Останні надходження актів КМУ  
Уряд своїм рішенням оголосив повторний конкурсний відбір на посаду державного секретаря Міністерства екології та природних ресурсів України. Крім того, визначено умови проведення конкурсу на зайняття вищезазначеної посади.
Текст документа:“Про оголошення повторного конкурсу на зайняття вакантної посади державного секретаря Міністерства екології та природних ресурсів України ” № 842-р — редакція від  18.11.2016
Герб України
£

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 18 листопада 2016 р. № 842-р

Київ

Про оголошення повторного конкурсу
на зайняття вакантної посади державного секретаря
Міністерства екології та природних ресурсів України

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону України “Про державну службу” оголосити повторний конкурс на зайняття вакантної посади державного секретаря Міністерства екології та природних ресурсів України з визначенням умов проведення конкурсу згідно з додатком.

Прем’єр-міністр України                                                         В. ГРОЙСМАН

Інд. 19

 


Додаток
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 18 листопада 2016 р. № 842-р

УМОВИ
проведення повторного конкурсу на зайняття вакантної посади
державного секретаря Міністерства екології та природних ресурсів України

Загальні умови

1. Посадові обов’язки державного секретаря Мінприроди:

1) організовує роботу апарату Мінприроди;

2) забезпечує підготовку пропозицій щодо виконання завдань Мінприроди та подає їх на розгляд;

3) організовує та контролює виконання апаратом Мінприроди Конституції та законів України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Мінприроди та доручень Міністра екології та природних ресурсів, його першого заступника та заступників, звітує про їх виконання;

4) готує та подає Міністрові екології та природних ресурсів для затвердження плани роботи Мінприроди, звітує про їх виконання;

5) за погодженням із Мінфіном затверджує штатний розпис та кошторис Мінприроди;

6) призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців апарату Мінприроди, присвоює їм ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

7) приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників апарату Мінприроди, приймає рішення щодо їх заохочення, притягнення до дисциплінарної відповідальності;

8) призначає на посаду та звільняє з посади керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Мінприроди, притягує їх до дисциплінарної відповідальності;

9) забезпечує в установленому порядку організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та інших працівників Мінприроди;

10) представляє Мінприроди як юридичну особу в цивільно-правових відносинах;

11) видає з питань, що належать до його повноважень, накази організаційно-розпорядчого характеру та контролює їх виконання;

12) здійснює інші повноваження, визначені законом.

2. Умови оплати праці:

1) посадовий оклад — 12 061 гривня;

2) надбавка до посадового окладу за ранг — відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 292 “Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 31, ст. 1243);

3) інші надбавки, доплати та премії — відповідно до законодавства.

3. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду — призначення на посаду строком на п’ять років, якщо інше не передбачено законом, з правом повторного призначення на ще один строк або подальшого переведення за пропозицією Комісії з питань вищого корпусу державної служби на рівнозначну або нижчу посаду до іншого державного органу.

4. Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 28, ст. 1116), до якої додається резюме у довільній формі;

3) заява про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (подається у разі потреби особою, яка має інвалідність);

4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та дає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

5) копія (копії) документа (документів) про освіту;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік;

8) документи приймаються до 18 години 9 грудня 2016 року.

5. Дата, час і місце проведення конкурсу — 20 грудня 2016 р., 10 година, м. Київ, вул. Прорізна, 15.

6. Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу, — Велієва Олеся Валеріївна (256-00-01, e-mail: velieva@nads.gov.ua).

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1. Освіта — вища, ступінь вищої освіти — магістр.

2. Стаж роботи:

1) загальний стаж роботи — не менше семи років;

2) досвід роботи на посадах державної служби категорій “А” чи “Б” або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування чи досвід роботи на керівних посадах у відповідній сфері — не менше трьох років.

3. Володіння мовами — вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

1. Знання законодавства:

1) Конституція України;

2) Закон України “Про державну службу”;

3) Закон України “Про запобігання корупції”;

4) Закон України “Про Кабінет Міністрів України”;

5) Закон України “Про центральні органи виконавчої влади”;

6) Закон України “Про звернення громадян”;

7) Закон України “Про доступ до публічної інформації”;

8) Закон України “Про публічні закупівлі”;

9) Закон України “Про соціальний діалог в Україні”;

10) Закон України “Про очищення влади”;

11) законодавство, що регулює діяльність Мінприроди.

2. Професійні знання:

1) знання вимог трудового законодавства та законодавства про державну службу;

2) знання Регламенту Кабінету Міністрів України.

3. Наявність лідерських навичок:

1) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;

2) стратегічне планування;

3) вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань;

4) ведення ділових переговорів;

5) досягнення кінцевих результатів.

4. Вміння приймати ефективні рішення:

1) аналіз державної політики;

2) наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних).

5. Комунікації та взаємодія:

1) вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) відкритість.

6. Управління змінами:

1) формування плану змін та покращень;

2) управління змінами та реакцією на них;

3) оцінка ефективності змін.

7. Управління організацією та персоналом:

1) організація роботи і контроль;

2) управління проектами;

3) управління якісним обслуговуванням;

4) мотивування;

5) управління людськими ресурсами.

8. Особистісні компетенції:

1) принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень;

2) спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів;

3) системність;

4) інноваційність та неупередженість;

5) самоорганізація та саморозвиток;

6) вміння працювати в стресових ситуаціях.

9. Управління публічними фінансами:

1) знання основ бюджетного законодавства;

2) знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів.

10. Робота з інформацією:

1) знання основ законодавства про інформацію;

2) вміння працювати в умовах електронного урядування.

_____________________

 

 

[ Закрити ] [ вгору ]