українська російська англійська
Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні - березні 2017 року

Інформація

про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли до Кабінету Міністрів України

у січні – березні 2017 року

Впродовж січня – березня 2017 року до Кабінету Міністрів України надійшло 8 245 індивідуальних та колективних звернень від 102 543 громадян з усіх регіонів України та    з-за кордону. З них 753 – звернення, подані на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Львівської та Дніпропетровської областей, найменше – з м. Севастополя, Автономної Республіки Крим та із-за кордону.

 

Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж року, були:

·                     соціального захисту  – 21,6 відсотка від усіх звернень;

·                     забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 17,2 відсотка;

·                     комунального господарства – 10,6 відсотка;

·                     діяльності центральних органів виконавчої влади  – 10,3 відсотка;

·                     праці і заробітної плати  – 8,4 відсотка.

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р. № 924 «Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України»  проводилась робота щодо організації особистого прийому громадян членами Кабінету Міністрів України відповідно до затвердженого графіка.

За дорученням членів Уряду уповноваженими ними посадовими особами проведено 32 прийомів громадян, під час яких звернулось
273 особи.

Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України, проводилась пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 23 заходи, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на якому станом на 19 квітня п.р. опубліковано 1 170 електронних петицій.

За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом надійшло 144 980 звернень від 454 329 громадян.

 

 

Управління з питань роботи із зверненнями громадян

Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

 

версія для друку