українська російська англійська
Країни Перської затоки - перспективні ринки для українського аграрного експортера, - Ольга Трофімцева
24.02.2017 | 18:30
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

Українські аграрні виробники мають звернути більше уваги на ринки країн Перської затоки, а саме: Катар, Кувейт, Бахрейн, Оман, Об’єднані Арабські Емірати та Королівство Саудівська Аравія. Вони є на сьогодні одними з найбільш цікавих ринків у світі. Про перспективні ніші на цих ринках для українського виробника та можливості виходу на ринки цього регіону, Ольга Трофімцева детально розповіла у своєму блозі для інтернет-видання Agropolit.

«За аналітичними дослідженнями міжнародних маркетингових організацій, країни Перської затоки є одними із найбільш перспективних ринків у світі. Населення в цих країнах сягне 57,6 млн у 2019 році. Значна чисельність середнього класу та зростаючий потік туристів – додаткові фактори, що формують високий попит на якісну продукцію, зокрема й органічну. Впевнена, що якісна українська продукція матиме попит та знайде своїх споживачів», - розповіла заступник Міністра.

За словами Ольги Трофімцевої, найбільш перспективними товарами для експорту на ринки країн Перської затоки є біле м'ясо, продукція з сертифікатом «Халяль», органічні продукти, включаючи молочні продукцію, ягоди та інше.

«Для представників бізнесу країн цього регіону вирішальне значення у виборі торговельних партнерів та постачальників сировини мають особисті стосунки. Перш за все, вони дивляться на бездоганні рекомендації та досвід роботи з іншими компаніями, надійність та порядність партнера, а вже потім розглядають питання ціни товарів та вартості контрактів», - повідомила заступник Міністра та додала, що важливою конкурентною перевагою має стати «технологічність», якість та товарний вид української продукції.

Ольга Трофімцева нагадала, що наприкінці цього тижня, вона разом з українською делегацією, до складу якої увійде понад 30 українських виробників харчової продукції, летить до ОАЕ на виставку Gulfood 2017. «Підкреслю, що великі виставки міжнародного рівня, а також B2B заходи, або G2B зустрічі – це чудовий майданчик для пошуку потенційних партнерів та встановлення перших контактів. «Gulfood» – це одна з найбільш престижних міжнародних платформ, в якій беруть участь компанії з усього світу», - резюмувала Ольга Трофімцева.

Довідково

За результатами 11 місяців, 2016 року експорт української аграрної продукції до країн Перської затоки склав $507,133 тис. Проте, лідерами серед країн-партнерів є Саудівська Аравія та ОАЕ, на які приходиться 87% експорту в регіон. На Оман припадає 8%, Кувейт- 3%, Катар - 2% експорту. Ключовими продуктами українського експорту стали: м'ясо й субпродукти, яйця, зерно, олія, цукор, тютюн та інше.

 

 

 

версія для друку