українська російська англійська
АМКУ: Рекламування операторів мобільного зв'язку здійснюватиметься за єдиним правилами
20.08.2010 | 13:00
Прес-служба АМКУ

Антимонопольний комітет України офіційно погодив «Правила поведінки операторів і провайдерів телекомунікацій при рекламуванні послуг рухомого (мобільного) звязку». Таке рішення прийняте на засіданні Комітету сьогодні.

Ці правила професійної етики у конкуренції визначають вимоги до внутрішньої та зовнішньої реклами послуг мобільного зв’язку, друкованої реклами, на радіо, телебаченні та в Інтернеті. Їх підписали перші особи всіх представлених на українському ринку мобільних операторів, які тепер мають неухильно дотримуватися встановлених правил.

Правила зобов’язують операторів мобільного зв’язку під час рекламування власних послуг надавати точну, своєчасну та достовірну інформацію для забезпечення свідомого і компетентного вибору з боку споживачів. Реклама передбачає обов’язкове оприлюднення операторами розгорнутої інформації про тарифи, тарифні плани, послуги операторів та умови, за яких вони надаються. Мають зазначатися телефонні номери центрів обслуговування абонентів, інформаційних центрів, порядок підключення тих чи інших послуг оператора. Також обов’язковим є доведення до споживачів вичерпної інформації про необхідність сплати зборів, податків та платежів.

Крім того, правилами окреслено термін «Іміджева реклама», тобто така, що не містить інформацію про будь-яку цінову пропозицію або тариф на послуги мобільного зв’язку і стосується рекламування брендів, знаків товарів і послуг.

Засідання Комітету відбулося за участю представників ЗАТ «Київстар Джс.Ем.», ПрАТ «Український мобільний зв’язок», ЗАТ «Українські радіосистеми», ТОВ «Голден Телеком», ТОВ «Астеліт», ВАТ «Укртелеком», Української асоціації операторів зв’язку «Телас» та НКРЗ.

 

 

версія для друку