українська російська англійська
З початку року більше 3 тисяч пасажирів скористались кіосками самореєстрації у терміналі "D"
29.01.2013 | 12:17
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Кількість пасажирів, які віддають перевагу самостійній реєстрації на рейс, щодня зростає. За перші три тижні 2013 року в терміналі «D» кіосками самореєстрації скористались 3 786 пасажирів. З метою створення комфортних умов перебування пасажирів в аеропорту «Бориспіль», у терміналі «D» планується встановити ще чотири кіоски CUSS (англ. Common Use Self Service).

Найбільше пасажирів звернулись до сучасних кіосків CUSS 9 січня – протягом дня самостійно на рейси авіакомпаній зареєструвались 250 пасажирів.

Серед переваг самостійної реєстрації пасажири аеропорту «Бориспіль» відзначають швидкість, зручність, можливість власноруч обирати місце в літаку та реєструвати багаж без черг на спеціально відведеній стійці.

Наразі зареєструватися за допомогою кіосків CUSS пасажир може на рейси авіакомпаній KLM, Air France, Lufthansa та Austrian Airlines. Ведуться переговори щодо залучення решти провідних авіаперевізників.

Довідково

Кіоски самостійної реєстрації пасажирів CUSS  було встановлено в терміналі «D» у 2012 році.

Кіоски CUSS обладнано сенсорним екраном, паспортридером, зчитувачем 2D bar кодів, зчитувачем кредитних карток та принтером посадкових талонів. Для реєстрації на рейс пасажир може скористатися трьома способами реєстрації. Основні опції виводяться на дисплеї та дозволяють отримати посадковий талон, зокрема, за допомогою кредитної карти або карти часто подорожуючого пасажира (наприклад, Miles & More). Для реєстрації пасажиру достатньо помістити в зчитувальний пристрій кредитну карту, карту Miles & More або карту Mastercard з функцією PayPass.

Якщо пасажир бажає зареєструватися за допомогою паспорта, він має прикласти його до сканера, після чого ввести номер рейсу, напрямок або код бронювання рейсу.

Існує і спосіб реєстрації шляхом простого введення прізвища та коду бронювання рейсу відповідно до роздрукованого підтвердження бронювання у пасажирській квитанції. У разі, коли пасажир уже зареєструвався і бажає внести зміни (наприклад, для вибору іншого посадкового місця), він може це зробити, приклавши до сканера свій посадковий талон або дисплей мобільного телефону штрих-кодом вгору.

 

версія для друку