українська російська англійська
Досвід вінницького Центру адмінпослуг стане дорожньою картою для всієї України, - Арсеній Яценюк
16.05.2014 | 13:07
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ

У п`ятницю, 16 травня, Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк відвідав Центр надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» «Вишенька» Вінницької міської ради.

Він поспілкувався з співробітниками «Прозорого офісу» та відвідувачами, які розповіли про роботу Центру. Арсеній Яценюк подивився дитячу кімнату, де мами можуть залишати дітей, доки вирішують питання в Центрі.

Арсеній Яценюк підкреслив, що протягом п’яти років попередній уряд блокував створення відкритих центрів надання адміністративних послуг: «Тому що кожна служба хотіла мати окремий закритий кабінет, де можна взяти хабар, де можна людину тримати днями і не вирішити питань».

Прем’єр-міністр повідомив, що сьогодні на засіданні у Вінниці Кабінет Міністрів прийме рішення, «що тепер всі служби в кожному місті будуть знаходитися в одному приміщенні»: «Усі працюватимуть у прозорому офісі, і людина замість того, щоб витрачати місяць, аби отримати дозвільний документ, тепер буде в середньому витрачати 30 хвилин».

Таке рішення, за його словами, мало «великий спротив органів реєстрації, дозвільних органів»: «Але ми цей спротив подолали, і тепер завдання кожному главі адміністрації і звернення до кожного голови міста - виконувати постанову, під один дах прозорі офіси й максимально 30 хвилин для обслуговування людини без корупції та без хабара».

«Програма амбітна, але буде реалізовуватися по всій країні», - зазначив Глава Уряду.

Він наголосив, що найкращий досвід у цьому питанні – у Вінниці: «Волею тодішнього мера і сьогоднішнього Віце-прем’єр-міністра Володимира Гройсмана прийняли рішення, щоб людям стало простіше. Зараз ми це узаконюємо і робимо дорожньою картою для всієї України».

Арсеній Яценюк зазначив, що терміни реалізації програми багато в чому залежатимуть «у першу чергу від політичної волі мерів міст, голів адміністрацій»: «Але ми будемо підганяти».

Щодо фінансування програми, Глава Уряду зазначив: «Не обійдеться без централізованого фінансування, і в рамках нашої реформи по наповненню місцевої влади додатковими повноваженнями, децентралізації й передачі фінансового ресурсу на місця, такий ресурс з’явиться у відповідних територіальних громадах».

Глава Уряду також повідомив, що друга частина концепції полягає в суттєвому скороченні дозвільних та реєстраційних документів, яких раніше було загалом 249. Арсеній Яценюк підкреслив, що одне з рішень вже прийнято – Парламент суттєво скоротив кількість реєстраційних та дозвільних документів у підприємницькій діяльності: «І ми будемо рухатися далі».

Відділення «Вишенька» Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» розпочало роботу 2 січня 2013 року. Тут діє єдиний дозвільний центр, який працює, зокрема, у сфері господарської діяльності, державної реєстрації суб’єктів господарювання, легалізації об’єднань громадян, соціального захисту та соціального забезпечення, надання адміністративних послуг. Тут здійснюють призначення та перерахунок пенсійних виплат громадянам, надають послуги із соціального страхування, працює паспортна служба Державної міграційної служби. Станом на 1 травня Центр прийняв 307 972 відвідувачів. Щодня до Центру звертаються понад тисяча осіб.

версія для друку
Анонси
До кінця року триває конкурсний відбір незалежних членів наглядової ради ПАТ "Укрзалізниця"
До 20 грудня - конкурс на індивідуального технічного консультанта з розробки технічної специфікації для впровадження HRMIS
16 грудня у Мистецькому арсеналі відбудеться презентація дитячої книги "Україна в дзеркалі Японії"
15 грудня - підсумкова прес-конференція Міністра інфраструктури та керівників підвідомчих організацій
До 15 грудня продовжено прийом документів на конкурсний відбір на посаду незалежного члена наглядової ради ПАТ "Магістральні газопроводи України"
14 грудня - прес-конференція за участі Міністра інфраструктури щодо створення національної авіакомпанії
13 грудня - презентація національних рекомендацій зі здорового харчування
13 грудня - круглий стіл "Робота журналістів та працівників підрозділів МВС під час проведення публічних заходів та у зв'язку із нормами закону "Маски-шоу стоп!"