українська російська англійська
Урядова телефонна "гаряча лінія"

Урядова телефонна "гаряча лінія" (Національна система опрацювання звернень до органів виконавчої влади) – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймають фахівці Урядового контактного центру та надсилають їх відповідним органам виконавчої влади відповідно до компетенції, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

Номер телефону урядової "гарячої лінії":
0-800-507-309

Для мешканців м. Києва міський номер телефону урядової "гарячої лінії":
(044) 284 19 15

Для громадян України, які перебувають за кордоном,
номер телефону урядової "гарячої лінії":
+38 044 284 19 15

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює цілодобово.

Надіслати звернення до органів виконавчої влади можна через
веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

Звертаємо увагу, що на базі Урядового контактного центру цілодобово працює спеціалізована "гаряча лінія" для інформування громадян України, які переселяються із тимчасово окупованої території АР Крим і міста Севастополя та регіонів проведення антитерористичної операції в інші регіони України.

Цілодобово також працюють такі спеціалізовані "гарячі лінії":

- спеціалізована "гаряча лінія" для звернень громадян з  питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах;

- спеціалізована "гаряча лінія" – "Діалог з малим бізнесом" з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади;

- спеціалізована "гаряча лінія" з питань забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.

Будь ласка, звертайтесь на спеціалізовані "гарячі лінії" за номерами телефонів 0 800 507 309, (044) 284 19 15 (для мешканців м. Києва), а також через веб сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України схвалив Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої та затвердив Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя.

Урядовий контактний центр здійснює координацію діяльності суб’єктів Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (контактні центри Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва і Севастополя) та їх методичне забезпечення.

 

версія для друку