕМ'ЄР-МІНІСТРА УКРАЇНИ

Шлях до отримання гарантованої якісної медичної допомоги в Україні лежить в тому числі і через реформування медичної освіти. Про це сьогодні, 22 березня, на парламентських слуханнях «Медична освіта в Україні: погляд у майбутнє» заявив Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко.

За його словами, модернізація медичної освіти має відбуватися на засадах світових стандартів та відповідно до нагальних вимог і потреб системи охорони здоров’я, що потребують високої професійної компетентності. «У вищій школі має бути реалізована масштабна Програма євроінтеграції медичної освіти, яка дозволить нам суттєво поліпшити якість теоретичної та практичної підготовки медичних працівників. Саме тому для Уряду України головним на сьогодні є підвищення рівня підготовки медиків до сучасних світових вимог, адже від фахового рівня лікарів залежить здоров’я та безпека наших співгромадян», - сказав він.

Павло Розенко зазначив, що вища медична школа сьогодні має достатньо серйозний потенціал для якісної та різнобічної підготовки лікарів та медичних сестер, адже держава вкладає у цей напрямок понад  2 млрд гривень щорічно за рахунок різних форм фінансування медичних університетів, коледжів та академій.

«17 медичних університетів, три академії післядипломної освіти та понад 100 медичних та фармацевтичних коледжів очної форми навчання щорічно випускають до 7,2 тис. лікарів, які навчались на бюджетній та контрактній формі підготовки, включаючи стоматологів та санітарних лікарів, та понад  15 тис. медичних сестер, фельдшерів та лаборантів.  Водночас тільки у первинній медико-санітарній ланці спостерігається дефіцит 2,4 тис. лікарів загальної практики – сімейних лікарів та більше 900 дитячих лікарів», - повідомив він.

«Проте наголошу – ми маємо перейти від кількісних показників оцінки медичної освіти до нагальних питань якості підготовки лікарів та медичних сестер у контексті запровадження нових засад організації навчального процесу та створення університетських та академічних клінік у кожному регіоні. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх медиків та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес сучасних міжнародних медичних та освітніх стандартів, підвищення інтелектуального, науково-освітнього, професійно-орієнтованого рівня майбутніх лікарів та, особливо викладачів, забезпечення їх сучасними інноваційними та інформативними медичними технологіями», - зазначив Віце-прем’єр-міністр.

«Тільки високий рівень мотивації до навчання дозволить студентам активно здобувати знання і ефективно застосовувати їх на практиці та у подальшому вдосконалювати свій професійний рівень», – наголосив він.

 

версія для друку