Останні надходження актів КМУ  
Текст документа:“Деякі питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” № 1395-р — редакція від  25.12.2015
Герб України
£

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 25 грудня 2015 р. № 1395-р

Київ

Деякі питання надання адміністративних послуг
у сферах державної реєстрації речових прав на
нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб,
фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

1. З метою створення зручних та доступних умов для реалізації юридичними і фізичними особами права на одержання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та громадських формувань і ґрунтуючись на принципі безперервності під час виконання завдань з децентралізації, Міністерству юстиції забезпечити:

1) надання органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції, послуг у сферах державної реєстрації разом із суб’єктами державної реєстрації, визначеними Законами України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” та нотаріусами до прийняття Кабінетом Міністрів України рішення щодо припинення надання зазначених послуг на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції, але не пізніше 30 квітня 2016 р.;

2) підготовку проекту рішення Кабінету Міністрів України щодо припинення надання послуг у сферах державної реєстрації на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції, на підставі звернень виконавчих органів міських рад міст обласного значення, Київської міської, районних, районних у м. Києві державних адміністрацій про забезпечення ними умов, необхідних для реалізації повноважень у сферах державної реєстрації, що повинні містити інформацію про:

затверджену структуру та штатний розпис, якими передбачено посади державних реєстраторів;

отримання не менше ніж 50 відсотків кількості державних реєстраторів, передбаченої штатним розписом, ідентифікаторів доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;

3) з дня набрання чинності рішенням Кабінету Міністрів України щодо припинення надання послуг у сферах державної реєстрації на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції:

фактичне припинення в одноденний строк надання органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції, послуг у сферах державної реєстрації з одночасною передачею на розгляд виконавчих органів міських рад міст обласного значення, Київської міської, районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, що діють на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, заяв, що перебувають на розгляді у відповідному органі державної реєстрації, утвореному Міністерством юстиції, з обов’язковим повідомленням заявників про таку передачу;

передачу у місячний строк виконавчим органам міських рад міст обласного значення, Київській міській, районним, районним у м. Києві  державним адміністраціям, що діють на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, реєстраційних справ; 

4) ведення органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції, реєстраційних справ до припинення надання такими органами послуг у сферах державної реєстрації на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

2. Це розпорядження набирає чинності з 1 січня 2016 року.

Прем’єр-міністр України                                                       А. ЯЦЕНЮК

Інд. 72

 

 

 

[ Закрити ] [ вгору ]