українська російська англійська
Країни Перської затоки - перспективні ринки для українського аграрного експортера, - Ольга Трофімцева
24.02.2017 | 18:30
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

Українські аграрні виробники мають звернути більше уваги на ринки країн Перської затоки, а саме: Катар, Кувейт, Бахрейн, Оман, Об’єднані Арабські Емірати та Королівство Саудівська Аравія. Вони є на сьогодні одними з найбільш цікавих ринків у світі. Про перспективні ніші на цих ринках для українського виробника та можливості виходу на ринки цього регіону, Ольга Трофімцева детально розповіла у своєму блозі для інтернет-видання Agropolit.

«За аналітичними дослідженнями міжнародних маркетингових організацій, країни Перської затоки є одними із найбільш перспективних ринків у світі. Населення в цих країнах сягне 57,6 млн у 2019 році. Значна чисельність середнього класу та зростаючий потік туристів – додаткові фактори, що формують високий попит на якісну продукцію, зокрема й органічну. Впевнена, що якісна українська продукція матиме попит та знайде своїх споживачів», - розповіла заступник Міністра.

За словами Ольги Трофімцевої, найбільш перспективними товарами для експорту на ринки країн Перської затоки є біле м'ясо, продукція з сертифікатом «Халяль», органічні продукти, включаючи молочні продукцію, ягоди та інше.

«Для представників бізнесу країн цього регіону вирішальне значення у виборі торговельних партнерів та постачальників сировини мають особисті стосунки. Перш за все, вони дивляться на бездоганні рекомендації та досвід роботи з іншими компаніями, надійність та порядність партнера, а вже потім розглядають питання ціни товарів та вартості контрактів», - повідомила заступник Міністра та додала, що важливою конкурентною перевагою має стати «технологічність», якість та товарний вид української продукції.

Ольга Трофімцева нагадала, що наприкінці цього тижня, вона разом з українською делегацією, до складу якої увійде понад 30 українських виробників харчової продукції, летить до ОАЕ на виставку Gulfood 2017. «Підкреслю, що великі виставки міжнародного рівня, а також B2B заходи, або G2B зустрічі – це чудовий майданчик для пошуку потенційних партнерів та встановлення перших контактів. «Gulfood» – це одна з найбільш престижних міжнародних платформ, в якій беруть участь компанії з усього світу», - резюмувала Ольга Трофімцева.

Довідково

За результатами 11 місяців, 2016 року експорт української аграрної продукції до країн Перської затоки склав $507,133 тис. Проте, лідерами серед країн-партнерів є Саудівська Аравія та ОАЕ, на які приходиться 87% експорту в регіон. На Оман припадає 8%, Кувейт- 3%, Катар - 2% експорту. Ключовими продуктами українського експорту стали: м'ясо й субпродукти, яйця, зерно, олія, цукор, тютюн та інше.

 

 

 

версія для друку
Анонси
Оголошено конкурс на зайняття вакантних посад до центрального апарату Нацагентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
28 березня відбудеться церемонія Завершення 22-го Тижня Франкофонії в Україні
28 березня - презентація першого тому Великої української енциклопедії
27-28 березня делегація Міністерства соціальної політики відвідає Харків
27 березня відбудеться круглий стіл щодо забезпечення доступу громадян, які проживають на тимчасово непідконтрольних територіях до якісної освіти
27 березня за участі Лілії Гриневич відбудеться презентації звіту "Огляди ОЕСР на тему доброчесності в освіті: Україна 2017"
25 березня Юрій Гримчак - у прямому ефірі на каналі Еспрессо ТВ
25 березня в рамках Всеукраїнської безстрокової екологічної акції «Посади дерево миру» в Маріїнському парку буде висаджена Алея зеленого майбутнього
24 березня Юрій Гримчак - у прямому ефірі на каналі ZIK